SÅ SKUMMELT, MEN SÅ VAKKERT

Categories Reise

Guiden skulle ta bilde av Morten og meg, og bildet i seg selv ble jo veldig bra. Eneste problemet er MEG, haha. Se hvor skummel jeg ser ut, ååh 🙁

Er det noe dere virkelig må gjøre om dere tenker å reise til Bali, så er det å booke seg noen netter på en av øyene rundt. Jeg har hørt at det skal være utrolig mange fine øyer å velge i, men jeg vil virkelig anbefale Nusa Penida og Semabu Hills Hotel. Jeg er ganske sikker på at du har sjekket ut Instagram før din eventuelle reise hit, og da er jeg også ganske sikker på at du har sett dette stedet? Det er kanskje ikke så rart, for det har blitt utrolig kjent de siste årene. 

Selv om dette er noe av det skumleste jeg har gjort, da sikkerheten rundt veien ned IKKE var bra, så var det absolutt verdt det. Som dere ser på bildene så stoppet jeg ca midt i, rett og slett for at jeg ikke turte å gå mer. Veien går så og si rett ned der du har stup på begge sidene, og det eneste du har å støtte deg til er et hjemmesnekra gjerde. Skjer det noe på veien ned er det stor sannsynlighet for at noe veldig alvorlig kan skje. Beklager for at jeg helt sikkert skremmer dere nå, men jeg tenker at det er bedre å være forberedt. Jeg visste ikke dette før vi kom frem, og fikk derfor sjokk i det vi skulle begynne å gå ned. Jeg er likevel SÅ glad for at jeg gjorde det, for se for noen fantastiske bilder jeg har fått. Det var også en helt sykt kul opplevelse, herregud for en natur. ♥

For å se masse mer av Bali, legg til Sofieeec på Snapchat <3

10 kommentarer

10 thoughts on “SÅ SKUMMELT, MEN SÅ VAKKERT

  1. Hei! vet ikke om du har skrevet dette før, men jeg prøver! Husker at du skrev at du ble spådd i New York, og bare lurte på hvor og hvem du dro til? Har sykt lyst å prøve det selv, og siden den personen du var hos virket så bra må det jo prøves ut! <3

  2. Wow!😍🙌🏼 Sykt fint.
    Jeg var ikke på forskjellige øyer når jeg var på Bali, men skal så gjøre det neste gang jeg skal dit!

  3. Jeg har sett dette så mye rundt på Instagram, å det er bare sååå fintt!! Du er sykt heldig som har fått oppleve det!

  4. Kan ikke du bare slutte å rakke ned på deg selv ved å si at du ser skummel og stygg ut på bilder?!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *