DET MEST PRIVATE PÅ TELEFONEN MIN

Categories Ikke kategorisert

Jeg tenkte jeg skulle la dere bli litt bedre kjent med meg, og derfor vise dere noen “hemmeligheter” jeg har på telefonen min. Mine bestevenner på Snapchat, min siste tekstmelding, hva jeg har på brukskontoen min (ler meg ihjel av denne) og hvor mye jeg har brukt på kredittkortet mitt. Enjoy 😉


DE SOM LIGGER PÅ TOPPLISTEN MIN PÅ SNAPCHAT

MY GUILTY PLEASURE 

MIN SISTE TEKSTMELDING 

HVA JEG HAR PÅ BRUKSKONTOEN MIN

HVA JEG HAR PÅ KREDITTKORTET MITT

MITT SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN 

43 kommentarer

43 thoughts on “DET MEST PRIVATE PÅ TELEFONEN MIN

  1. Men ut i fra ditt bilde om kredittkortet ditt så har du ingen tilgode beløp? Du har en kredittgrense på 20?, men benyttet 19?. Virker som du har et ekstremt forbruk da du får inn høy bruttoinntekt, har null disponibelt på debetkortet, og da igjen bruker av kredittkortet?

  2. Anonym: Som jeg skrev over her så overfører jeg det jeg tar meg ut i lønn på kredittkortet, noe som er 20.000kr. Det er derfor jeg ikke har noe på brukskontoen, for jeg bruker bare kredittkortet mitt 🙂 Så et ekstremt forbruk vil jeg absolutt ikke si at jeg har. Jeg betaler alt av regninger med kredittkortet også 🙂

  3. Visste du at «Renten på regningsbetaling løper fra første dag og frem til beløpet er tilbakebetalt.»? – Hentet fra Bank Norwegian sin egen hjemmeside. Det vil si at hver gang du betaler regningene dine med kredittkortet koster det deg penger i form av renter. Uten at jeg vet hvorfor du betaler regningene dine med kredittkortet, er i utgangspunktet dette ikke en lur ideé om du har dekning for de på f. eks en regningskonto.

  4. Jeg digga deg på ph,men nå syns jeg du har forandra deg skikkelig 😲 du skriver mye bra på bloggen,men mye tåpelig oxo.. håper du finner tilbake til den personen du viste oss på TV 😉

  5. Skikkelig jente som ikke sniker på trikken/bussen. hehe!
    Men du som farter så mye rundt bør kanskje ha månedskort? Eller trengs kanskje ikke siden du bor sentralt? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *