HVA SKJER MELLOM MARTINE OG MEG?

Categories Personlig

I går hadde Martine og jeg en avslappende kveld her hjemme i Brugata ;P. Jeg trodde egentlig jeg skulle være alene i hele går, men endte med å spise lunsj med Stina og kvelds med Martine. Sistnevnte reiste til Lofoten i dag, så de neste dagene er det kun Andrea og meg som skal være i leiligheten. Helt ærlig så tror jeg ikke at Andrea og jeg har bodd helt alene her siden vi flyttet inn for et år siden, er ikke det litt sykt å tenke på? Morten og Kevin bodde her i nesten et halvt år, så kom Martine etterhvert. Jeg føler nesten at vi driver et frivillighjem, haha. Der det er hjerterom er det husrom, ikke sant? 

Er det forresten nå jeg skal skrive at jeg er lykkelig over at Martine har reist til Lofoten? Haha nei, selvfølgelig ikke <3 Jeg forstår helt ærlig ikke hvor alle spekulasjonen om Martine og jeg er venner eller ikke kommer fra? Vi har jo alltid vært venner, så hvorfor skulle plutselig noe ha endret seg? Jeg vet at mange tror at Morten er problemet, men det er han så absolutt ikke. Det er og har heller aldri vært noe mellom de to, så dere har ingen grunn til bekymring. Jeg tror sannsynligheten for at Kevin og jeg blir sammen er større enn Martine og Morten, så det sier kanskje sitt?

Jeg tror Kevin og jeg hadde vært et fin par, eller hva? Store kontraster vel og merke, haha. Husker dere den perioden dere trodde det var noe mellom oss to? Kanskje ikke så rart i og med at vi la ut kyssebilder på Snapchat (SOFIEEEC) hele tiden. Jeg prøvde å se om jeg kunne finne de, men det er akkurat som at de er sporløst forsvunnet 🙁 

10 kommentarer

10 thoughts on “HVA SKJER MELLOM MARTINE OG MEG?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *