DET ER 17 ÅR MELLOM OSS

Categories Personlig

Jeg har fått en del reaksjoner på at jeg henger med Anne-Brith, for hvorfor har jeg interesse av å henge med noen som er 17 år eldre enn meg? Hva har vi til felles? Skal jeg være helt ærlig med dere så trodde jeg aldri at jeg kunne se på noen som er såpass eldre enn meg som en god venninne, men det gjør jeg. Vi har så utrolig mye til felles, og Anne-Brith er et menneske som virkelig gir meg motivasjon og energi. Er det noe jeg har lært med dette vennskapet så er det at alder bare er et tall, og at ekte venner kommer faktisk i alle aldre. Hun er jo ikke bare en venn, hun er jo faktisk kollegaen min også 🙂 

I dag har vi vært å gjort noe ganske spennende/skummelt/sykt som jeg tenkte å fortelle dere om senere på bloggen. Jeg vet ikke hva det er med oss to, men vi finner alltid på noe sprell. Dette er noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge, men jeg har vært livredd. Man vet aldri hva man kan forvente eller hva man sitter igjen med etter et slikt møte. Jeg skal fortelle dere alt senere.. <3

22 kommentarer

22 thoughts on “DET ER 17 ÅR MELLOM OSS

  1. kan dere ha 10k challenge, 10 tusen kalorier på en dag ( hvis dere klarer det da ) og lage video?

  2. Alder er faktisk ikke stort mer enn et nummer i passet! Det aldersfokuset som råder i dagens samfunn irriterer meg så til de grader at jeg selv har gjort et nummer ut av aldri å oppgi alderen min. Skal folk vite sannheten der, får de rett & slett google det, for jeg vil bli sett & behandlet som den jeg er, uten påvirkning av det jævla tallet. Jeg har selv venner som både er mye yngre & mye eldre, for det eneste som har relevans i så måte, er kjemien du har med dette mennesket <3

  3. Jeg er en dame på 49 år og har en god mannlig venn på 30 år. Absolutt ikke noe romantisk mellom oss. Jeg kommer også veldig godt overens med en syrisk mann på 27 år. Alder og kjønn er uvesentlig for vennskap. Jeg har venninner på min egen alder også, bare så det er sagt

  4. Jeg er 43 og har ei god venninne på 28 år:) Vi var arbeidskollegaer og klikket med engang:) Det er 8 år siden nå, og vi bevarer fortsatt vennskapet:) Nå har vi vært igjennom prøverørsbefruktning begge 2, og hadde mye til felles når vi ble kjent. Bare koselig. Og begge var heldige og fikk 2 barn hver:) Kos deg med Anne-Brith, dete virker hyggelige begge 2:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *