MIN HANDLELISTE

Categories Ikke kategorisert

annonse. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter veldig med å ikke shoppe når Nelly har kommet med SÅ mye fint. For å ikke snakke om Adidas buksene som har kommet inn igjen, I LOVE IT. Det er så morsomt å se hvor mye som kommer tilbake til moten igjen, for det er ikke mange år siden dette IKKE var greit å gå med. Personlig elsker jeg det, og gleder meg til jeg kan hente det på posten, wii! Jeg tenkte uansett jeg skulle vise dere hva jeg har handlet nå <3 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NELLY


Bukse. HER / Jakke. HER / T-skjorte. HER


Veske. HER / Kjole. HER / Tights. HER


Body. HER /  Jakke. HER / Bukse. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

11 kommentarer

11 thoughts on “MIN HANDLELISTE

  1. Fine klær!! Vet ikke om du har skrevet dette, men tenkte bare å spørre. Hvor lenge skal du være i Trondheim? 🙂

  2. Det med ekstrakostnader; jeg tenker på sånn når den kommer i posten og du skal hente den også er den sånn ekstra greier du må betale

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *