EN LITEN ENDRING PÅ UTSEENDET

Categories Ikke kategorisert

annonse.

Shit som jeg har gruet meg til å dele dette innlegget med dere, for jeg vet mange vil bli irritert på meg. Jeg vurderte nesten å ikke si noe, men det er dessverre helt umulig å skjule dette. Så let’s go. 


haha ler meg ihjel av dette bildet. Noen hadde akkurat våknet <3

JEG HAR TATT VIPPEXTENSIONS IGJEN. Langt i fra like ekstremt som det var sist jeg brukte dette, for nå ønsker jeg at det skal være litt mer naturlig. Etter at jeg fjernet vippene sist så jeg at det rett og slett ble litt for mye vipper for ansiktet mitt, og ønsket derfor å gå for en litt mer naturlig look denne gangen. Og før dere blir sur, dette er ikke noe jeg skal begynne med for alltid. Jeg er ikke avhengig av vippeextensions slik jeg dessverre var for noen måneder siden. Jeg er bare dritlei av å bruke mascara, enkelt og greit. Til dere som lurer så går jeg til Beauty Stop Trondheim som jeg alltid har gjort. Dere finner siden hennes HER

Nå kommer snart en av mine beste venner til Trondheim, så skal vi sjekke inn på hotell for helgen. Vi snakkes senere <3

67 kommentarer

67 thoughts on “EN LITEN ENDRING PÅ UTSEENDET

  1. det så naturlig ut … du reklamerte for vippeserumet for å tjene penger. alt for penger …

  2. Du er kjempe fin og et bra forbilde. Sellom du er minst like pen jten vippeexstensions❤️❤️ Kan du lage fler vlogger på yt?? Elsker og se på deg😘😍😍

  3. Så fin du er! Jeg fikk gavekort på vippeextensions sjæl men har ikke brukt det enda fordi jeg er litt usikker på hvilken stil jeg skal ta, og om jeg skal ta vipper med flere vipper på en osv, og jeg synes resultatet ditt ble skikkelig fint! Har vært redd for at det skal bli litt for dramatisk til ansiktet mitt haha, så jeg bare lurte på om du kunne skrive litt mer detaljert om hvilken ”stil” det er du tok, om det er flere vipper på ”en vippe” osv om du forstår, haha?

  4. Snakker om å ikke bry seg om penger, status og utseendet i går. Mens dette innlegget viser at du lever i en boble hvor du aldri har hørt om selvinnsikt. Reklamert for penger og sette på vipper, for hva da? For utseendets skyld. Du er latterlig, mere desperat enn deg skal man lete lenge etter.

  5. Jeez, Hun kan jo bruke vippeserium, også ville ha vipper på igjen, hva er problemet med det? Hvorfor gidder dere å bruke energi på å «kjefte» på hun for det? Er hun sitt liv, husk det!

  6. Du må gjerne bruke så mye vipper du vil. Jeg mener bare at når man reklamerer for noe så er det jo greit å få se resultatet. Ettersom jeg forstår så inneholder serumet nok til 30 dagers forbruk. Hadde jo vært greit å se resultatet da. Og ikke mist – når kan man forvente resultat at vippeserumet? Dette er et ærlig spørsmål. Ikke ment som kritikk mot deg. Har merket meg at noen mener du svarer spydig. Det gjorde du til meg også nå. Hadde faktisk tenkt å kjøpe serumet, men …… tror ikke det altså

  7. Det ble kjempefint! Synes du skal kunne gjøre sånne ting uten at folk begynner å klage, det bør ikke bety noe om folk ikke liker falske vipper og synes at alt skal være naturlig. Du skal føle deg komfortabel selv, og små forandringer som dette kan være en god selvtillitboost og det i seg selv påvirker hverdagen positivt. Så dere som sitter å pirker og syter for noe så lite som at noen har tatt vippeextensions trenger å gjøre noe med tankegangen deres. Det påvirker ikke livet deres på noen måte at Sofie har satt på noen ekstra vipper, ta dere sammen og tenk over hva som faktisk er viktig i livet.

  8. Personlig bryr jeg meg ikke om du bruker vipper eller ikke. Du reklamerer for et vippeserum – da hadde det vært greit å få se resultatet også og F.eks å få vite når en kan forvente å få effekt av det.
    Vippeserumet var i utgangspunket interessant for meg. Det er det ikke lenger.
    Men det var da voldsomt så såret du ble. – det er det ingen grunn til. Det er jo fint

  9. Hvis du ikke gjør bryna dine så sterke i begynnelsen, slipper du den firkant formen som henger igjenn i 2008

  10. Enig i at det ble litt for mye sist gang, men disse vippene var jo bare midt i blinken! Så peen!!

  11. Haha, skjønner bare ikke hvorfor folk skal bry seg med hva du velger å gjøre med ditt eget utseende.. Det ble jo kjempe fint, og du kler vippeextentions skikkelig godt 😍✨

  12. Tipser deg om å sette på sillikon bøyde vipper i din lengde, først da ser det faktisk naturlig ut. dette er så nastyy

  13. Hei Sofie!
    Jeg ville bare si at du har en utrolig fin blogg med mye bra innhold:-)
    Ofte reklamerer du for ting på bloggen din, for eksempel vippeserum. Jeg tror ikke kommentarene skrevet lengre opp her var ment for å være frekke ovenfor deg, men heller stille spørsmål.
    Mange (meg selv inkludert) har kjøpt dette vippeserumet, etter jeg så resultatene mange fikk av det.
    Dermed tror jeg noen mener at du ikke kan reklamere for vippeserum- når man ikke kan se resultatene.

  14. Mener du skrøyt veldig av vippeserumet. Bildet her viser jo tydelig at du ikke har fått noe effekt av det, de er jo like korte som før. Nei Er ikke noe hater og jeg digger bloggen din, men synes det er dårlig og reklamere for et produkt som skal gi lengre vipper for så kort tid etter ta vippextensions 🙂

  15. Aldri kommentert en blogg før, men her følte jeg at jeg måtte kommentere. Herregud så frekke folk er, ærlig talt, skjerp dere!
    Du ser smashing ut både med og uten vippeextensions. Stå på Sofie, ikke la slike mennesker tråkke deg på tærne 🙂

  16. Vippene var fine, og du kler det. Men personlig syns jeg du burde ta litt mindre, de tar mye plass i ansiktet pga volum og lengde.

  17. Seriøst, naturlig look? Kjenner jeg blir så provosert. Ser ut som en barbie dukke. Om det er naturlig for deg Okey. Blir for drøyt og si at det der ser naturlig ut.

  18. Karianne: Hei Karianne 🙂

    Fra mitt synspunkt var ikke det et spørsmål, men mer enn “du kan ikke reklamere for vippeserum for du begynner på vipper”, og da stilte jeg et spørsmål tilbake, for det synes jeg ble helt feil. Som jeg også skrev i innlegget så gjorde jeg dette for at jeg var lei av å bruke mascara, og for at jeg rett og slett trives veldig godt med vipper. Jeg synes ikke det skal være slik at jeg får stemplet som uærlig kun for at jeg velger å sette på meg falske vipper. Kan godt være jeg misforsto, men det var slik jeg oppfattet den ene kommentaren.

    Jeg har ikke lagt ved et før og etterbilde, men går man tilbake til da jeg tok av vippene mine så vil man se et resultat. Jeg tror nok også du vil merke det om du har kjøpt det, og jeg er ganske sikker på at du vil bli fornøyd. Jeg er i alle fall kjempefornøyd 😀

  19. Nydelig er du med og uten vippeextension <3 Det så veldig naturlig og fint ut!
    Vurderer også vippeextensions igjen fordi jeg er så lei av å ta på og av maskara 😅

  20. Er dere seriøse? Hun har allerede vist frem resultatet av vippeserumet i et innlegg tidligere, noe dere hadde visst om dere faktisk leste bloggen hennes fast og ikke bare klikket inn for å klikke i kommentarfeltet. Hun har jo brukt dette serumet lenge. Det er utrolig viktig å ta vare på vippene, SÆRLIG når man bruker vippeexstension fra tid til annen. Det er en belastning på de naturlige vippene og derfor er det utrolig viktig å pleie de godt i periodene man ikke bruker ekstra vipper så de kommer seg igjen. Slutt å vær så jævla negative.

  21. Synes ikke de ble så naturlige men! Har sett mye mer naturlige vipper før, de er jo omtrent like store som sist:)

  22. Hei❤ eit lite tips til seinare då du ikkje har vippe extensions. Du kan farge vippene dine mørkare/svarte og bruke vippe tang så får du samme lengd og farge som maskara og slepp styret med extensions eller å fjerne maskara(utrolig irriterende å ta vekk maskara😂😒haha)

  23. Du er ekstrem fjortis i måten du svarer på. Dette er jobben din, kunne ikke falt meg inn å svart kundene mine (som også kan være usaklige) på den spydige måten du svarer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *