NY UKE, NY SURFECAMP

Categories Reise

annonse


LAPOINT SURFCAMP GIANYAR 

Som jeg har fortalt dere før så var surfecampen fullbooket etter at vi måtte bytte datoer på reisen vår, men vi er likevel mye på campen for å henge med resten av gjengen. Det er såå kjipt at de ikke hadde rom til oss, for er ikke dette vakkert? Altså.. Hvem kunne ikke tenkt seg å bo i akkurat denne villaen med et skikkelig “inspo-Instagram” bad? Det er kanskje ikke så rart at denne campen er så fin, for den er nesten helt nyåpent. Jeg er også helt forelsket i omgivelsene rundt, for her får du både jungel og strand på samme tid og sted. Lapoint har virkelig imponert meg den tiden jeg har vært her, herregud så mye fint de har å tilby. 


Jeg ler meg ihjel av ansiktsuttrykket mitt på dette bildet, haha. 

Som jeg fortalte dere før så byttet vi til Level 1 på grunn av min hendelse på starten av ferien. Jeg har bestemt meg for å holde meg på Level 1 mens jeg er i Bali, så kan jeg heller prøve meg på Level 2 neste gang vi er ute å reiser. Jeg er så fornøyd med Lapoint, så jeg kan love dere at dette ikke er siste gang jeg skal surfe. Jeg må virkelig få skryte av de som jobber her og de som lærer oss å surfe, det er virkelig en fantastisk gjeng. ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “NY UKE, NY SURFECAMP

  1. Jeg har også gått på sørfekurs i kalde norge og noe jeg lerte der er at du ikke har en sjanse på å holde balansen om beina ikke er godt nokk spredd og du må stå akkuratt rett på brettet viss ikke faller du fram over/bakover og jeg har begynt og blø neseblod av og lande for hart på vandet fordi jeg fallt fremm(prøver ikke å skremme deg heg) men det er også viktig og bøye bena godt da får du det til!

  2. Hvor er den stripete drakten du hadd på igår på snapchat og den du hade på ppå den skste
    mystoryen fra? De var veldig fine:)

  3. Jeg skal ut å reise i sommer, men klarer ikke bestemme hvor.. eneste jeg vet er at jeg skal til et varmt sted der jeg kan sole meg! har du tips? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *