TAKK FOR LÅNET AV SENG, ANDREA

Categories Ikke kategorisert


Måtte skjule nippelen til Morten, den kan dere IKKE se. 

Eller.. jeg skal kanskje ikke takke, for jeg har aldri spurt, hehe. Morten og jeg bestemte oss for å sove sammen siden jeg snart reiser til Trondheim etterfulgt av L.A, så vi har ikke så mye tid fremover. Det går egentlig helt fint å sove alene, men noen ganger får man sånn “KOM HIT Å SOV NÅ” følelse. Det er liksom litt den følelsen at kjæresten din bor 500 meter unna, så hvorfor skal dere ikke sove sammen? Vi bestemte oss derfor for å stjele Andrea sitt rom og seng. Etter å ha funnet en vibrator på nattbordet mitt etter Martine sov der, tenker jeg at det meste er lov, hehe. Vi tok heldigvis å kastet den brukte kondomen slik at Andrea slapp å komme hjem til den 😉 NEIDA.

Nå har jeg akkurat fulgt mamma til toget, og skal vel egentlig bare komme meg på trening og ta sol. Andrea og Martine kommer hjem i dag, noe jeg gleder meg veldig til. Det eneste jeg gruer meg til er rot, det blir ganske kjipt da 🙁 Det har faktisk vært deilig å være hjemme alene, og kunne ha det AKKURAT sånn som jeg vil. Jeg har faktisk aldri vært alene i denne leiligheten, da det alltid er jeg som reiser og ikke motsatt. 


Morten skulle teste lyset på kameraet, og dette ble resultatet. Jeg tror helt ærlig at dette bilde er noe av det styggeste jeg har sett av meg selv, og måtte derfor dele det med dere <3 vær så god 🙂

30 kommentarer

30 thoughts on “TAKK FOR LÅNET AV SENG, ANDREA

  1. Jeg er langt fra enig i alt du skriver her på bloggen, men en ting skal du ha; og det er at du har selvironi! Digger det! 🙂

  2. Er du 13 år eller? Det er helt normalt å ha sex, men du trenger ikke å dele på bloggen at du hadde sex, det kan dere holde for dere selv 🙂

  3. Malin: jeg håper ikke du anser det som normalt å ha sex som
    13-åring. Jeg har heller ikke skrevet noen sted at vi hadde sex? Og om jeg hadde, hva hadde problemet vært ? Regner med at de fleste skjønner at vi har sex 🙂

  4. Såå fine dokker e <3 Men du, eg lure på ein ting:) Vippe extensionset du hadde, huske du ka lengde du hadde? Hadde du lik le gde fra ytterst til nesten inderst og så liitt kortere inderst i øyet?:)

  5. Å gå på p-piller øker sjansen med å få brystkreft med hele 20%. Så jeg ville vært forsiktig<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *