MITT NYE HÅR

Categories Ikke kategorisert

annonse

HERREGUD SÅ FORNØYD JEG ER. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å like kort hår, men jeg ELSKER det. Det å klippe meg kort er seriøst det beste valget jeg har tatt. Ikke bare for utseendet sin del, men også for håret mitt. Håret var faktisk så slitt at det falt av mens vi vasket det, så det sier vel kanskje sitt? Nå ser det endelig friskt og sunt ut igjen, det føles gå godt. 

Denne gangen har jeg vært hos Gøril på Hår som ligger på Sirkus Shopping i Trondheim. Jeg anbefaler virkelig alle som bor i nærheten å bestille time hos henne, hun er virkelig dyktig. Det var hun som fikk meg fra brunt til blond på bare en dag, og det er hun som har gitt meg denne fantastiske looken. Jeg har brukt Gøril i mange år, til og med før jeg skrev innlegg med “annonse” i  venstre hjørne, hehe. Du kan bestille time ved å ringe 73604004

Du kan adde meg på Snapchat for å se hele prosessen! SOFIEEEC 

111 kommentarer

111 thoughts on “MITT NYE HÅR

  1. Omg, dette kledde du virkelig Sofie! Jeg har alltid syntes du virkelig har «passet» med langt hår, men syns nok dette er penere💕💕😍

  2. Det ble veldig bra! Du passa det 😍 Sykt digg følelse å få bort slitt hår og kjenne på tjukt og friskt hår 🙌🏼✨

  3. Sofie!!!! Det var dritfin! Visste at du kledde mye, men ikke sååå mye! Wow du rocker😍😍😍

  4. du var sykt fin før du klipte deg, men du ble seriøst enda finere nå, om d går ann😍😍 herregud digger deg ass!

  5. Det kledde du sykt godt!!! Har hatt så lyst til å klippe samme lengde selv, men er så usikker på om jeg kler det. Fikk inspo av å se på ditt resultat:D

  6. Wow! Du kledde langt hår, men dette? Dette kledde du virkelig! Det var en veldig «moden» look 🙂

  7. Leser bloggen din hver dag, men aldri kommentert før. Nå klarte jeg ikke dy meg, for FY FADER SÅ FANTASTISK NYDELIG DU BLE MED DEN LENGDEN!!!! Herligheeet. Aldri før noen sinne har jeg sett deg så fin. Shit Sofie, dette kledde deg ekstreeemt godt!!!!!💛💛💛💛

  8. Sykt fint og herregud som du kler det😍😍 visste Morten at du skulle klippe deg før du gjorde det?

  9. Det ble jo kjempefint!❤️ Må bare spørre, skal du forandre det noe mer nå? Kommer du til å farge håret helt blondt?☺️

  10. Fy søren – Det kledde du! Jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne ha den lengden selv, men håret mitt blir helt uregjerlig hvis jeg klipper det kort..:-/

  11. Ehm Ok dette var ikke din beste look om jeg skal være ærlig. Srry ikke no stor fan av den frisyren.

  12. WOW, for et hår ❤️❤️ Digger det! Tror det var akkurat dette håret ditt trengte, det ser så mye tykkere og friskere ut nå 😍 heeeelt nydelig ❤️

  13. Sofie, nå gløder du!! Altså, kort hår kledde du uten tvil😍 Ble inspirert til å klippe håret kort sånn som du, få bort det slitte håret. Forhåpentligvis blir jeg fornøyd, om ikke bestfall så fin som deg!

  14. wæææ, så sjukt fint det blei! du e jo heilt njuuudelig.
    E håret ditt veldig tykt eller har du exstation i håret? det va uansett veldig fint!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *