DETTE GJØR DEG TIL EN RÆVVA KJÆRESTE

Categories Samfunn

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som har vært frustrert over noen av guttene venninnene dine har valgt å date/være sammen med? Jeg har selv vært med gutter jeg absolutt burde holdt meg langt unna, men det er dessverre veldig vanskelig å bryte ut av et forhold når man er kjempeforelska. Det er synd å tenke på hvor mye man godtar fra et annet menneske, for at man er fanget i sommerfugler og et håp om et liv som er som en dans på roser. Det er ofte vanskelig å overbevise personen som blir behandlet som dritt, så jeg tenkte derfor å gi en liten oppvekker til ALLE der ute som behandler kjæresten som dritt. Enjoy 

Du bryr seg kun om seg selv. Er du et slikt menneske som kun tenker på deg selv og ditt eget beste? Det eneste du sier og tenker når kjæresten din prøver å ta opp noe med deg er “meg, meg og mer meg”? Vær så snill å la kjæresten din finne seg noe bedre. Du derimot burde date deg selv istedenfor, for ingen andre vil noen gang være bra nok. 

Du rakker ned på kjæresten din. Jeg vet ikke med deg, men i et forhold så er det ganske normalt å skulle bygge opp hverandre, og ikke rive ned. Er du en sånn person som konstant skal fortelle hva som er galt med andre? Stay single, det er ingen som har godt av å være sammen med deg. 

Det der kun dine ønsker som skal oppfylles. Dere skal spise på din favorittrestaurant, se den filmen du ønsker og reise dit du vil? Gud så slitsomme slike mennesker er. Det er åpenbart at du ikke lærte “ta og gi” under oppveksten din. 

Du flørter med andre jenter/gutter. Det verste er de som åpenbart flørter med andre selv om de er i et forhold. Det er forskjellen på å ha en god tone med noen EN kveld på byen, men det å konstant snakke og flørte med andre samtidig som du er i et forhold? Det er åpenbart at DU burde være singel, og ikke utsette kjæresten din for det h*n må gå gjennom på grunn av deg. Hvordan hadde du følt om det var motsatt? 

Du er overdrevent sjalu. Litt sjalusi er helt normalt og søtt. Det er ikke unormalt at man blir sjalu når man er forelsket i et annet menneske, føler man aldri på sjalusien så vil jeg si at noe er litt rart. MEN det er forskjellen på å være litt sjalu, og nekte kjæresten din å leve. Jeg snakker om innetid, kontroll over telefon, vite ALT som har skjedd, sjekke samtaler og nekte kjæresten din å finne på ting med venner. Det er absolutt ikke greit, og jeg mistenker at du er så sykelig sjalu på grunn av at du kanskje ikke har rent mel i posen selv? Er du slik jeg beskriver her synes jeg kjæresten din fortjener mye bedre, og ikke minst livet sitt tilbake. 

Snapchat:Sofieeec

11 kommentarer

11 thoughts on “DETTE GJØR DEG TIL EN RÆVVA KJÆRESTE

  1. Kan du lage et innlegg hvor du forteller om hvordan det å være vegansk har endret deg som person? Liksom har du gått mye ned i vekt pga det?

  2. Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men hva heter det stedet dere kan bestille popcorn? Det ser såå godt ut 😍😍

  3. Alle punktene du har skreve, alle passer perfekt på sånn exen min var mot meg. D er helt forferdelig! Han nektet meg å være med venner, alt!

  4. Velg en gutt som er populær, sjarmerende, har et uttall av forhold bak seg og du har en utfordring. Det er faktisk en grunn til at de har en slik historie. De får hjertene til å banke og romantikken til å blomstre, men er kanskje ikke alltid helt klar til en fremtid med akkurat deg. La hjertet bestemme følelsene, men la hodet ta bestemmelsene, da går det så mye greieiere 😉

  5. Jeg er annerledes, jeg er alltid opptatt av min dames beste, f eks hvis vi har sex, så føler jeg at jeg alltid må gi henne orgasme, og så liker jeg gi henne god mat og kule klær og feriereiser.

  6. Hei, Sofie 🙂
    Flott beskrevet – jeg har vært i slike forhold og det er vondt å spesielt oppleve at ens kjæreste(r) er notorisk utro mot en og at ingen ting er bra nok uansett hva en gjør.
    Selv har jeg aldri vært utro mot noen av mine jenter og jeg har aldri stjålet dama til noen – det har ikke vært mangel på tilbud.
    Det mangler et punkt vedr. løgn – dem som lyver så dem tror det selv – dem som ødelegger andres liv med løgn og falske anklageleser/baksnakkeing, etc.
    Det er dessverre veldig mange folk som velger å tro på hva som helst bare at det gagner dem selv.
    Du er vel ikke slik du, Sofie – at du holder med urett – du lar vel folk som er anklaget for grove ting få uttale seg om saken?
    Har en vært i slike løgnaktige forhold og miljøer så ønsker en seg aldri tilbake dit igjen – pass på at du ikke blir som dem – det er fort gjort!
    Hilsen 101

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *