BYTT STIL DIN HARRY KJÆRRING

Categories Personlig

Den siste tiden har jeg fått masse kommentarer på stilen min, og at jeg har blitt så harry. Vanligvis så lar jeg ikke kommentarer gå innpå meg, men alle som kjenner meg vet at det verste jeg kan bli kalt er harry, kall meg heller slem liksom, neida joda haha. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har endret meg etter PH, men vi mennesker endrer oss jo hele tiden. Vi endrer oss faktisk litt hver eneste dag, vi legger bare ikke merke til det. Det er ikke slik at jeg bevisst har gått inn for å endre meg, det har bare skjedd. Jeg har begynt å like nye klær, sminke, filmer, musikk, mennesker og vin. Ser dere på bilder av meg som ble tatt for to år siden så har jeg endret meg SYKT mye. Forskjellen fra da og til nå er at jeg har noen som kommenterer og dømmer alt jeg gjør. 

Dette er meg for to år siden. Har jeg forandret meg ? Jepp. SJEKK HÅRET MITT BARE 🙁 <‘3

Jeg kom hjem til Andrea og var nesten på gråten for at enkelte hadde kalt meg harry. Andrea sin største frykt er nok også å bli kalt harry, så hun forsto hvordan jeg følte det. Det er ikke coolt å bli kalt harry, og personlig føler jeg ikke at jeg er det. Ja, jeg har endret stil, men jeg har kanskje funnet meg selv litt? Helt siden jeg var ungdom har jeg følt at jeg måtte kle meg på en viss måte for å passe inn. Jeg har alltid likt å være litt annerledes, men jeg har på en måte aldri turt å vise den siden. Jeg er den jenta som synes joggebuksa og hæler er drit kult, for det er annerledes

Jeg vet ikke hvorfor jeg sitter å forsvarer stilen min her, for det er egentlig ikke det jeg vil med dette innlegget. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil, haha. Jeg vil vel egentlig bare vise at det er lov til å være annerledes. Jeg vet selv at stilen min skiller seg ut fra resten av Blogg-Norge, men jeg liker det. Jeg liker at jeg kan pynte meg, men samtidig være chill. Jeg synes det er kult å kunne matche body og joggebukse, selv om mange av dere hater det.

Jeg kommer ikke til å endre meg for at dere synes jeg har blitt styggere. Jeg digger den nye meg, og elsker stilen min. Kanskje jeg en dag ser tilbake å vil hate klærne jeg bruker nå, for at jeg har endret meg som person. Alt jeg vet er at jeg alltid har tenkt “SHIT!!! HVORDAN KUNNE JEG GÅ MED DET DER?”, men er det ikke sånn vi mennesker er? Tenker ikke alle sånn? Det viktigste er å være seg selv, så kan man heller le av det noen år senere 🙂 


Jakken er fra shein <3

62 kommentarer

62 thoughts on “BYTT STIL DIN HARRY KJÆRRING

  1. hadde jeg hatt din stil hadde jeg vært storfornøyd!! Alle forandrer seg gradvis over tid..sånn er det og takk for det 😀 du er flott!!

  2. Synes du er tøff jeg.. hvorfor skal alle være så like.. aldri skjønt det.. Kle deg i akkurat det du vil og gå med hode hevet. Du er nydelig. Jeg heier på deg. <3

  3. Jeg digger stilen din! Syntes ikke folk skal klage på at du forandrer deg, de forandrer seg de også. De fleste forandringer er gode forandringer! Keep on the good work(and style)!

  4. Må da være lov å si sannheten tenker jeg da.. Ja, du har blitt harry. Men sånn er det bare, og liker du det så er jo det kult for deg! Men å si at du ikke har en harry klesstil er å juge. Men du skal selvsagt få kle deg akkurat som du vil! Jeg tror bare folk prøver å hjelpe deg egentlig, tror ikke de mener noe vondt med det. Man skulle jo tro man ville se best mulig ut. Men vil du ikke det så er det okei! Du får nok opp øynene snart 🙂

  5. Synes du har dritkul stil! Folk kan si hva de vil, men de vet nok ikke hva de snakker om, for du er egentlig langt ifra harry. Blir inspirert av både klesstilen og personligheten din. For en nydelig person <3 Du er rå, og ihvertfall mitt forbilde!

  6. Trist. Det sier dog mer om de som kaller deg harry. Undersøkelser viser at hipstere ( uten å hevde at du er det) stort sett er like over hele verden, selv om de jobber hardt for å være “unike”. Godt at du har funnet din egen stil. Det kan ikke være noe annet enn din stil. Dersom noen assosierer den med en annen, som de synes er harry, så er det deres oppfatning.
    Alle lever i sin oppfatning, men jeg synes i alle fall det var fint.
    ( Om du synes dette med virkelighetsoppfatning er spennende bør du sjekke ut filosofien Platon. Han har skrevet om tre fanger i en hule. Alt de ser er skyggene fra utsiden gjennom lyset fra et bål. Det blir deres virkelighet, men på utsiden ser det jo helt annerledes ut)

  7. Såg egnetlig ikke NOE forskjell på bilde fra to år siden?..
    Sikkert lett for meg å si men DRIT i hva andre tenker og mener. Altså, hvem er det som er på topplisten av blogg.no? Ikke de iallfall.

  8. Hvorfor er det så fælt at du må gråte over at noen oppfatter stilen din som harry? Viktigste er at DU liker stilen din og samme om det er annerledes eller harry.

  9. Jeg tror nok vi alltids kommer til å le og muligens bli flau av gamle bilder av oss selv. Altså tenk hvor gøy det hadde vært om highlighter går heeeelt ut av moten og de slutter å produsere det også ser vi tilbake på bilder av oss selv med highlighter og hater det?? Eller å stikke hestehalen ut av adidas capsen, eller ankelsokker av alle ting? XDDD verden forandrer seg hele tiden og før vi vet ordet av det er noe gått totalt ut av moten, sånn som at noe plutselig er på moten. Men uansett, hvorfor skal det spille noen rolle når man er fornøyd med seg selv der og da?

  10. Haha WHAT, harry er vel et av de siste ordene jeg ville brukt for å beskrive deg!! Digger stilen din selvom jeg kanskje ikke ville gått med det samme selv. Og du er like nydelig nå som for 2 år siden <3

  11. Herregud,du er absolutt ikke Harry!!! Du har kjempe fin stil, alle skal alltid ha en mening om alt.. synes du er kjempe fin uansett, det er bare kult å ikke være som alle andre ❤️

  12. Nei WHAT?! Om du har en såkalt «Harry-stil» så har vel jeg også det da.. for jeg finner så utrolig mye inspirasjon fra stilen din..❤️ og det kan jeg vedde på at flere som gjør!!

  13. Du har din helt egen stil som du kler så sinnsykt godt! Heller gå kledd slik du selv synes er kult enn å se helt A4 ut slik som resten av verden. Jeg digger det, forsett sånn!

  14. Det er faen det meg mye rart man skal bli dømt for også. Folk må da vel få kle seg sånn som de vil, hvorfor skal det spille en rolle? Herregud, jeg kunne ikke vært en offentlig person da, meg finner man som oftest i behagelige klær og ikke klær som koster flere tusen og presser ut alle organer når de er på, og alt dette gjør folk kun for å passe inn i det fucka samfunnet vi har.
    Jeg syns ihvertfall du har en fin stil OG en fin personlighet ut i fra det vi ser av deg, og det er jo det som er viktigst.

  15. Stilen din er drit bra! Jeg elsker hvordan du kan være alt fra søt til tøff til chill! Bare fortsett som du gjør ❤️ You?re slaying

  16. Du har kjempe fin stil, du inspirerer meg masse med den! Elsker bloggen din å gleder meg alltid til nye innlegg!❤️❤️ Klem

  17. Altså. Noen ganger er du litt harry. Noen ganger er jeg litt harry, noen ganger tror jeg dronningen av england er litt harry også. Det skjer. Det betyr ikke at det er alt du er, eller at du er det hele tiden? Vil heller si at du er morsom, avslappet stil, pen og annerledes. Alle er litt harry i blant, men ville ikke brukt det for å beskrive deg.

  18. Herregud, er det mulig?! Måå dere blogglesere alltid kommentere noe stygt om andre mennesker dere faen ikke kjenner som person?!
    Hva faen får dere ut av og rakke ned på andre menneksee?
    Føle seg selv bedre! Hahah! Må virkelig le.
    Haters gonna hate! Du har overhodet ikke noe harry klesstil, Sofie! Du har kjempe kul stil og jeg digger den! Vær deg selv og gi faen i hva andre mener og syns! Haters kommer til og rakke ned på folk uansett. Men vet du hva, det er de som taper til slutt! Du er et STORT forbildet for mange! Jeg digger deg! 🙌🏼💗

  19. Jeg synes og du burde skifte stil, en pen jakke uten slike malerier på. Jeg synes du bør kle deg pent og konservativt, damete. Bli voksen.

  20. Omg håret ditt var syyyykt fint før! Er fint nå også ofc! Men jeg har det samme problemet som deg:( halve håret mitt falt av ifjor for jeg tok ikke så godt vare på det og jeg blir sykt deppa av å tenke på hvor fint og langt der var før! Jeg får ikke lov å ta extenshions engang så er nok 100 ganger verre for meg! Kan ikke ha hestehale engang for da ser man at håret er helt knekt uff:((( noen tips til å føle seg bedre?

  21. De bildene var sykt fine av deg! Ikke ta det nær av de slemme menneskene som ikke har noe bedre å gjøre enn å slenge dritt på nett, du er kjempe fin Sofie😊

  22. Hahahaha du er så langt ifra Harry! Jeg bor i Arendal, der både rykene og froland ligger , og det er Harry, altså, kjetting rundt halsen, Harry klør til de grader, jeg selv var Harry på ungdomsskolen før jeg fant ut Hvor lite fint det faktisk er. Og kjære deg , jeg kan med hånden på hjerte si at du er ikke Harry , så langt ifra ! Dem som kaller deg Harry, har helt ærlig ikke anelse om hva det vil si og være Harry. Du er ikke Harry det sverger jeg på <3

  23. HARRY er crocs og lommebok med lenke. Tror ikke kids vet hva som ligger i uttrykket lengre haha

  24. Jeg syns absolutt ikke du har harry stil, men jeg må innrømme at jeg ofte syns du er litt basic bitch🙈 Jeg elsker f eks antrekket i innlegget over, men den kule buksen fra Zara, men det antrekket her føler jeg at jeg har sett tusen ganger før..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *