DÅRLIG BLOGGLØNN = BILLIGERE MATHANDEL

Categories Ikke kategorisert

Skal jeg være helt ærlig med dere så er dette første gang jeg har måtte virkelig tenkt gjennom hva jeg har kjøpt meg på butikken. “Trenger jeg virkelig den der?” og “Skal jeg kanskje legge den tilbake igjen?”. Jeg var virkelig i diskusjon med meg selv i dag for å finne ut hva jeg ikke trenger og hva jeg faktisk trenger. Det var vanskeligere enn jeg trodde å legge vekk jordbærene som jeg hadde SÅ lyst på. Jeg har de sykeste cravingsene på jordbær for tiden, og spiser det nesten hver dag. Det sier seg vel kanskje selv at det ikke er så økonomisk å spise jordbær til 40kr pakken flere dager i uken? Likevel klarte jeg ikke, og ofret derfor noe annet for å kunne kjøpe meg jordbær.. hehe!

Vanligvis pleier jeg å handle for 500-600kr i uken, men denne gangen handlet jeg for litt over 300kr. Jeg har heldigvis en del liggende i fryseren som gjør at jeg har kjøpt mye som dere vil se på som unødvendig, forståelig nok. Jeg er jo bare en så jeg trenger ikke så mye mat, og foretrekker heller å ha masse frukt liggende enn for eksempel pålegg. Jeg har en gulost, og det er mer enn nok for meg 😀

DET som er kjipt med å være på budsjett er at man likevel må kjøpe kjipe ting som… kjøkkenspray, haha!


Pepsi Max er vel kanskje noe av det mest unødvendige jeg kunne kjøpt meg, men jeg klarer meg ikke uten. Såå avhengig, og såå godt <3

18 kommentarer

18 thoughts on “DÅRLIG BLOGGLØNN = BILLIGERE MATHANDEL

  1. Ett tips er å heller bruke en slik sprayflaske, men fylle den med vann og grønnsåpe. Det er vitenskapelig bevist at alle mulige sprayer de hjelper faktisk ikke, verken fjerner bakterier eller gjør det rent i lengden. Grønnsåpe og klorin derimot er bevist ved å gjøre disse tingene, jeg har alltid vært SUPER hygiene freak, og når jeg fant ut av dette ble jeg velsignet. Anbefales

  2. Kjøkkenspray er sååå bortkasta penger, blir like rent med vann og microfiberklut 🙂

  3. hahah det innkjøpet der ser ut som mitt når jeg har masse penger! hadde sikkert kostet halvparten så lite om du kjøpte billigversjonene av alt det

  4. Jeg skjønner ikke helt, hvorfor fikk du så lite lønn denne gangen? Du har jo ein veldig populær blogg med sykt bra og gøye innlegg! 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *