DET ER ENDELIG AVSLUTTET

Categories Personlig

Jeg har prøvd å skrive dette innlegget lenge nå. Jeg skriver, fjerner det, skriver på nytt og fjerner det enda en gang. Du vet nøyaktig hva du føler, men du klarer ikke å sette ord på det. Det var akkurat sånn det var. Det var tusen følelser. Tusen ord. Så kom det bare ut et par setninger. Hvorfor er det egentlig sånn? Det har alltid vært sånn. Kanskje jeg ikke helt klarer å si hva jeg føler. Jeg er god på å skrive, men dette kan ikke beskrives. 

Jeg har lært mye den siste tiden, og endelig har jeg klart å åpne meg rundt det som har plaget meg som verst. Det har vært vondt og frustrende, men også deilig. Følelsen av det har vært god, hel til virkeligheten traff meg. Jeg er ikke den som snakker om mine dypeste tanker og følelser, men denne gangen gjorde jeg det. Vet dere hva? Det var forbanna godt. Jeg følte endelig at jeg fikk avslutningen. Endelig


Se på denne søtnosen <3

Akkurat nå sitter jeg på toget hjem til Oslo. Og denne tiden skal jeg bruke på å rediger Vlogg, jobbe og viktigst av alt tenke. Jeg har allerede kommet frem til et par punkter jeg skal bli bedre på. 

1. Kan du ikke gjøre noe med det, la det gå. Du kommer ingen vei ved å holde igjen, la det gå

2. Følg magefølelsen din. Jeg vet ikke med dere, men min har (nesten) alltid rett. 

3. Slutt å vær så forbanna redd for alt. Vi mennesker gjør ALT etter vane, og er livredd for forandring. Det er jo FORANDRING som får livet ditt til å gå videre. Jeg tviler egentlig på at noen av oss har lyst å være på nøyaktig samme sted for resten av livet, men vi er likevel for redd til å ta sjanser. Teit sammenligning, men se på det jeg gjorde for noen dager siden. Jeg var livredd for å klippe meg, og endte opp med å bli SÅ fornøyd. 

4. Be happy. Du bor i er trygt land, du er frisk, du har mennesker rundt deg som bryr seg og du lever. Er ikke alle disse punktene en grunn til å være lykkelig så vet ikke jeg. Faen, smil mer og VÆR GLAD!

22 kommentarer

22 thoughts on “DET ER ENDELIG AVSLUTTET

  1. Syns du klædde den nye hårfrysiyrn sykt godt! Også sykt kult me caps😁 hadde hår helt t rumpa før, men måtte også klippe D skulderkort, fordi D bare datt av masse hår etter mye farging osv. Nu har D gått 3 år å håret mitt e så sykt sunnt. Angre ikke på at Æ klipte D! Å Æ trur du kommer til å trives like godt i kort hår som langt. E jo mye mindre arbeid hehe🙈 ambefale foresten L?Oréal sin sjampo å balsam( mørke lilla flasker) pluss sånn maske! Gir helt sykt resultat å forsterke håret ditt med en gang! Hvertfall når du har fått bort alt D som er slitt

  2. Koffør har dåkker enda tinderprofila når dåkker ikke e singel lenger? Ja, æ vet dåkker ikke bruka di, men da e det jo bære å slett profilan. Og æ digge dæ, so no offence.

  3. Synes det er så merkelig med så mange forskjellige svar hver gang noen ser Morten på Tinder. Sist gang så var det fordi han skulle sjekke en tidligere samtale på profilen sin, nå så er fordi Petter logget seg på hans bruker? Jeg blir selvsagt skeptisk, pga sexforbudet som følge av vaginisme og som igjen oppstår av traumer du har opplevd. Så det er ikke kun behandling som skal til, men man må ta tak i det psykiske.. Har Morten blitt lei? Jeg vil jo ikke tro det, men synes det er dårlig gjort at han ikke har slettet profilen sin!!

  4. Hvorfor har petter passordet til morten?
    Og hva skulle han der inne for «morro skyld»?
    Hvorfor sletter morten ikke profilen sin, ja han bruker den ikke men hvorfor har han den der? I tilfelle han blir singel? Så han ikke miste matchene sine osv

  5. Synes bære det va rart at han enda hadde profil som Petter kunne logg sæ inn på for moroskyld, slett den så e problemet løst med at du hele tida skal få hør at alle ser Morten på tinder. Må jo vær slitsomt.
    Så til no positivt – du va rålekker med kort hår! Alt kler dæ jo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *