REGLENE FOR Å VÆRE SAMMEN MED EN KJEKKAS

Categories Personlig

Helt siden det ble kjent at Morten og jeg datet/var et par har jeg fått slengt kommentarer etter meg. “Morten er alt for fin for deg”, “hva gjør Morten med deg? Han burde heller datet hun og hun”, “kan ikke forstå hvordan Morten kunne velge deg over noen andre” og “Morten fortjener mye bedre enn deg”. Jeg får også høre veldig ofte at Morten er ekstremt kjekk, så hvordan er det egentlig å være sammen med en kjekkas som åpenbart fortjener bedre enn meg?


Foto: John Andersen

♥.Er det noe man må venne seg til med en kjekkas som kjæreste, så er det at fulle jenter kommer bort på byen for å gnikke rumpa på tissen hans, for å så fortelle hvor sykt digg han er. “Morten du er SÅ kjekk, omg”. Ja, jeg står gjerne ved siden av å blomstrer for meg selv. Du må derfor være tålmodig, og lære deg å blomstre i skyggen av typen. Gleder meg til den dagen de skal fortelle meg hvor sykt digg jeg er. Hinthint <3

♥.Det er mange der ute som ønsker at Morten skal bli singel, noen går derfor så langt at de prøver å få meg til tro at han har vært utro. Jeg vil tro noen av disse jentene har gjort dette før, for de er faktisk veldig god. Jeg skal ikke nekte for at jeg har trodd på noen av påstandene som har kommet frem. Kanskje ikke så rart når tidspunkt, sted og hendelse stemmer? Jeg glemmer at disse jentene har tatt på seg ekstrajobb i FBI, og derfor følger med 24/7 for å kunne legge alle kortene på bordet. Skal dette funke må du kunne godta at FBI ofte og regelmessig driver etterforsking av deg og din partner. 

♥. Er du sammen med en kjekkas må du bli vandt til å høre hvor mye bedre han er enn deg. Som jeg nevnte over her så har jeg fått høre veldig mange ganger at Morten fortjener bedre enn meg. Jeg er rett og slett ikke pen nok, eller har digg nok kropp. Det er ikke lenge siden jeg fikk høre at Morten ikke kunne være sammen med meg for at han hadde six pack, og ikke jeg. Sorry dere, jeg så visste ikke at dette var et krav da vi ble sammen 🙁 Er nok litt for glad i fredag, lørdag og søndagsgodteri til å gjøre noe med det.

♥ Uansett hva du gjør, IKKE skriv noe dumt på bloggen. Du vil nemlig få høre gjentatte ganger at din kjekke kjæreste fortjener så mye bedre, rett og slett for nr.1 han er penere enn deg, nr.2 han er snillere enn deg. Er kjæresten din kjekk vil de automatisk føle mer med han (tydeligvis?), og etterlate seg kommentarer med navn “mortenFAN!!”. Det er med andre ord viktig å understreke at det er Morten sin fan, og ikke min. 


Her har dere en ekte #numberonemortenfan som prøver å få meg til å forstå hvor viktig det er å la Morten få guttekvelder. Hvor er mine fans som forteller Morten at jeg også trenger slike kvelder? 🙁

Så her sitter jeg da, med onsdagsgodteriet å ikke kan forstå hva dere snakker om. Morten er jo SÅ HELDIG som får være sammen med MEG <3

 

PS; JEG HAR ÅPEN SNAP SLIK AT DU KAN SKRIVE TIL MEG SÅNN AT DET BLIR LETTERE Å FINNE MYSTORYEN MIN SENERE. ADD; SOFIEEEC <3

98 kommentarer

98 thoughts on “REGLENE FOR Å VÆRE SAMMEN MED EN KJEKKAS

  1. Dette er så lavmål og typisk jenter som er misunnelige og bare vil lage drama!
    Stol på deg og dine intuisjoner og ikke minst stol på Morten. Hilsen ei som møtte sin drømmemann i en alder av 18, har vært igjennom det samme OG som 22 år etter fortsatt har samme drømmemann og to flotte jenter (ja jeg er 40 år !!) men liker å lese bloggen din likevel 🙂

  2. Marie: Hehe, det er veldig sant, og det er akkurat derfor jeg lager et slikt innlegg med bare masse humor og tull 🙂 Så utrolig hyggelig å høre at du fant drømmemannen, og ikke minst at dere har holdt sammen så lenge! Jeg har faktisk en del voksne damer som leser bloggen min, noe jeg bare synes er morsomt. Digger at jeg skriver noe som treffer flere aldersgrupper, og ikke bare en 🙂

  3. Hahaha jævlig bra!😄😂 digger deg!
    Og Morten: du må la sofie få ha jentekvelder!! 🙁 😂😂 – hilsen sofie fan 🙆🏼‍♀️

  4. stå på 🙂 slike jenter er bare misunnlig, Morten er en veldig pen gutt,men han valgte deg og du ser på han at han er veldig forelsket i deg og du i ham <3

  5. Syns det er fint at du klarer å ta disse netttrollene med en porsjon galge humor.
    Digger dere, dere er som hånd i hanske.
    Nydelig par er dere 🙂
    Morten: Sofie må få ha jentekvelder 🙂

  6. Liker og se at det ikke bare er jeg som spiser godteri midt i uka, haha #sommerkroppen2018😂😂

  7. Omg, døde ab dette innlegget😍😂
    Dette er grunnen til jeg digger deg, du har humor og du er ikke den som gjør alt som alle andre!!

  8. Ææ Hahaha morsomt! Dere er dritfine sammen! Du er så Syykt flink til å skrive. Virkelig flink. Er ikke alle som er det ass

  9. HAHAHHAHAHAH du eier!!!! du er en levende legende og dere er så sykt goals sammen! tenker på det hver gang jeg ser dere sammen😊❤️ men jeg blir skikkelig irritert og lei meg når jeg ser at du får sånne kmt💔💔💔 hvert fall den du tok med i innlegget!!

  10. Kan være han etterhvert lar jenter flørte med han og kanskje havne i sengs
    Er oftes det mannfolk vil
    Skulle tro dei hotte ville det enn å bare holde seg til en

  11. Hahah, herregud.. Hater dønn når folk skal oppføre seg som en gjeng med fjortenåringer, der utseende åpenbart har alt å si. For ja, man finner seg jo en partner KUN basert på utseende. Og ser man bra ut, så har man jo åpenbart alt. (Håper du skjønner at dette selvfølgelig ikke er siktet til deg.). Jeg var sammen med en kjekkas selv – jeg fikk iallfall tilstadigheter høre fra venner og andre at han var ekstremt kjekk. Heldigvis visste jeg at jeg kunne stole på han. Og jeg fikk jo selv mye oppmerksomhet? Selvom jeg ikke er så høyt på skalaen selv. Vel utseende har jo noe å si – det er viktig å tenne på partneren, men det er overhodet ikke alt. Og herregud, siden han er alt de sier, og at han kan “få så mye bedre” – hvorfor har han ikke gjør det da? Hvorfor er han da sammen med deg? Desperat, kanskje? Det er jo slik de får han til å høres ut. Nei, du er jo det beste for han, ellers hadde han tatt noen andre. Eller vært singel.

  12. Kan ikke se for meg at jeg var sammen med en fyr, og fikk høre slikt hele tiden. Veldig spesielt 😳 Morten er en flott gutt som har funnet seg en like flott jente, tro aldri noe annet<3

  13. Jeg er en ganske lubben jente med en sjukt digg ektemann med bollemuskler,sixpack og modellpotensiale.i de 4 årene siden vi møttes har jeg ikke telling på alle som mener han er for fin for meg. Heldigvis burner min kjære disse damene til grunnen npr de blir for pågående ute og forteller dem akkurat hvor horete de er:-)

  14. My Diamond💎💕❤️ Stå på Sofie<3 Du fortjener Morten og han fortjener deg❤️💕 Håper forholdet varer💎❤️💑

  15. Litt morsomt at du la ut det med vpn appen nå, når du ikke trodde på meg når jeg skrev det:) Men men, uansett så burde du spise blåbær! Det skal visst være veldig bra for magen når man er syk, og ellers ofc

  16. Hahaha nå lo jeg godt! Elsker slike svar.
    Morten, Sofie er så sykt digg, og du er så heldig som er sammen med henne. Når det er sagt, så er jo hun heldig og. Tenk det da, å finne noen man elsker, som elsker en igjen! DIGG! 😀
    Ellers, ha en fin dag, og fortsett å svare idiotas på denne måten, det STRÅLER selvtillit av, som er det mest tiltrekkende hos et menneske, i mine øyne.

  17. Du og Morten er det perfekte par <3 Lurer på om foreldrene til disse ekstreme jentene har lagt oppdragelsen? For den var tydeligvis glemt i deres datters oppvekst! Det er bare så sjukt patetisk og være så sykelig misunnelig/sjalu. Blir tom for ord... Disse jentene har nok store problemer med seg selv siden de må rakke ned på andre uskyldige flotte mennesker!

  18. Så utrolig dårlig gjort av folk å si slikt – det finnes ikke noen fasit på hvilke jente typer gutter liker, utseendemessig . Og hva en synes er attraktivt synes kanskje ikke en annen er attraktivt. Og det er heller ikke slik at den steriodype dama er det som appellerer til en hver mann. Jeg er sammen med en mann på min alder, og jeg for min del lurer jo av og til på hvorfor han ikke er med noen yngre og penere, da han som mann opplagt kan velge noen yngre. Men som han sier , det er deg jeg liker og alder har ingenting å si.
    Jeg synes du er veldig pen da og verdig Morten – de som sier noe annet kan ta seg en bolle og er bare sjalu ☺️

  19. Du er sjukt kul! Og du skriver så bra! Har lagt merke til i flere av innleggene dine at setningene er utfyllende og holder seg til tema. Synes du er en av de bedre bloggerne, og du fortjener den plassen du har på topplisten veldig mye. Bildene du legger ut, både de fine og de «stygge» er fantastiske haha, du er sjukt pen! Og kroppen din er perfekt. Digger deg sjukt og håper du aldri slutter å blogge, for det er du rå på<3333

  20. gnikker jenter virkelig rumpen opp til tissen hans på byen og? mens du er der ? fyfaen så respektløst både jentene som gjør det å at han lar dem gjøre det:O

  21. Digger deg<33
    Er det så farlig hvordan du eller partneren din ser ut da? Så lenge dere liker hverandre:) Morten er kjekk, men du er også pen! Husk det

  22. Hahaha!! Du er helt rå, Sofie!😂 Digger innleggene dine og spesielt dette! Stå på videre, ikke bry deg om hat!❤️ Dere er søte sammen ❤️

  23. Om ikke andre jenter forteller deg det, så skal jeg i alle fall si at jeg synes du er nydelig! <3 Du og Morten passer veldig godt sammen <3

  24. Jeg elsker å lese bloggen din for du har varierte innlegg med bra innhold! Klikker meg inn hele tiden og venter i spenning på nye innlegg😍

  25. Heheh, du er faen en digg dame ass! Liker hvordan du stråler som en ekte dame. Det er ikke rart Morten er forelsket i deg. Du lager humor ut av det og vett at han egentlig ikke er noe bedre. Det er den som hever seg over drama og tull så er den beste 😉 Keep the spirit sister !!

  26. “Er det noe man må venne seg til med en kjekkas som kjæreste, så er det at fulle jenter kommer bort på byen for å gnikke rumpa på tissen hans, for å så fortelle hvor sykt digg han er. ”
    Sexuell trakkasering much?

  27. Må bare si at jeg syntes Morten fortjener en som deg, og du fortjener en som han! Dere begge er gode og fantastiske mennesker, som ser utrolig bra ut sammen, syntes de som sier at «Morten fortjener ikke deg» osv ikke har noe å si. Man forelsker seg i en person pga personligheten, og da har plutselig ikke utseende så mye å si lengre, og det dere to har er bare utrolig bra, og ar dere driter i hva alle andre sier spesielt når dere begge er offentlige personer, tror virkelig de som har så mye dritt å si ikke hadde taklet det på samme måte og vendt det over til noe bra, for eks at forholdet faktisk bare blir sterkere! Så sofie, drit i hva de sier. Fordi du er nydelig!

  28. HAHAHAH fyfaen så mange sykt skada jenter det finnes..
    Digger deg as du er rå, skjønner godt at han valgte deg! stå på Sofie <3

  29. Dummeste jeg noengang har hørt as! Det er ingenting som heter «finere enn deg».. Hvorfor har utseende så mye å si?! Sooo What om typen har digg kropp men ikke du? Blir rett og slett sint når jeg tenker på at utseende skal ha så mye å si.. You go girl! Elsker godteri selv og kunne levd på det 😂 Skjerpings folkens! Gi folk fred.

  30. Haha! Glimrende innlegg 🙂
    Jeg synes at dere er akkurat like vakre og begge er heldige som har hverandre 🙂 Flott par!

  31. Hvorfor tør du ikke å legge ut videoen av dere to som du lovet for noen uker tilbake? Er det fordi den faktisk viser at du er kontrollerende og høyest krevende? Ikke alle tenker på utseendet hans eller ditt når de snakker om at du ikke fortjener han. Han fortjener en jente som er mer selvsikker som ikke stadig griner over småting. Som vil reise vekk eller flytte hver gang han velger å være med gutta fremfor deg.

  32. Går det an å sette dette i et #metoo-perspektiv? Bare lurer, siden jenter alltid skal bli trodd som varsler. Du sier nå at jenter ikke alltid snakker sant, det er noe helt nytt, altså. 🙂
    Kan vi huske på dette neste gang noen varsler? At det ikke er sikkert det er sant.

  33. For min del så kunne du godt vært singel og lesbisk for å si det sånn, haha. Jeg liker jenter, og synes du er så sykt fin, og jeg digger jenter med selvironi! Mulig du synes det er litt ekkelt å høre det fra en jente, men håper du tar det som et kompliment! 🙂

  34. Kjære Sofie. Du ser helt smashing ut, og så har du en personlighet som gjør deg bare enda mer attraktiv. Selvstendig, ung og sterk kvinne er du. Håper at du er stolt av deg selv, for det har du all grunn til å være. Uansett hva enn de anonyme mobberne velger å si <3 Gjør ditt beste for å ikke ta deg nær av mennesker som ønsker å sabotere og ødelegge. For gjett hva? Det klarer de ikke med mindre du lar dem. Noe du heller ikke gjør! Stå på frøken, du er verdifull og god, aldri glem det. <3

  35. Skjønner ikke hva disse menneskene snakker om, for du er utrolig pen du og. Obviously sjalue mennesker. Det er noe som også heter personlighet og kjemi, noe ikke alle har fått med seg hvordan fungerer

  36. Synes dere er like fine jeg.. og passer sammen som bare det 🙂 Folk finner alltid noe å henge seg opp i. Utrolig flott å se at du kan tøyse med det, da blir de kjerringene bare mere irritert x)

  37. Typen din ser bra ut han, men ikke mer enn en ordinært pen, ung mann. Det er åpenbart utseendet det handler om her, og ut fra bildene på denne siden synes jeg du har vel så rene trekk som ham. Nå er det mange flere faktorer som spiller inn, men rent overfladisk synes jeg ikke han ser ut til å stille en eller flere divisjoner over deg. Det er nok ikke til å komme bort fra at generell misunnelse og misnøye med egen situasjon er sterke drivfaktorer bak disse negative kommentarene du får.

  38. HVA FEILER DET FOLK??
    Jeg syns dere kler hverandre godt! Du er ei lekker litta snelle og Morten er en kjekk kar.
    I bunn og grunn er det garantert misunnelse. Fint å se du svarer med humor! 😀

  39. Litt dumt av deg å legge ut snap om hvordan man får tilbake den gamle snappen, uten å vite helt hundre prosent hva det går ut på. For å så legge ut to-tre dager etterpå at man kan bli hacka av programmet. Og det er sant, for det var den appen som hacka Nora Mørk. Er jo mange som ser opp til deg og gjør det du legger ut.

  40. Jeg leser bloggen din hver dag men kommenterer aldri men nå MÅ jeg! hahah herregud du er så bra! Dette var et sykt bra innlegg!!klem<3

  41. Awesome at dere knikker det inn i trynet på de jentene der ute. Ære mulig lissom. Folk ass… Ta en titt innom bloggen min også å se om det er noe du liker 🙂 Legg gjerne igjen en kommentar om du vil så hadde jeg blomstra 😀 Peace and løøøv!

  42. Dette er så patetisk. Det fine med deg er at du er så naturlig, du virker ikke som du viker for kroppspresset som er i Norge! Du er ett unikum, en blogger som ikke ser dønn lik ut som alle andre. Stå på. Morten er heldig som har deg, og du er heldig som har han

  43. Hei Sofie! 🙂
    De jentene må være sjalu til 1000! på at du har en sånn gutt som Morten- ser bra ut , har bra kropp og garantert kjempe snill! 🙂 kan bare ikke skjønne sånne jenter som går rundt og hater, skal trampe ned på og gjøre alt for å ødelegge xD er sånn man holdt på når man var 13-14 år. Du er en kjempe pen jente som absolutt fortjener Morten, hallo er jo grunnen for at han er sammen med deg 🙂 Håper virkelig at du hever deg over de jentene som tror de er prinsesser, er de peneste i verden og fortjener de peneste guttene.
    Ikke alle gutter som går etter usmarte jenter som ser ut som katt i motvind i fjeset xD
    huff. Du er rå Sofie 🙂

  44. Veldig kult å se at du takler denne dumskapen med humor. Men savner å lese om hvordan du EGENTLIG håndterer disse situasjonene og hva du gjør eller tenker for å klare å heve deg over dette. Det er jo ikke lett å høre dette hele tiden, så hvordan takler du det egentlig sånn innerst inne? Der virker som det er mye mer akseptert at mindre kjekke gutter er sammen med mye penere jenter og at det er kudos til fyren som har klart det og at han må ha en super personlighet osv, mens når det er omvendt så bare fortjener gutten mye penere og det er ingen forståelse for hvordan det kan lå seg gjøre. Jeg er sammen med en veldig kjekk fyr og blir såret når jeg får høre slike ting selv og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Noen ganger så tenker jeg at det er sjalusi fordi folk klarer ikke å sette seg inn i at det er snakk om ekte kjærlighet og at mennesker er sammen fordi de elsker hverandres og ikke bare matcher utseendemessig.

  45. Blir stadig like sjokkert over hvor frekk og enkel enkelte mennesker kan være. Men det disse usle menneskene som sier og gjør alt dette ikke tenker på er at det ikke bare er deg de rakker ned på, men også Morten. For de sier jo indirekte at “den store helten deres” er helt uten meninger og fri vilje. Du er jo ingen institusjon! Morten kan jo stikke om han vil, så det er jo åpenbart at han ikke vil det da. Nei enkelte mennesker er rett og slett helt ute på jordet. Jeg ønsker dere alt det beste og vil si dere er et nydelig par, både på utsiden og av det dere deler fra innsiden.

  46. Herregud, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i dette her. Jeg lo skikkelig høyt her jeg sitter i sofaen. TAKK for at du tar ett litt sårt tema og gjør det morsomt. Er sammen med en “kjekkas” selv, men jeg vet at han synes jeg er verdens fineste tilbake. Haters gonna hate!

  47. Enkelte folk er så jævla syke!
    liker måten du håndtere dette på<3<3 🙂 Du er vakker Sofie!

  48. En gang jeg var utenfor Grand og venta på Marcus og Martinus så kom du og Morten forbi og akkurat da ante jeg ikke hvem dere var for så ikke på pH da, men alle venna mine tokk bilde med dere og jeg også haha, også spurte jeg venna mine hvem dere var og de sa at dere hadde vært med på pH og sont og jeg bare «de hadde passa godt sammen» og de bare «de er sammen» haha (ser på pH nå da og er fordi jeg begynte å følge deg og syns du virka så snill og sont haha) men så ja har alltid syns dere passer sammen, haha❤️

  49. Ja, Morten er jævlig deilig (skled nesten av stolen av de bildene der), men DET ER JO FAEN MEG DU OG! Er du klar over hvor mye jeg ville gitt for å se ut som deg?

  50. huff blir litt overgitt… vi lesere ser jo ikke hele forholdet deres. og jeg regner med dere begge har kvelder ute med venniner og kompiser 🙂 og jeg vet jo å at du behandler morten bra, visst ikke hadde han jo ikke vært sammen med deg 🙂 jeg syntes dere er kjempe flotte. !! ja han er drit kjekk, kjempe digg og ja , noe av de kjekkeste jeg har sett, men du er flott, pen, famtastisk og en av de peneste jeg har sett 🙂 hadde jeg sett dere på byen og hatt litt i glasset så hadde jeg nok kommet bort, hadde absolutt ikke prøvd meg på morten!! men hadde nok sakt at du var pen :-)nå skal det sies at jeg har kjæreste så hadde vært veldig rart om jeg skulle prøvd meg på noen andre, men hadde jeg vært singel hadde jeg nok ikke prøvd meg da heller 🙂 dere to kler hverandre sofie <3 uansett hva noen andre sier. du er fantastisk, og meget pen !

  51. Ey! Synes du er penere enn Morten jeg:-) men det har absolutt ikke noe å si! Dere er pene begge to

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *