PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Categories Paradise Hotel


Han mannen bare “you so sexy” det er grunnen til ansiktsuttrykket mitt, haha.

Disse bildene ble tatt for noen dager siden, og jeg skal ærlig innrømme at jeg får skikkelig lengsel av å tenke på hva jeg gjorde på dette tidspunktet for bare et år siden. Tiden har gått så utrolig fort, det er helt seriøst et år siden vi spilte inn Paradise Hotel 2017. Tenk at på denne tiden i fjor var jeg i Mexico. Jeg hadde ingen anelse om hva som ventet meg i det jeg kom hjem til Norge igjen, alt jeg hadde bestemt meg for var å overleve fire uker inne på hotellet. Det “morsomme” var at jeg nesten trakk meg i uke fire etter å fått et sammenbrudd under en av festene våre. TAKK GUD for at jeg tok meg selv sammen, og ikke sendte meg selv ut. Hadde dette skjedd så hadde faktisk jeg røket den uken Rebecca dro, er ikke det litt rart å tenke på? 

PÅ DENNE TIDEN I FJOR

♥ Hadde Morten og jeg begynt å få ganske god kontakt.

♥ Vi kysset en del off cam slik at det ikke skulle komme med på TV, hehe 😉

♥ Var jeg glad for at vi ENDELIG hadde fått til å sende Martine J ut av hotellet. 

♥ Gledet jeg meg til å komme hjem (HERREGUD SÅ TEIT, jeg angrer så på at jeg ikke brukte tiden min mer)

♥ Spiste jeg verdens beste frokost, middag og lunsj. Altså alle dere som vurderer å melde dere på Pærra, maten er god nok grunn alene til å delta.

♥ Var jeg skikkelig seksuelt frustrert. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi drakk alkohol hele tiden, og hooket 24/7? 

♥ Hadde Teele bursdag, og vi fikk ENDELIG KAKE !!! Jeg hadde hatt lyst på kake så sykt lenge, så dere kan tro jeg var fornøyd da dette var overraskelsen. 

12 kommentarer

12 thoughts on “PÅ DENNE TIDEN I FJOR

  1. Likte dette innlegget veldig godt! Kan du ha «på denne tiden i fjor» cirka annenhver måned?❤️❤️❤️

  2. Er det innafor at en 97´er er sammen med en 00´er? hvis jenta er eldst. Føler det er så mange som er imot at jenta skal være eldst i forholdet :/

  3. Hei! Først og fremst må jeg bare få sagt at du har utrolig koselig blogg!😊 Lurte bare på om Morten fortsatt går politihøyskolen eller hva? Om jeg ikke husker helt feil sa han på introvideoen på paradise at han gikk der?

  4. Bilde nummer 2 er det vakreste jeg har sett av deg. 🙂 Du er nydelig fra topp til tå Sofie!

  5. Absolutt ikke frekt ment. Men når du er på den alderen du er nå, så hadde du vært finere om du kunne smilt uten å hele tiden lage en trutmunn. Du er nydelig altså. Så det var ikke frekt ment 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *