MIN VIXENKJOLE

Categories Ikke kategorisert

annonse – alle lenker er annonselenker. 

Akkurat nå befinner jeg meg på Grand Hotel sammen med Andrea, Anne Brith, Morten og Eirik. Vi er snart klare for Vixen Awards. Jeg ser virkelig frem til en morsom kveld med flotte mennesker. Dette er forresten kveldens look, jeg er SÅ fornøyd. Jeg fikk endel kommentarer på at jeg ikke kom til å velge denne kjolen på grunn av at den rosa var mer meg, kanskje dere ikke kjenner meg så godt som dere tror? hehe. Jeg var aldri i tvil på hvilken kjole jeg skulle velge, for denne er såå fin og ikke minst classy <3 


Det er forresten Hedda som har sminket oss i kveld, hun er SÅ flink. Søk opp makeuphedda på Instagram <3

Jeg får også spørsmål om hva jeg har gjort for å få så lange vipper, og som jeg har nevnt til dere før så bruker jeg Komorebi sitt vippeserum. Som dere kanskje husker så var vippene mine ikke eksisterende da jeg fjerne vippeextensions, men nå har de blitt så lange, sterke og fine. Vippeserumet jeg bruker er nå på hele 60% rabatt, og Nelly har endelig fått det inn igjen etter å ha vært utsolgt en liten stund. Du finner det HER

56 kommentarer

56 thoughts on “MIN VIXENKJOLE

  1. Anonym: Har du sett meg legge ut et bilde med løsvipper siden jeg tok av Extensions? Utenom innlegget med blivakker der jeg skulle vise det frem? Hadde jeg IKKE vært fornøyd med vippene mine hadde jeg brukt dette hele tiden, men dette er andre gang jeg legger ut bilder med løsvipper etter jeg tok de av, så misfornøyd kan jeg absolutt ikke være 🙂

  2. Det skal fremkomme øverst i innlegget der det står annonselenker hvem reklamen er for. Jeg er 22 år og vet derfor at serumet kommer fra nelly, dermed skal du merke innlegget følgende: Reklame: annonselenker for nelly.com
    🙂

  3. Du er vakker, Sofie!
    Dere som kommenterer at Sofie ser tjukk ut i kjolen, hvilken planet lever dere på? Det stemmer jo ikke. Og hva OM hun var overvektig, hadde det gjort noe?? Hadde det gjort at hun ikke skal få lov til å føle seg fin og gå i kjole?
    Hilsen ei som veier ca 15kg mer enn Sofie, men likevel liker å gå i tettsittende kjole, og føler meg forbanna fin!
    Takk for meg 🙂

  4. Gudhjelpeste meg. Jenta ser helt nydelig ut, men allikevel så må dere spy ut negativitet for og prøve å rakke ned på henne, snakke meg om sjalusi.
    Du ser helt smashing ut Sofie.

  5. utrolig nydelig kjole 😀 liker ikke og ha på meg kjole, trives best i busker,men du var nydelig 😀

  6. De som sier at Sofie ser tjukk ut?? Hvordan kan dere finne på å si noe sånt?? Altså tenk med dere sjøl; du hadde gått i en kjole du syntes var dritfin på deg, også begynner folk å si at du ser tjukk ut… hadde ikke du blitt utrolig såret da??!! Jo, det tror jeg! Så plz tenk før dere skriver ting!! Jeg er selv 15 og hadde noen slengt en sånn kommentar til meg hadde jeg blitt helt ødelagt!! Så tenk hver så snill!!? Handlinger gir konsekvenser:) btw synes kjolen satt som et skudd på deg, Sofie!!you looked amazing❤️

  7. Hvorfor bryr du deg ikke om å merke riktig reklame? Du har jo vært på Vixen med fokus på dette, fått en saklig kommentar av en leser, men du ignorerer det? Why?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *