PARADISE-BLOGGERE? NEI TAKK

Categories Ikke kategorisert

Som jeg allerede har nevnt litt på bloggen så har jeg en skikkelig alenehelg. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke husker sist jeg var alene en helg helg, så dette vil derfor bli ganske utfordrende for meg. Jeg har likevel bestemt meg for å gjøre hele situasjonen om til noe positivt, for det faktisk ikke synd på meg. Jeg har nå bestemt meg for å ha en skikkelig jobbhelg. Jeg skal spille inn videoblogg til dere, jeg skal være kreativ på bloggfronten og jeg skal viktigst av alt TENKE. Det er mye som skjer for tiden, men jeg kan dessverre ikke si noe helt enda..Det store valg og mange muligheter, så dette året blir virkelig noe helt annet. 

HELDIGVIS reddet Stina dagen min, hun skulle en tur til Oslo å lurte på om jeg ville møte henne. Det er litt morsomt å se tilbake på den tiden jeg var fast leser av Stina sin blogg, og nå er jeg plutselig venn med henne. Det er hyggelig å kunne bli kjent med flere av bloggerne, og vite at du har noen du kan snakke med om det skal være noe. Det er svært få jeg kjenner som har den samme hverdagen som meg, så det er deilig å kunne være sammen med noen som vet at man må ta bilder før maten kan spises og at man alltid må være klar for en photoshoot, haha. 

Skal jeg være helt ærlig med dere så føler jeg meg av og til lite velkommen i Bloggverden. Det er ingen som ikke har vært hyggelig mot meg, eller behandlet meg dårlig, MEN jeg vet at det eksisterer fordommer rundt Paradise bloggere. Stina bekreftet i dag at hun hadde tenkt slik om meg i det jeg kom på topplisten, noe jeg tror hun ikke er alene om. Det var heldigvis mye skryt å få, og Stina sa nå at de fordommene var borte for lenge siden <3 Jeg kan jo forstå at det er irriterende at noen bare tildelt gratis toppliste-plass, men det er jo ikke alle som klarer å holde seg der. Paradise hjalp meg MYE, men jeg kan takke meg selv at jeg enda ligger der jeg ligger, det er sikkert og visst. Nå er det jo bare noen uker til nye pærra-bloggere kommer, så det er bare å smøre seg med tålmodighet, hehe. Kanskje det er jeg som blir irritert denne gangen? Vi får se, haha!

26 kommentarer

26 thoughts on “PARADISE-BLOGGERE? NEI TAKK

  1. Så kul og edgy du ser ut her. Veldig kult antrekk, og glødende sminke. Men det jeg liker aller best – hårklippen og fargen du har!! Vet ikke hva det er, men det får utseende ditt til å se mye mer spesielt ut (på en positiv måte!). 10/10. Klem

  2. Hvis de har fordommer mot deg betyr det jo bare at du er stor nok til at de bryr seg! Og omg, jeg har tidenes girl crush på deg! Du er så ekte, ærlig og åpen, jordnær, smart, morsom og søt! Skulle ønske vi var venner (ikke på en sånn creepy “finne ut hvor du trener og bli medlem selv-” måte, men på en “flere skulle vært som deg-” måte), haha:) Jeg som har spart til langt hår, og endelig fått den lengden jeg vil ha, og så får jeg lyst til å klippe det kort igjen fordi du er så fin på håret.. Not fair! Hahaha! Anyways, du er awesome. Never change♡

  3. Du stråler med det nye håret ditt. Virkelig pen når du klipte av alt det slitte! Får frem trekkene i ansiktet ditt mye finere også

  4. Wow, syykt fint bilde av deg!! har ett lite spørsmål, hvordan får du så mye volum i håret? Jeg har sånn ca samme klipp som deg men håret mitt er så flatt å ubrukelig 🙁 Håper du har noen tips <3

  5. Du stråler! <3 Kommer ALDRI til å bytte ut å lese din blogg mot de nye paradisebloggene!! Du har jobbet hardt, og det synes i blogginnleggene dine. haha, litt rart å tenke på at jeg har sjekket bloggen din nesten daglig siden april i fjor... Tiden flyr 🙂

  6. Sminka di var kjempefin!! Ser meir naturlig ut og veldig fresh😍 den andre sminka var og fin men detta kledde du godt😇

  7. Kommer ikke over hvor vakker du ble når du klippet håret ditt!! Du var selfølgelig vakker før også,men du kledde VIRKELIG kort hår😍

  8. Det er klart at en PH-deltagelse nærmest funker som et ‘frikort’ inn på topp-listen (forutsatt at oppholdet var av en viss lengde), men det er kvaliteten på bloggen som avgjør hvorvidt de FORBLIR der.
    Hvor mange Paradise-bloggere har vel ikke frekventert de øverste plassene på alskens topplister de siste årene, for så å være ‘all gone’ i løpet av de første par mnd etter sesong-finalen!?.. Deres sesong har jo endt opp med vanvittig mange ‘overlevende’, men det har neppe noe særlig med PH -deltagelsen å gjøre nærmere ett år i etterkant..

  9. Spm til ukens spørsmål: du har skrev tidligere at du slitt mæ angst. Ka jær du når du får et angstanfall? Kordan kommer du deg gjennom dæ?
    Du skrev også at du har hatt tanka om å avslutt livet (om e forsto riktig) kordan kom du deg bort fra de tankan?

  10. Det er helt sant, paradise hjalp deg mye men ingen hadde fortsatt lest bloggen din om du ikke hadde vært flink til det du gjør. Du kommer alltid med interessante innlegg og det er til din egen fortjeneste uavhengig om du var med på paradise eller ikke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *