VI HAR BYTTET BOSTED, IGJEN

Categories Reise

Well, hello there ♥ jaa overskriften stemmer, vi har byttet bosted igjen. Akkurat nå befinner vi oss på et sted som heter Mantra, som ikke er så langt unna Ubud. På grunn av at vi måtte bytte datoer på reisen vår til Bali var det fult på surfecampen, så vi bestemte oss derfor for å leie en Villa rett ved. Jeg kjenner virkelig at jeg er klar for en ny uke her i Bali i denne fantastiske villaen. Det er mye finere her enn hva dere ser på bilder, men dere får likevel et innblikk i hvordan vi skal bo de neste dagene. Det beste av alt er at dette kostet bare 7000kr for en hel uke. Prisene i Bali er helt latterlig billig, haha.

Det er på dager som dette jeg innser hvor utrolig heldig jeg er, som har muligheter til å gjøre ting som dette. Jeg har mulighet til å jobbe fra et annet sted i verden, hvor deilig er ikke det? Takk til alle dere som er med på å gjøre dette mulig, i love you guys ♥

ER IKKE DETTE VAKKERT? Add; Sofieeec på Snapchat for å se hele villan vår. Jeg viser dere også badet vårt, som helt klart er det fineste jeg noen sinne har sett. Gjett hvem som har funnet inspirasjon til sitt drømmehjem <3 Jeg har forresten åpen Snapchat, i og med at jeg har sperret kommentarfeltet for noen dager. Jeg svarer alle, så det er bare å kontakte med der om det er noe du lurer på 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “VI HAR BYTTET BOSTED, IGJEN

  1. Hei! Hvor finner dere villaer dere kan leie? Hvor leier dere fra? Evt. Hvem leier dere fra? Kos dere❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *