MITT INNTRYKK AV PH-DELTAKERNE

Categories Paradise Hotel

I dag våknet jeg opp til “HAR DU SETT DE NYE PH-DELTAKERNE?”, noe jeg åpenbart ikke har gjort. Jeg måtte selvfølgelig sjekke ut de ut, og ble sittende i flere timer for å sjekke ALLE intervjuene. Jeg er nok mer oppslukt nå enn hva jeg har vært tidligere, noe som kanskje ikke er så rart i og med at de tar “vår” plass. Det er faktisk helt merkelig og nesten litt vondt å se at de gjør alt vi gjorde i fjor. Jeg trodde helt ærlig ikke jeg kom til å føle så mye på det, men det er kanskje normalt? Jeg misunner de så mye, og håper virkelig de nyter tiden nede i Mexico. Det er noe de mest sannsynlig bare får oppleve EN gang i løpet av livet, så det er noen måneder man må ta godt vare på.


Foto: TV3/Rune Bendiksen

Over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om, for hva synes jeg om de nye PH-deltakerne? Det er selvfølgelig ingen som kan toppe vår sesong, men det virker likevel som en kul gjeng. Jeg tror nok vi allerede kan forvente mye drama og intriger, og jeg vil tro at det ikke kommer til å være “vennegjengen på tur” slik vår sesong var. Det skjedde jo egentlig ingenting før jeg sjekket ut i uke 9, så det sier vel kanskje sitt? Det jeg er mest spent på se er hvordan vippeextensions blir seende ut etter 12 uker i Mexico, hehe. Jeg tror vi kan forvente mer sex, drama, krangling og tårer enn i fjor. Kanskje ikke tårer, for vi gråt faktisk av absolutt ALT, hehe lolz. 

Jeg tenkte likevel jeg skulle plukke meg ut to PH-deltakere jeg likte best ved første inntrykk. 


Foto: TV3/Rune Bendiksen

Av guttene så er helt klart Leo min favoritt, faen for en kul type. Først når jeg så intervjuet hans på Viafree så tenkte jeg bare “ehm ja okei”, men så sjekket jeg han opp å Instagram å synes plutselig han var DRITKUL. For en stil, I LOVE IT. Etter jeg fikk sett litt flere av intervjuene hans likte jeg han bare mer og mer, han virker som en skikkelig jordnær og grei gutt. Jeg krysser fingrene for at han holder seg inne på hotellet lenge. 


Foto: TV3/Rune Bendiksen

Av jentene falt valget på Ine, rett og slett for at hun virker dritkul og som jeg nevnte over her JORDNÆR. Jeg elsker også at hun har øvet på å kaste kula sammen med faren sin, og faktisk skrevet under på kontrakt at hun skal gjøre det. Jeg skal likevel like å se at dette skjer etter noen uker inne på hotellet, for det er ikke alltid så lett som man kanskje tror. Paradise bobla kan få deg til å føle de sykeste ting, se bare på meg som endte opp med Morten… hehe neida, jeg bare tuller ♥ Jeg håper uansett ikke hun tar tips fra meg når det kommer til å kaste kula, for jeg var jo ikke akkurat så flink 🙂 Jeg krysser fingrene for at Ine og Leo blir et par, og at de står sammen hele veien til finalen 😉

46 kommentarer

46 thoughts on “MITT INNTRYKK AV PH-DELTAKERNE

  1. Dokkers sesong har vært den kjedeligste hittil. Så skal ikke så forbanna mye til for å toppe dokker. Trur dem blir å greie det med glans.

  2. Ååå så fin header du hadde nå!❤️ Er jeg fjern eller er det lenge siden du bytta?🤷🏻‍♀️

  3. Anonym: Hei 🙂 det har jeg valgt å holde hemmelig for kirurgen ser hvor mye som vil passe til din kropp. Jeg ville egentlig ha 25g mindre enn hva jeg har nå, men kirurgen sa da at jeg ikke ville bli fornøyd med det resultatet. Vi ble derfor enig om gram som ville passe meg og min kropp. Jeg har mange venninner som har like mye som meg, men våre ser likevel HELT forskjellig ut. Jeg vil derfor anbefale å ta denne praten med en fagperson 🙂

  4. Skal soph vet ikke kordan det skrives, være med på pH. Har ikke følt så mye med. Elsker bloggen din!<33

  5. Dere som deltagere i fjor synes sikkert dere hadde den beste sesongen – det er ikke vanskelig å forstå, MEN vi som seere og utenforstående (snakker nå for meg selv) synes at deres sesong var desidert den aller kjedeligste og dårligste sesonen noen sinne på grunn av kjedelige og lite interessante deltakere. Er ikke uten grunn at samtlige jeg kjenner og samtlige av kommentarer på sosiale medier sier det samme – at deres sesong var helt tragisk dårlig. Så det kan faktisk bare bli bedre etter fjorårets, for værre PH sesong har jeg ikke sett. SÅ hurra for årets sesong som vil garantert overgå fjorårets 😀

  6. Deres sending var best! Ikke lett og slå:) vet ikke om jeg gidder og se på siden det ikke blir like bra som dere, når jeg så de så så jeg det ikke gikk og slå dere både utsende og hvordan de var❣️

  7. Når skal du innrømme at du har datet Joakim fra årets sesong av Paradise? Tenker du å vente til han kommer på TV for å få masse PR ut av det? Det er i så fall bare så teit.

  8. Hahhaha no måtte jeg le litt av den kommentaren over her. Om at du har datet Joakim, jeg kjenner han så jeg vet at det ikke er sant

  9. Sorry, men sesongen deres sugde. Den dårligste som faktisk har vært, nesten alle mener det samme. Var rett og slett drit kjedelig, blir lett å toppe deres Hahah

  10. Hahaha hæææ toppe deres sesong? Alle sier jo det var den kjedeligste og det var den virkelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *