VÅR HELT EGEN VALENTINE

Categories Personlig

Denne meldingen sendte jeg til Morten i dag, og dette herlige svaret fikk jeg. Som jeg har nevnt før så synes Valentine er oppskrytt, kleint og unødvendige penger. Jeg har full forståelse for at noen elsker denne dagen og alt som kommer med, men det er rett og slett ikke noe for meg. Ut å spise kan man gjøre resten av året, forskjellen er bare at man slipper å sitte sammen med 100 kjærestepar som holder hender, har romantiske samtaler og råkliner på stolen ved siden av.  Jeg er heller ikke keen på å sitte i en trang kinosal fylt av romantikk og kjærlighet, det gjør meg bare veldig ukomfortabel, haha. 

Jeg høres nok ut som den minst romantiske personen i verden, noe jeg også kanskje er. Jeg har min egen måte å vise kjærlighet og romantikk på, og det er ingen av de punktene jeg nevnte ovenfor her. Jeg er mer glad i en hyggelig kveld hjemme med god mat og en koselig film. For mange vil nok dette være veldig hverdagslig, men det er det ikke for Morten og meg. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde tid til å gjøre noe sånt, det er flere måneder siden. Jeg vet ikke jeg, jeg har bare blitt så forbanna glad i hverdagen, og det er akkurat den jeg har lyst til å feire i kveld <3

Daten starter på trening. Vi snakkes imorgen <3

21 kommentarer

21 thoughts on “VÅR HELT EGEN VALENTINE

  1. Du dro hjem for å se Morten før han drar, er ikke det bra nok så vet ikke jeg;) åsså kommer alt det andre i tillegg, som ett ekstra pluss 🙂
    Jeg syns faktisk det betyr mer å få blomster og bli bedt med ut av kjæresten en helt vanlig dag, enn en dag det nærmest er “tvang”..

  2. Seriøst den verste personen..Folk er forskjellige å du velger å krasje
    dagen til dem som elsker valentine?? Skjerp deg Sofie!
    Tar synd i Morten som ikke får sex på deg men som
    må dra seg i kølla i flere mnd,du er helt utrolig! Sex er normalt å
    du har angst.. Litt av et forhold dere har…Hahaha
    Stakkar Morten men ikke deg du er bare ekstremt clickbait🤣😂🤣

  3. Såå enig! Er fryktelig lite glad i denne dagen. Feirer også bare med god middag og film 🙂 Glad jeg fant en gutt som er like lite romantisk som meg! Haha orker faktisk ikke roser, lys, rolig musikk og se hverandre dypt inni øynene. Blir nesten litt uvel av tanken 😅

  4. Helt enig der👍🏼 Jeg og kjæresten min satt bare hjemme. Vi lagde mat sammen og spiste en god middag😁 mer enn det trengs ikke for min del

  5. Ofte de små gledene i hverdagen som gjør det store bildet til syvende og sist og som er verdt å feire😉

  6. Det er jo som å si at morsdagen og farsdagen er oppskrytt. det er jo en dag for å feire de folkene man omgås ellers med i hverdagen 🙂

  7. er så enig med deg sofie, Valetinesday er så tullete, og folk kaster bort penger på slikt tull..
    jeg er gift og fikk mitt 2 barn på valetinesday, vil alltid være den beste gaven jeg har fått 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *