ALT SOM KUNNE GÅ GALT

Categories Ikke kategorisert


Tenkte jeg skulle slenge med det mest sjarmerende bilde jeg har liggende på pcen <3 

Gikk galt. Som jeg allerede har nevnt så har jeg vært ganske dårlig de to siste ukene, men i går var det virkelig krise. Jeg har hatt magekramper i to dager nå, men de krampene jeg fikk i går var utholdelig. Det føltes ut som at jeg ikke skulle få til å puste, og bare det å bevege seg var vondt. HELDIGVIS kom Morten hit for å passe på meg. Han tok seg av Celine, og ordnet mat til oss som jeg ikke klarte å spise. Det er uansett tanken som teller <3 Det endte med at jeg måtte legge meg til å sove i 8 tiden for at smertene skulle gi seg, noe de heldigvis gjorde. 

Som dere kanskje forstår så kom jeg meg ikke til Trondheim i natt, og er derfor ENDA I OSLO. Jeg har nå prøvd tre ganger å komme meg dit, hva er det som skjer? Jeg måtte derfor bestille en NY billett, som kom på 1000 kroner 🙁 Jeg har nå brukt 3000kr på en tur som vanligvis koster 400kr. Jeg kjenner det er lenge til jeg skal reise neste gang, for dette går virkelig utover boligsparingen min, not good. 

JEG HAR FORRESTEN KONKURRANSE PÅ SNAPCHAT, DER DU KAN VINNE HELE 1000KR I GAVEKORT. ADD MEG; SOFIEEEC

4 kommentarer

4 thoughts on “ALT SOM KUNNE GÅ GALT

  1. Jeg og har magesmerter, har hatt de i 3 dager. De er ikke særlig godt. Det som kan hjelpe er salt potetgull og Pepsi Max. Da får du opp blod ssukkeret. Jeg klarer heller ikke å spise så de hjelper og drikke vann

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *