18 TIMER SENERE

Categories Reise

Det er godt å endelig kunne meddele at vi er hjemme. Flyreisen hjem tok godt over 18 timer, så dere kan tro jeg var lei på slutten. Jeg er veldig glad jeg ikke var en aktiv reisende den tiden det ikke eksisterte tv-skjermer på langdistanse reiser. Hadde det ikke vært for The Notebook og The Holliday ville nok denne turen blitt ganske lang og ikke minst tungt. Jeg tror jeg har sett The Notebook godt over hundre ganger. Jeg blir aldri lei. Det er helt klart en av mine favorittfilmer, herregud for en nydelig film <3 Jeg elsker den

Jeg hadde forresten en gutt/mann ved siden av meg på reisen hjem fra Bali som satt å spiste busene sine 9 .30 time. Jeg vet ikke med dere, men personlig synes jeg det er ganske uhygienisk og ikke minst ekkelt å spise busene sine, spesielt i offentligheten. Jeg klarte nesten ikke å spise noe av maten jeg fikk, da jeg alltid hadde en som satt å pilla seg i nesa i sidesynet mitt. Jeg mistet matlysten for å si det sånn.


Sånn her ser jeg ut etter 18 timer på fly, trening, handling av mat og rydding av leilighet. 

Jeg har selvfølgelig ikke klart å slappe av etter jeg kom hjem, noe som egentlig har vært helt greit. Jeg har hatt en veldig effektiv dag, men det er akkurat sånn jeg liker det. Jeg har også endret stilen hjemme hos oss, rett og slett for at jeg synes det ble alt for mange farger på et sted. Dette er før.

ETTER 

Hva synes dere? Personlig likte jeg dette mye bedre, det ble på en måte en mye renere stil. Jeg regner med at mange blir å spørre, så ananaslampen er fra Kremmerhuset <3

24 kommentarer

24 thoughts on “18 TIMER SENERE

  1. Hvor er den stol sofa møblet ditt fra? Vet ikke hva det kalles. Den du har på siste og nest siste bilde 🙂

  2. Du kunne jo sagt ifra til han fyren at du syntes det var ubehagelig, eller til en av flyvertinnene ❤️

  3. Anna: Følte det ganske ble litt vel slemt å si i fra til han, og føler også det er litt slemt å sladre til flyvertinnene. Kan ikke være så kult å få tilsnakk for at man piller nese i voksen alder, haha!!

  4. du er skikkelig flink til å dekorere!! <3 omg, jeg hadde kasta opp hadde det var jeg som satt vedsiden av denne mannen. fyyy

  5. Hallooo, det det var dårlig gjort av deg å skrive! Han er sikkert kjempesulten og har ikke råd til mat, derfor han spiser busene sine. Det hadde kanskje vært litt hyggeligere av deg å tilby han noen av dine i stedet for å henge han ut på bloggen? #ikkehengutbusemannen #sharingiscaring

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *