BLACK BEACH & INSPO FAIL

Categories Reise

Denne dagen har virkelig gått unna, selv om vi egentlig ikke har gjort så mye. Jeg hater at tiden alltid går så fort når man er på ferie, det er bare 6…. dager til vi reiser hjem til kalde Norge. Det blir virkelig en kontrast å komme hjem til kollektivet, når jeg har bodd i en stor villa i godt over en uke, haha. Jeg skal uansett ikke klage, for jeg har hatt en fantastisk fin ferie. 6 dager går veldig fort, så nå er det bare å nyte de siste dagene vi har her i Paradis.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noe utrolig kult med Bali, og det er at mange av strendene her har svart sand. Hadde det ikke vært for at det ligger søppel over alt så skulle jeg tatt fine bilder til dere. Det er så synd at de absolutt ikke kan å ta vare på dette stedet, for egentlig så er det så utrolig vakkert her. 

Jeg prøvde meg forresten på noen inspobilder i dag, og det ble dessverre ikke som forventet. Jeg hadde sett ei på Instagram som hadde tatt slike bilder, men bildene mine kan virkelig ikke sammenlignes. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dele disse bildene med dere, men når jeg ser de nå så er det jo egentlig bare komisk. Jeg tør ikke å dele hvordan bildet egentlig skulle se ut da, hehe. 

HAHAHA JEG LER MEG SERIØST IHJEL. Hadde det ikke vært for at disse bildene er ekstremt morsomme, hadde jeg ALDRI lagt de ut. Altså SE på ansiktet mitt på siste bildet, jeg dør. Det ser helt seriøst ut som at jeg sitter på stranda å bæsjer. Jeg har på meg truse på bilde nr 1 btw, det skulle bare se ut som at jeg ikke hadde 😉

33 kommentarer

33 thoughts on “BLACK BEACH & INSPO FAIL

  1. Noen plasser jeg elsker når jeg drar til Bali hvert år;
    -Potato head beach club
    -Balangan beach
    -The lawn -canggu
    – Bingin beach
    -Hanging garden-ubud
    -Tegenuang waterfall
    -Tegallalang ris terassene
    -Rockbar ved havet
    Håper dere koser dere!

  2. Kjempefine bilder og dere som ikke ser det hun er ikke naken hvis du soomer inn så ser du en blå bikini del under der så slapp av og la Sofie kose seg og gjøre hva hun vil❤️

  3. Fine bilder😍 haha morsomt hva folk skal henge seg opp i, tror alle er såå misunnelige på dere 😂🙌🏼

  4. D va fette fine bilda då, jævli tøft at du tørr å lægg ut sånne bilda åsså, haters gonna hate men assa d e sånne bilda som e fint

  5. Og poenget med å knyte den opp for å late som du er naken er? Åja selvfølgelig – oppmerksomhet:D

  6. «Hei jeg heter Sofie og er verdens beste menneske fordi jeg kjøper et armbånd til 12 kr av en fattig selger. For å kunne skryte av det senere i bloggen som først og fremst brukes til å vise meg naken». Blir kvalm av deg!

  7. Herlighet hvor mye folk skal henge seg opp i! Hvor gamle er dere som sitter å skriver slike ting? Sofie har all rett til å være fornøyd med seg selv og sine valg, så ta det som inspirasjon! Bruk den negative enerigen deres på noe annet. Liker dere ikke innlegget, så ikke les det og iallefall ikke kommenter noe dere ikke ville ha fått kommentert i trynet selv.
    Jeg ser budskapet i innlegget og jeg liker det! Fortsett med det du gjør og står for Sofie. Kos dere masse de siste dagene på ferie 🙂

  8. Jeg har heiet på deg siden PH, og har fulgt deg siden da. Jeg er ikke akkurat den leseren som gir mest lyd fra meg, men tenkte å gjøre det nå siden jeg synes du får ufortjent mye dritt slengt etter deg av en del «lesere». Jeg synes det er så flott at du fronter så mange forskjellige sårbare temaer, og tør å være så sårbar ovenfor følgerne dine. Det er fint å se at du ikke later som om livet er en dans på roser til en hver tid slik enkelte andre bloggere gjør, og da synes jeg det er så utrolig irriterende å lese kommentarer hvor folk skal vri og vende på alt du skriver til noe negativt. Hva er meningen med det? Huff..
    Jeg håper du klarer å overse de personene som har et behov for å trykke deg ned for å føle seg bedre selv, for jeg synes du er super og gjør en veldig god jobb med bloggen. Det er tydelig at du bruker masse tid på den for å gjøre den bra, noe du virkelig klarer.
    Jeg heier på deg, og gleder meg til å følge deg videre!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *