MORTEN OVERRASKET MEG MED..

Categories Personlig

Morten og jeg hadde vurdert å booke oss inn på hotell i går, helt til jeg spurte om vi bare kunne ha en helt vanlig Valentines her hjemme i stua. Morten var (heldigvis) enig, og vi bestemte oss for å bare dra på trening. Planene var ikke store, utenom at vi kanskje skulle se en film og lage litt fruktsalat. Etter trening dro Morten hjem en tur for å pakke til Praha, og kom noen timer senere på døren med roser, godteri og BYGGRYNSGRØT. “Du ville ha en helt vanlig Valentines ville du ikke?”

SE PÅ DETTE, for en herlighet! Jeg kunne ikke bedt om en bedre valentines enn trening, grøt, vin og smågodt. Morten hadde også kjøpt favorittgodteriet mitt, så søt som han er <3 Vi brukte et par hundrelapper på vår date, noe jeg synes var helt greit. For meg var selskapet viktigere enn å gjøre noe “romantisk og koselig”. 


Morten har også sluttet å gå i skjorte til min store fortvilelse, og møtte opp i skjorte i går <3 Jeg derimot, satt med vått hår og joggisen, hehe. 

21 kommentarer

21 thoughts on “MORTEN OVERRASKET MEG MED..

  1. Syns det ser var romantisk jeg! At han tok på seg skjorte for din skyld, roser, favoritt godteri ditt 🙂 romantisk må ikke være middag ute og en konfekt. Fint å se at dere kosa dere 🙂

  2. Haha gjort det slutt faktisk, off 🙄 (øverste kommentar)
    Vi bestillte peppes pizza, kjøpte påskeegg og så bad moms 2 🤓 Men det kunne vi gjort uansett om det var valentines eller ikke haha

  3. Tror Morten prøvde å gjøre det beste utav situasjonen i går mens du ikke hang helt med😂

  4. Trenger ikke gjøre noe stort på valentines. Det er tanken som teller,så bare det at han tok på seg skjorte når han vet du liker det, er super søtt.. Hva skal man med en stor romantisk middag på en dyr restaurant når man kan ha en vel så hyggelig kveld hjemme.. Roser og favoritt godteri kom han med også.. Det viser at han bryr seg om deg ♥️ Synes du er heldig jeg,som har en så fin kjæreste.. Ønsker dere alt godt. Klem

  5. Trenger ikke å kjøre samme opplegg som alle andre! Så lenge det gjør deg glad i er det viktigste 🙂 Kommer ikke over hvor fint du er med det nye håret!! Hva syntes Morten?

  6. Ananas bildet <3 <3
    La meg gjette.. Desenio?
    Søtt gjort av Morten!
    Selv fikk jeg en bukett røde roser med eukalyptus og et pyntet sjokoladehjerte oppi og 20 stk av favorittmakronene 🙂

  7. Kjempesøtt ! Synes også at man ikke MÅ dra ut på Valentines. Det viktigste er å ha hverandres selskap. Vi spiste middag og dessert hjemme også igår og hadde det kjempe koselig! <3
    Det at man kan kose seg med slike småting og at man ikke MÅ dra ut hver gang og bruke mye penger, det styrker også forholdet på en måte tenker jeg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *