GET TO KNOW ME

Categories Personlig

Hvor ser du deg selv om 5 år?
Jeg vil tro at jeg bor et helt annet sted enn Oslo, og har kanskje barn? Jeg vil også tro at jeg driver noe eget ved siden av bloggen. Som jeg har fortalt dere før så vil jeg ha mitt eget sminkemerke, og det skal jeg lansere etterhvert 🙂 <3

Var du populær på barneskolen?
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg var ikke populær, men heller ikke upopulær. Herregud som jeg hater disse ordene, takk GUD for at de ikke eksisterer i voksen alder. Hvem har egentlig retten til å bestemme om noen er populær eller ikke? Faen så teit.

Hvor mange søsken har du?
Det er veeeldig mange, med meg så er vi 7 stykker! Det som er enda morsommere er at jeg kun har samme mor og far med en av de. 

Hva er yndlingsfargen din?
Helt klar blå, jeg elsker den fargen!

Hva gjør deg glad?
Reise, kjærlighet, venner, Celine, familie og Morten. 

Hva gjør deg sint? 
Urettferdighet, mennesker som skal bestemme hvordan andre skal være og se ut, mennesker som skal mene noe om alt og alle (DET ER FAKTISK DET MEST IRRITERENDE I VERDEN), dyremishandling og mennesker som tror de er bedre enn andre. Litt morsomt å se hvor stor andel “mennesker” er av de som irriterer meg, hehe!

Har du noe spesielt du vil kalle barnet ditt?
Jeg har veldig lyst på en jente, og har helt siden jeg var 7 år gammel (ikke tull) vært helt bestemt på hva hun skal hete. Jeg har likevel valgt å holde det hemmelig siden jeg er livredd for at dette navnet plutselig skal bli et populært navn. Det er svært få i Norge som heter det, og jeg har lyst til å holde det slik. Dere får bare vente i spenning <3 Får jeg en gutt derimot har jeg veldig lyst å kalle han for Nathaniel, det er SÅ fint. 

Hvor gammel var du første gang du drakk?
14 år hehe.. Til min unnskyldning bodde jeg på en gård langt ute på landet, og erfaringsmessig så begynner de på bygda tidligere med absolutt alt i forhold til de som bor i byen. Det er jo ikke så mye å finne på når din nærmeste nabo er en ku, og blir nok derfor ganske utforskende i ung alder. Stakkars mamma er alt jeg kan si.

Hvem var din første forelskelse? 
En som var skikkelig drittsekk mot meg, han var utro så utrolig mange ganger. Han ble også sammen med ei SAMTIDIG som han var sammen med meg, haha! Jeg kan heldigvis le av det nå, og krysse fingrene for at han har skjerpet seg. 

Hva er ditt fulle navn og når ble du fød? 
Mitt fulle navn er Sofie Caroline Nilsen, og er født 30 Mars 1995. Mitt egentlige navn er Sofie Karoline, men da jeg var rundt 7-8 år gammelt fant jeg et navneskilt der det sto “Sofie Caroline” og ble etter det helt frelst. Jeg har derfor skrevet meg selv med C siden, så vet dere det!

Hvor høy er du?
Jeg er 172cm. Jeg får alltid høre av de som har fulgt med på Paradise Hotel at jeg er mye lavere i virkeligheten. Er det slik at jeg ser veldig høy ut på TV eller? haha

Hvilken skostørrelse bruker du ?
Nå skal jeg fortelle noe som er veldig rart med meg hehe. Press har alltid eksistert, litt morsomt at noen får det til å virke som det er en helt ny greie. I ALLE FALL, da jeg gikk på ungdomsskolen så var det VELDIG viktig å ha små bein. Jeg begynte derfor å bruke størrelse 36 i sko som er ALT for lite for meg, og gikk derfor rundt med sår på føttene hele tiden. Det var så vondt at jeg slet med å gå, men likevel skulle jeg ha 36 i skostørrelse. Min egentlig størrelse er 37,5-38, så dere kan sikkert forstå hvor vondt jeg hadde det. SHIT

17 kommentarer

17 thoughts on “GET TO KNOW ME

  1. Så fint bilde, og interessante svar! Uff, kjenner meg litt igjen i det med skostørrelse da, var en tid da jeg også skulle presse føttene ned i sko som var to størrelser for små. Press kommer virkelig i alle former :p

  2. Hei! Fast leser på bloggen din og den er veldig interresant. Det tror jeg er fordi du ikke bare fronter et perfekt image men noe som er ekte. Hvis det er noen jeg kan gi tilbakemelding på så er det at du ofte tar de samme spørsmålene. Som høyden din for eksempel. Tror jeg var leste det tre fire ganger nå, Hahah. Håper du og resten av kollektivet har det bra❤️❤️❤️

  3. 37.5-38, kan ikkje husk sist e brukte dæ i skostørrelse, trur dæ må ha vært på barneskola, nu går dæ i 43/44 😅 alltid hadd store føtter, å huska dæ va så ubehagelig å ha så stor størrelse i sko når e gikk på skola. Heldigvis endra se i voksen alder 🙂

  4. Her har jeg en liten gutt som heter Nathaniel på 10 måneder, elsker det navnet💙 Håper på jente neste gang, hatt jentenavn klart siden jeg var liten selv😍 Alltid ønsket meg en jente, da jeg bare har brødre. Men får nok bare gutter🤣

  5. Hvorfor endrer du ikke navnet ditt i folkeregisteret?? Eller har du det riktige navnet ditt på pass, førerkort og bankkort? Viss ikke kan du vel kanskje få trøbbel med det, spesielt på passet! Jeg manglet bindestrek på passet mitt, og fikk såvidt komme med flyet.. De ringte og undersøkte i evigheter, men fant heldigvis ut av det tilslutt..:) Godt vi var tidlig ute til innsjekking den gangen, ellers hadde jeg ikke kommet på det flyet i tide..

  6. Jeg så en gang en artikkel om at du ikke ønsker barn, føler ikke det er sååå lenge siden? Og nå skriver du om at du gleder deg til barn og gjerne innen fem år, hva har skjedd?

  7. What!? Trodde du var rundt 180-185 elns for du ser ganske gøy ut på tv. Hadde ikke forventa at du er like høy som meg.

  8. Anonym: Du har helt rett, det var i sommer! Spør du meg så spør du meg, jeg ANER ikke. Jeg har Aldri og da mener jeg ALDRI hatt lyst på barn, så plutselig bare.. ja jeg vet ikke! Helt merkelig 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *