MITT BESTE TIPS TIL EN FIN BRUNFARGE

Categories Ikke kategorisert

annonse

Høsten/vinteren 2016 bestemte jeg meg for å teste ut Betakaroten fra good for me da jeg ønsket en fin brunfarge under innspilling til Paradise Hotel 2017. Jeg visste ikke på daværende tidspunkt på om jeg fikk være med eller ikke, men var det noe jeg visste så var det at jeg IKKE skulle være bleik når jeg eventuelt kom hjem fra Mexico. Jeg fikk være med, og jeg fikk også en UTROLIG fin brunfarge. Jeg vet ikke om dere husker hvor brun jeg var da jeg kom hjem fra Mexico? Bare se på dette innlegget for eksempel. Aldri før har jeg fått en så langvarig og fin brunfarge.

Jeg har etter det vært litt frem og tilbake med å ta tablettene, og prøvd andre type betakaroten, men har falt tilbake til Good for me sin betakaroten da jeg helt klar synes denne gir den dypeste og mest langvarige brunfargen. Jeg startet igjen for et par måneder siden da jeg hadde planlagt å ta masse fine bilder i L.A, noe det dessverre ikke ble noe av. Heldigvis gir Betakaroten deg farge året rundt, og fungerer ikke bare sammen med sol. En ting er sikkert, jeg har aldri hatt en så fin brunfarge som jeg hadde i Mexico, og jeg gleder meg SÅ til å få den igjen. 

Som jeg har fortalt dere før så er jeg utrolig dårlig til å huske å ta tablettene mine, og har derfor Betakaroten stående fremme på kjøkkenet slik at jeg alltid tar den sammen med frokosten min. En boks betakaroten fra Good for me inneholder 60 kapsler, noe som tilsier 1-2 måneders bruk. Det er noen måneder til sommeren starter her i Norge, så jeg ville anbefalt å bestille to bokser slik at du kan tjuvstarte med brunfargen. 

Siden jeg er veldig fornøyd med Betakaroten fra good for me, har jeg også startet på Hair luxious og Beautybombz for å få et lengre, tykkere og sunnere hår. Jeg har allerede tatt før bilde, og gleder meg veldig til å vise dere etterbilde etterhvert <3 En annen ting jeg liker med Good for me er at boksene tablettene kommer i er SÅ fine, bare se på dette.

Trykk her for å bestille betakaroten gold <3 

22 kommentarer

22 thoughts on “MITT BESTE TIPS TIL EN FIN BRUNFARGE

  1. samme som og spise gulerøtter så legen min:) samme effekt, haha:P han sa også at man ikke bør spise for du blir gul/orange innvendig:P

  2. Med engang du kaster ut Morten og Martine flytter skal Andrea ha besøk hjemme, trodde det var hun som ikke ville ha så mange i leiligheten. Hvorfor skal det være greit at vennina hennes er der og ikke Morten?

  3. Anonym: Morten er ikke kastet ut sånn at han aldri får være her igjen, for det får han selvføgelig, det er bare litt begrensinger. Morten har vært her hver dag i et helt år nå, så kan ikke sammenlignes med venninnen til Andrea som har vært her på besøk to ganger 🙂

  4. Hva skjer med «blomsteren» på snap? Det er ingenting som heter det, haha🙊 Og er forresten en Hortensia, den kan bli slapp og da setter du den kaldt og gir den godt med vann, så kommer den seg igjen🙌🏼

  5. Forferdelig dårlig forbilde som fikser på absolutt alt. Kan du ikke bare forbli naturlig. Du er jo mye penere sånn. Silikon og restylane og falske øyevipper og sikkert fillers i ansiktet også. Er så lei.

  6. Karoline: Kanskje være litt forsiktig med å uttale deg om noe du ikke vet? Jeg har silikon ja, men har ikke Restylane og Fillers i ansiktet. Spør du meg er vippeextensions noe veldig uskyldig, og kaller du det for et dårlig forbilde er terskelen ganske lav spør du meg 🙂

  7. Du er veldig pen med det korte håret 🙂 classy. Både hårfargen og lengden kler deg 😃

  8. Hei Sofie. Jeg lurte bare på hva du hadde gjort visst f.eks du hadde holdt på med en, også sluttet dere å holde på men du likte han fortsatt. Og du hadde en bv som visste dette, og hun prøvde seg fortsatt på han. Hva ville du gjort da? Spør for jeg har opplevd dette noen gangwe

  9. Julie: Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig spesielt om bestevennnen din prøver seg på en gutt du liker. Hadde jeg vært deg ville jeg revurdert vennskapet, for hun høres ikke ut som en god venninne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *