GOOD MORNING

Categories Ikke kategorisert

God morgen dere ♥ Nå har akkurat Julie og jeg våknet, og er klar for en ny dag her i Trondheim. I dag er det faktisk litt som skjer, på både godt og vondt. Jeg skal til min gamle frisør for å style håret til kvelden, spise lunsj med jentene og se 22.juli filmen. Jeg tror ikke jeg kan beskrive hvor mye jeg gruer meg, og hvor redd jeg er. Jeg har heldigvis hørt at filmen skal være “fin”, så jeg krysser fingrene for at jeg vil sitte igjen med en god følelse etter filmen. 

Vi skal heldigvis avslutte kvelden på en ganske bra måte, og det vil si jentekveld på byen. Jeg elsker å feste i Trondheim, for trøndere er SÅ mye morsommere enn Oslo-folk, hehe. Jeg skal forresten vise dere mer fra hotellet senere, når vi har fått ryddet rommet vårt. Man skulle ikke tro at jeg med støv på hjernen har et rotete hotellrom, men der må jeg nok skuffe dere. Jeg er ekstremt rotete med engang jeg forlater mitt eget hjem, er det ikke litt rart?


Til alle dere som tror at man får perfekte pupper av å operere, FEIL! Jeg tror (alle)? jenter har forskjell på puppene altså en større og en mindre, og min kom veldig tydelig frem etter at jeg opererte. Liten heads up til dere (inkludert 18 år gamle Sofie) som tror at silikon vil gjøre puppene perfekte. 

Nå skal vi utforske Trondheim litt, vi snakkes senere <3 Husk å adde meg på Snapchat; Sofieeec.

16 kommentarer

16 thoughts on “GOOD MORNING

  1. Hahha, jeg er trønder som er oppvokst i Oslo❤️ De/vi er mye morsommere en oslofolk😂 du er bra nok akkurat sån du er💎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *