HEMMELIGHETER FRA PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

♥. Jeg trodde Kevin var forelsket i meg inne på hotellet, og jeg er enda sikker på at han hadde et lite crush på meg. Jeg venter enda på den dagen han skal innrømme det, hehe <3 i love you bestis. PS;INNRØM DET.


Dette svarte Kevin når jeg konfronterte han med det, for å så svare “Hæææ, nei hva snakker du om?”. Gleder meg til Kevin innrømmer dette <3

♥. Jeg synes Ida var så utrolig bitch, helt til vi ble skikkelig godt kjent den siste dagen. Jeg tror både Ida og jeg fikk et dårlig førsteinntrykk av hverandre, så begge ble veldige triste i det vi skjønte at vi gikk drit godt overens.

♥. Jeg latet som jeg ble glad den uka Soph sjekket inn igjen. Ikke for at jeg ikke likte hun som person, men jeg visste at hun var en sterk spiller. Helt ærlig så var jeg livredd for Soph, mye av grunnen er for at jeg VET jeg ville røket om hun fikk en makt, haha. 

♥. Jeg lovte meg selv den uka jeg røk ut av hotellet, at om jeg klarte å bli værende så skulle jeg drikke meg SÅ full etter parsermonien. Det skjedde aldri 🙁

♥. Jeg ble glad da Martine Johansen sjekket ut. Det føltes deilig å ENDELIG få henne ut av hotellet, haha. Så merkelig at vi er SÅ gode venner nå, ting forandrer seg virkelig.

♥. Jeg ble også veldig glad da jeg møtte Aleksander på utsiden, siden han hadde vært med på å sende meg ut. Jeg husker at noe av det første jeg sa til han etter at jeg hadde gitt han en klem var KARMA, haha. Takk Andrea <3 

♥. Jeg var SÅ lei av alle deltakerne etter å ha vært to måneder sammen på hotellet, så jeg snakket nesten ikke med en sjel etter at vi sjekket ut. Jeg lå kun inne på rommet sammen med Morten og Andrea, veldig sosialt.

♥. Jentene og guttene reiste ikke hjem med samme fly, så da vi skulle si hade til hverandre klarte jeg å kysse Morten. Selv om vi hadde et veldig nært forhold i Mexico, var det ikke så naturlig å gi hverandre hadekyss. Jeg ble derfor veldig flau, og løp rett inn i bilen, hehe. 

14 kommentarer

14 thoughts on “HEMMELIGHETER FRA PARADISE HOTEL

  1. Omg!!!! Syke hemmeligheter❤️ nå vet jeg alt om spillet, skal være med selv skjønner du 😉

  2. hva er greia di med å bruke filter på alle snappene du tar av deg selv, slitsomt oppi all bloggklikk snappene.

  3. Er du å kevin fortsatt venner egentlig? Føles ut som dere ikke er så nære længre pga du snakker aldri om han eller er aldri med han. Håper det går bra med dere ❤️

  4. Hei, jeg så nettopp at Morten km/t bilde til en jente sånn med en 😍 emoji. Så mitt spørsmål er , blir du provosert på noen som helst måte eller sjalu når Morten km/t bilder til andre jenter ??🧡🧡

  5. Hei, altså hvorfor er du så frekk med å svare på visse spm? Tror ikke dem mener d frekt i d hele??? Å d virker som du bare er ute etter drama? Å at du svarer dem som faktisk prøver å være snille mot deg frekt er jo egentli helt på tryne ass🤮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *