MIN SISTE SINGEL-LEILIGHET

Categories Personlig

I går gikk jeg gjennom Facebooken min da jeg lette etter et bilde, så kom jeg plutselig over en status jeg hadde skrevet for 4 år siden. 9. februar 2014 flyttet jeg inn i leiligheten som skulle være min siste “singel” leilighet på en god stund. Nå som jeg ser på bilder av den synes jeg ikke den så spesielt fin ut, mye på grunn av måten jeg hadde valgt å innrede, men når jeg tenker tilbake så husker jeg hvor høyt jeg elsket akkurat denne leiligheten. Jeg pleier ofte å kjøre hit bare for å stå utenfor å se. Det høres kanskje rart ut, men jeg har så mye fine minner å se tilbake på fra akkurat dette stedet. Livet var så SYKT bra den tiden jeg flyttet inn her, og jeg fikk så utrolig mange gode opplevelser. 2014 er et år jeg alltid vil huske, og da mener jeg alltid

Tidligere har jeg vært en person som har “hatet” gode minner, for det er bare en påminnelse på noe man aldri vil oppleve igjen, men nå elsker jeg det. Det er godt å kunne kjenne på savnet, og vite at man har opplevd noe så bra, at det er noe man vil ta med seg for resten av livet. Jeg synes nesten det er synd at dere ikke kjente meg i denne perioden av livet mitt, for dere ville elsket det. Dere aner ikke hvor mange forandringer jeg gikk gjennom, og hvor mye stort og godt som skjedde i livet mitt.

Jeg flyttet ut fra et kollektiv med to mennesker jeg absolutt ikke funket å bo sammen med, og inn i min egen leilighet. Jeg gikk ut av et forhold jeg ikke burde vært i. Jeg møtte en gutt rett etter. Jeg var russ. Jeg festet seriøst hver eneste dag hele sommeren, og dette er dessverre ikke overdrevent. Jeg tok silikon. Jeg dro på spontantur i fylla til Oslo. Jeg flyttet ut av denne leiligheten og inn i et svært hus med to av mine beste venninner, for å så flytte inn med min daværende kjæreste noen måneder senere. Det var så UTROLIG mye som skjedde i livet mitt som jeg gjerne skulle ønske dere fikk ta en del av. Det er uansett ikke noe å gjøre med nå, MEN jeg tror jeg kan by på mye spennende fremover også 😉

12 kommentarer

12 thoughts on “MIN SISTE SINGEL-LEILIGHET

  1. Var det meningen å legge ut bilde av eksen din på bloggen? Ser han jo ganske godt i kjøkkenvinduet

  2. Jeg hadde følt meg så sinnsykt dårlig om jeg hadde vært kjæresten din nå, og lest dette her. Gjentatte ganger utrykker du den tiden med eksen din som din beste tid, og du nevner han også flere ganger. Man skal faktisk ikke snakke om eksen sin når man har en ny kjæreste, ihvertfall ikke om du elsker din nye kjæreste. Tenk om dette var motsatt nå….

  3. Anonym: Liker at alt du klarer å fokusere på i dette innlegget var det. Jeg nevner SÅ mye andre ting, enn eksen min. Jeg har aldri skrevet “den tiden jeg var sammen med eksen min var min beste tid” for jeg har så SYKT mange ganger uttrykket på bloggen at vi hadde mye problemer i forholdet vårt, og at det var en grunn til at vi gikk fra hverandre. Det må kunne være lov til å nevne han i en bisetning uten at du skal dedikere hele innlegget til han 🙂 Veldig fint at Morten og jeg ikke er så usikre på hverandre, at en så liten bagatell som dette skulle gjort han usikker. hahah jaja 🙂

  4. Jaaa, jeg så d med en gang. Før du kommenterte det faktisk. D er driiiiitskummelt. Driver å ser på serien Broen for tiden lg er egt sykt redd for alt. Har du sett broen?

  5. Om du ser nærmere ser det helt ærlig ut som to personer i vinduet.. I høyre ruten oppe, en gutt til venstre og en til høyre 🙄

  6. Hhaah nå måtte jeg faktisk bare kommentere! Syntes det var noe veeeeeldig kjent med disse bildene, helt til jeg ser at det er samme leilighet jeg og kjæresten bodde i:-)! Vi bodde der i 1,5 år, flyttet ut høsten 2016:) skjønner godt hva du mener, leiligheten er så utrolig fin og med stooore vindu med sjøutsikt, og solnedgangene du kunne se fra vinduene var til å dø for <3333

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *