SAVNER DEG

Categories Personlig

Så nært, men samtidig så fjernt. 

Jeg vil føle, men hva vil det egentlig si å føle?

Det virker så fjernt, men likevel så nært. Du kan se det, du kan ta på det, men du kan likevel ikke føle det. Hvorfor kan du ikke føle det?

Du ofrer så mye, for så lite. Hva sitter du igjen med egentlig? 

Jeg skulle ønske du også kunne se, føle og ta. Jeg skulle ønske du kunne se meg. Hvor er du egentlig?

Hvem er du? Jeg trodde jeg visste.

Du er noe fjernt. Noe som engang var en tanke. En følelse.

Nå derimot. Nå er du en fremmed. En jeg ikke kjenner. 

Et savn etter en fremmed. Et savn etter deg. 

13 kommentarer

13 thoughts on “SAVNER DEG

  1. Sofie, du er den sterkeste jeg vet om! Ta deg god tid, ikke stress! Stå på! Du er en stor inspirasjon!❤️

  2. Et spørsmål kjære du –
    Kor længe har du hatt ho Celine og kor gammel e ho, vil du si at det e den bæste hunden du har hatt nån sinne ♡
    Elske dæ og bloggen 😀 ♡♡
    Du e fantastisk, ingen over, ingen ved siden av, bare du ♡

  3. Tusen takk før svar ♡
    Så søtt at du har hatt ho så længe ♡
    Bli du og fløtte tilbake te trondheim eller trives du bæst i oslo ? ♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *