THROWBACK DEL 3

Categories Personlig


Forskjellen fra 2016 til 2018? Jeg skjulte nippelen min xD

Disse bildene er tatt for to år siden til sommeren. Dette var den sommeren jeg meldte meg på Paradise Hotel, flytter fra Trondheim til Tønsberg, for å så flytte tilbake. Jeg ble singel. Det var så utrolig mye som skjedde på denne tiden, og det var akkurat disse månedene som endret livet mitt totalt. Hadde ikke alt som jeg nevner over her skjedd så hadde jeg aldri meldt meg på Paradise Hotel. Jeg hadde aldri møtt de menneskene jeg har i livet mitt nå, jeg hadde ikke hatt bloggen og jeg hadde ikke bodd i Oslo. Er det ikke rart hvordan en ting kan føre til en annen? Viktigst av alt, jeg hadde fortsatt vært den personen jeg var før jeg reise til Mexico. Den beste “hjelpen” jeg har fått har vært å se meg selv fra utsiden. Jeg har lært så mye. 

15 kommentarer

15 thoughts on “THROWBACK DEL 3

  1. Det er helt utrolig hvor langt du er villig til å gå mot hvert instinkt av et privatliv, av selv-tiltro, av selvstendighet, av selvrespekt for å få oppmerksomhet, ved å dele alt med alle hele tiden, selv dine mest intime opplysninger, som sexlivet ditt !!!!! Jeg er ganske sikker på at din IQ er ikke høyere enn din alder, 22 eller 23. Din selvtillit, ditt selvbilde er avhengige av tilbakemeldinger du får fra de andre..Hvor dum går det an å bli????!!! Ord blir fattige når en skal beskrive hvor jævla latterlig overfladisk du er !!!!.Vokse opp for faen skyld !!!

  2. Du Stian! Ro deg ned a! Hvis du ikke har noe bedre å finne på enn å rakke ned på andre og bry deg om hva andre gjør, så synes jeg synd på deg!

  3. ironisk han over her! kjenner jeg blir mektig mektig provosert! Hva faen? Det e sofies blogg, hvor hun deler akkurat det hun ønsker, det er du som velger om du vil lese eller ikke?😅
    Anyways, kunne du lagd et innlegg med bildene du meldte deg på ph med?❤️

  4. Stian Svendsen
    Jeg håper du vet at det å bruke banne ord
    på den måten også er tegn på lav IQ, fordi du er for lite intelligent til å komme opp med andre ord til å uttrykke deg selv med. Ikke bry deg om sånne Sofie 💛

  5. Hvor selvopptatt går det an å bli? Altså 26 bilder bare av deg. Flere av dem nesten like? Herregud voks opp du er 23 år!!!! Få deg et liv!!! Beklager men det måtte bare ut!!!

  6. Ikke ta de negative kommentarene innover deg❤️De som skriver de har sikkert mislyktes med blogg selv!

  7. Bodde du i Trondheim helt frem til Ph? Så flyttet du for første gang til Oslo med Andrea etter Ph?

  8. Herregud så vakker du var her! Ikke misforstå meg, du ser utrolig bra ut nå også. Men du var helt nydelig med langt blondt hår😍

  9. Du som skriver At Sofie ikke har et liv. Og at hun legger ut 26 bilder av seg selv. Du har ikke noe liv som teller bildene. Og hvis du ikke liker bloggen hennes så slutt å bruke «livet» ditt på det. Du har ikke liv som slenger hat.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *