PROGRAMLEDER-JOBB OG NY REISE

Categories Ikke kategorisert

Skal jeg være helt ærlig med dere så er det ikke ofte jeg står opp så tidlig som dette, noe som er en del av luksusen med å ha blogg. Vanligvis står jeg opp 8-9, men i dag måtte jeg stå opp klokken 05.30. Jeg dessverre ekstremt dårlig til å legge meg til riktig tid, så jeg har derfor sovet 3 timer i natt. MEN, jeg skal uansett ikke klage for jeg er på vei til å gjøre noe SYKT morsomt. I dag skal jeg være programleder på NRJ. Dere kan høre meg på radioen fra klokken 07.00 til 09.00, så jeg håper virkelig at alle som kan lytter på NRJ i dag. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt nervøs, for jeg har aldri gjort noe lignende før. Eller.. Jeg har jo bare vært med på Paradise Hotel der 500.000 har sett meg dusje, bæsje, shave underlivet, drite meg ut og nesten ha sex 🙂 NEIDA, dette vil nok gå kjempebra <3 jeg gleder meg til å høre tilbakemeldingene fra dere etter showet. Kanskje jeg skal bytte jobb ? 😉


Dette er slik jeg ser ut på morgenkvisten <3 

En annen ting jeg ikke har fortalt dere, JEG REISER TIL TRONDHEIM I NATT. Jeg har surret så mye med billettene mine, at jeg faktisk har endt opp med å betale over 2000kr for å komme meg dit. Søker dere på Norwegian så koster det 319 kr for en vei, så hvordan jeg har klart å betale 2000kr får være en hemmelig, det er faktisk bare flaut å innrømme. 

19 kommentarer

19 thoughts on “PROGRAMLEDER-JOBB OG NY REISE

  1. Følger deg på snap og lurer på hva synes du om at Martine ser på Morten i dusjen, og at han står på badet mens hu dusjer?

  2. Grunnen til at folk sier at du har Harry stil er fordi du er så opptatt av ha så kul/egen stil, at du går med korte bukser i minus 10. Det ser ikke bra ut! Det er ikke stil, det er bare desperat forsøk å være annerledes. Hent inspirasjon fra Andrea, hun har kul og annerledes stil.
    Det samme gjelder håret ditt, det er jo helt krise når du har så slitt hår og burde latt det hvile og vokse ut, enn å sette på noen få extensions bare for å få lengde. Det er Harry når extensions synes uten tvil.

  3. Jeg syntes det viker som du egt misliker Martine j veldig sterkt. «De er bare venner» kj sin kropp burde være privat for andre mennesker enn kjæresten/partneren

  4. gnikker jenter virkelig rumpen opp til tissen hans på byen og? mens du er der ? fyfaen så respektløst både jentene som gjør det å at han lar dem gjøre det:O

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *