THROWBACK DEL 2

Categories Personlig

Husker dere at jeg har fortalt dere før at jeg har gått veldig mye opp og ned i vekt? Se hvor utrolig annerledes jeg så ut her, i forhold til nå. Like fin begge to spør du meg <3

Hvorfor fortalte ingen meg at disse fargene og mønstrene ikke gikk sammen? hahah 🙁

MITT FØRSTE SPONSA INNLEGG <3 Jeg husker enda hvor sykt stolt jeg var, haha. 

Jeg har hatt dårlig syn siden jeg var 13 år gammel, men kjøpte meg ikke briller før jeg var 19 år. Personlig synes jeg at jeg kler briller kjempegodt, jeg synes bare det er så irriterende å bruke. Spesielt når jeg hadde 5 meter med vipper, hehe.

Jeg ELSKET å ta selfie før, kanskje noe jeg skal begynne med igjen? 

Dette ble tatt rundt 3-.4 på natten. Jeg fikk min daværende samboer til å ta bilder av meg etter at vi hadde kommet hjem fra byen, sånn at jeg slapp å ta bilder dagen etter, haha.

OKEI DERE, disse bildene måtte jeg ta med som et bevis på hvor sykt viktig det er å bruke solkrem. Jeg solte meg i 4 timer i Thailand UTEN solkrem, og ble seende ut som dette. Dere aner ikke hvor vondt det var, og ikke minst stygt, haha. Har dere noen sinne sett et så rødt menneske før? Det har IKKE jeg. 

40 kommentarer

40 thoughts on “THROWBACK DEL 2

  1. Lett å se at du veier rundt 80 kilo på de første bildene her og nå veier du rundt 60kilo. Hvordan har du klart og slanke deg så mye på noen år ?

  2. Anonym: Hva jeg veide da og nå har vel egentlig ikke så mye å si ? 🙂 Jeg har ikke slanket meg “så” mye heller, og heller aldri gått inn for å gå ned i vekt. Jeg har nok bare blitt flinkere med trening og et sunt kosthold 🙂

  3. ?Hvorfor fortalte ingen meg at disse fargene og mønstrene ikke gikk sammen? hahah :-(? – sikkert mange som fortalte deg det, men du svarte sikkert bare frekt tilbake, på lik linje som du gjør nå når du får konstruktiv kritikk på stilen din.

  4. Man ser du var noen kilo tyngre på de første bildene ja, men vil overhodet ikke si at du var feit da heller:) og vil ikke si at man «lett ser at du veide 80kg», du ser ut som en normal person både da og nå. Flott begge deler:)

  5. Sjukt hvor solbrent du ble, og at du turte😱 haha! Jeg trodde at jeg ikke kunne bli solbrent i norge, helt til mai i fjor når jeg var ute en hel dag 🤓 og solen er vel relativt mye sterkere i thailand😂

  6. Når jeg klikket meg inn på dette innlegget la jeg ikke engang merke til at du kanskje veide mer på de første bildene, når jeg så kommentarene måtte jeg se en gang til, men kunne fremdeles ikke se noe. Virker som om noen bare må finne en feil uansett hvordan bildene ser ut. Skjønner meg ikke på mennesker av og til

  7. Haha herregud folk er så jævla slemme, blir sjokkert😳 Leser ikke så mye blogg, men liker å følge deg Sofie. Synes du er tøff som svarer så bra på dritten du får slengt til deg. Skal jo strengt tatt ikke være nødvendig at folk oppfører seg sånn.. Håper du aldri tviler på hvor nydelig du er vertfall 🙂 Ha en superfin dag❤

  8. Så mange “koselige” lesere du har a gitt! Ere mulig sier jeg. Skjønner ikke at du gidder å la de få visningsplass. Men enda godt du svarer de som du gjør. Og hever deg godt over de teite uttalelsene som bare er for å provosere. Ingenting av det de skriver er sant. Ingen kan se at du veier 80kg på de første bildene ….jeg ser ikke sånn ut når jeg veier 80 i allefall! Skulle gjerne vært like flott. Og lengden din tillater deg å veie mye mer enn andre shorties. Syns det er så bra at du sier du synes du var pen da og nå…for det er du virkelig. <3

  9. Til 19:19: Syns det er fryktelig morsomt at du klarer å se hva en person veier utifra bilder 🙂 veldig imponerende og faktisk!
    Jeg er 1.60 og (hold your horses) veier 74 kg, men alle (ja jeg spør for å poengtere at vekt IKKE kan ses utfra kropp) tipper rundt 62-63kg. Så Nei, du kan ikke se hva hun veier 🙂 tippe kan du, men du vet ikke.
    Og sofie: syns det er så fantastisk at du sier det ikke har noe å si med vekt og at du er like fin på begge to <3 Flott forbilde for unge jenter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *