DETTE FIKK MEG TIL Å FALLE FOR MORTEN

Categories Personlig

Nå begynner det virkelig å bli en god stund siden jeg skrev et innlegg som bare handler om Morten, så jeg tenkte det var på tide å komme med et nå. Jeg vet at mange av dere savner å høre mer om forholdet vårt, så jeg har bestemt meg for å åpne meg litt mer. Jeg tenkte derfor å skrive et innlegg om hva jeg falt for ved Morten. Jeg tror ikke jeg har skrevet et slikt innlegg før, så nå som det snart har gått et år så er det vel kanskje på tide å fortelle dere hva som gjorde meg så forelsket? 

Utseendet hans. Jeg har vel egentlig ikke lov å si dette, for da får jeg vel moralpolitiet på nakken. Selvfølgelig er det personligheten til Morten også, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg også falt for utseendet hans. Morten er min type gutt, så jeg ble derfor veldig begeistret når jeg så han første gang. Han er jo en skikkelig kjekkas med mørkt hår, skjegg, blå øyne og en solbrun kropp. 

At han lytter til meg. Jeg vet ikke med dere, men for meg er det viktig å ha en partner som faktisk lytter til meg. Morten er en veldig god lytter, og hører alltid på alle mine problemer. Både små og store. Han hører også på meg når jeg forteller om alt det unaturlige jeg har opplevd, selv om han ikke tror på en eneste ting, haha.  Jeg vet ikke jeg, jeg bare elsker mennesker som er flinke til å lytte til andre. Det er en veldig god egenskap. 

Vi har det veldig morsomt sammen. Morten og jeg har en veldig spesiell humor som bare vi deler, og jeg tror nok de aller fleste ville synes at vi hadde vært skikkelig rar om vi hadde vist disse sidene til resten av verden. Vi snakker et helt spesielt språk til hverandre, og ler av helt sykt rare ting. Det er godt å ha et menneske man kan være 100% seg selv med. Jeg tror faktisk ikke dere som leser denne bloggen vet hvor rar jeg egentlig er, haha. 

Han er spontan. For mange vil nok dette høres ut som en rar ting å falle for, men for meg er det faktisk veldig viktig å være med en som er spontan. Jeg er så spontan selv, at jeg tror helt ærlig jeg hadde gått på veggen om jeg skulle vært sammen med en fyr som må planlegge absolutt alt. Jeg elsker å være i et forhold der vi plutselig kan befinne oss i et annet land noen timer etter vi har snakket om å reise et sted. 

Han er flink med barn. Jeg har et eller annet for gutter som er flink med barn, jeg føler det sier så mye om de som person. Morten er veldig flink med barn, og kan fort finne på å henge med barna fremfor de voksne, det er faktisk så søtt. 

Han har meninger. Selv om jeg til tider synes Morten kan ha litt for mange meninger, og gjerne skal ha noe å si på absolutt alt (akkurat som meg selv), så synes jeg likevel det er viktig å ha en gutt med litt bein i nesa. Jeg har så sterk personlighet selv at jeg trenger noen som kan si i fra, og har egne meninger. Mennesker som meg (og Morten) hehe, trenger mye motstand, og det kan jeg love dere at vi gir hverandre. 

Han er en ordentlig gutt. Det kommer vel ikke som et sjokk at Morten har fått ekstremt mye oppmerksomhet fra jenter etter Paradise Hotel? Likevel har jeg aldri følt meg utrygg på Morten. Vi har selvfølgelig hatt våre diskusjoner på grunn av teite kommentarer jeg har fått på bloggen, men han har aldri gitt meg en grunn til å være usikker. Morten er en veldig ordentlig gutt, og jeg vet jeg kan stole 100% på han. Det har vært flere tilfeller der jenter har kommet bort til Morten på byen, der de har presset rumpa si mot underlivet hans foran meg. Kjære jenter, hvorfor vil vi hverandre så vondt hele tiden? skjerpings. 

Han er flink til å kysse. Morten er veldig flink til å kysse, noe som er ekstremt sjarmerende i starten 😉

13 kommentarer

13 thoughts on “DETTE FIKK MEG TIL Å FALLE FOR MORTEN

  1. Ååå! Jeg og typen min snakker også et spesielt språk sammen, haha! Høres så sykt ut men er skikkelig koselig og søtt!

  2. Hei Sofie ❤️ Vil først og fremst bare takke deg for at du har denne bloggen!! Du er så UTROLIG flink til å skrive både underholdende og ikke minst viktige innlegg som jeg liker utrolig godt!❤️ Du er så pen og er virkelig et stort forbilde ☺️❤️
    Har shippa deg og Morten helt siden begynnelsen av PH så håper virkelig at dere holder sammen ☺️😍

  3. Hei, Koselig innlegg!! Liker bloggen din veldig godt 🙂
    Jeg lurte på om du har bestilt noe fra DennisMaglić før og om du vet noe om kvaliteten på kjolene/klærne?? 🙂
    Så på Snapchat at du kanskje bestilte derfra 🙂

  4. Du og Morten passer veldig godt sammen<3<3
    Dere er sååå søte sammen<3<3
    I love you💕❤️

  5. kan ikke morten også skrive et sånt innlegg om deg her på bloggen? det hadde vært så koselig å lese!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *