DETTE SKILLER ANDREA FRA MEG

Categories Personlig

annonse – alle lenker er annonselenker fra Nelly

Selv om Andrea og jeg bor i klesskapene til hverandre, har vi likevel veldig ulik stil. Jeg vil kanskje si at jeg er mer blandet, og kan gå i både chill og pyntet, mens Andrea er veldig classy av seg. For et par dager siden kom Andrea hjem med denne genseren/kjolen, og jeg var helt ærlig ikke spesielt begeistret. Det første jeg tenkte var en rar genser med en stor… kyssemunn på? Jeg bestemte meg likevel for å prøve, og det endte faktisk med at jeg ELSKET den. Jeg har derfor lært at jeg skal være mindre dømmende til Andrea sine klær, for hun er faktisk ganske flink til å finne klær ikke alle andre har. 


Genser – Zara / Boots. HER

Akkurat nå sitter jeg å ser på flybilletter, for jeg vurderer å dra til Trondheim i helgen, for å så kanskje reise til Tromsø og Bergen etterhvert. Stine fra sesong 8 av pærra har akkurat flyttet dit, så jeg har endelig en grunn til å faktisk reise til Bergen. Jeg har alltid hatt lyst, men har på en måte ikke hatt en god nok grunn? Jeg er dessverre alt for dårlig til å utforske Norge, og hater egentlig å se landet vi bor i, noe som er ganske dumt med tanke på hvor vakkert Norge faktisk er. Det høres jo også ganske fristende ut med en jentetur til Bergen, og en helg hjemme i Tromsø. Jeg har vært alt for dårlig til å prioritere venner og familie det siste året, så jeg har derfor bestemt meg for å skjerpe meg. Jeg har jo alle muligheter til å reise, så hvorfor jeg enda sitter her i Oslo har jeg dessverre ikke et godt svar på. 

Det som er litt ironisk med denne reisingen er at Morten og jeg reiser om hverandre. Han reiser vekk de helgene jeg er hjemme og motsatt. Jeg har nesten ikke sett Morten den siste måneden, noe som er veldig uvant oss. Vi er jo naboer, og det er derfor ganske lett å møtes. Det er ikke slik at vi ikke orker å dra til hverandre for at en av oss må ta trikk, eller for at det er langt å gå, hehe. Det blir derfor veldig spennende å se hvordan overgangen vil være når jeg flytter til Trondheim. Det vil jo være rart å gå fra å være naboer, til at man faktisk bor ganske langt unna hverandre. 


Jeg tenkte jeg måtte tipse dere om et utrolig bra tilbud Nelly har AKKURAT NÅ. Du kan få opptil 25% rabatt på ditt kjøp, noe som er genialt for deg som ønsker å freshe opp vårgarderoben. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter til dere, slik at dere kanskje kan få litt inspirasjon. Jeg ELSKER kolleksjonen som heter Janni, det var så mye fint der. Anbefales <3

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET


Kjole. HER / Kjole. HER / Bukse. HER


Jakke. HER / Kjole. HER / Genser. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET 

27 kommentarer

27 thoughts on “DETTE SKILLER ANDREA FRA MEG

  1. Veldig fine bilder! Genseren fra Zara var så utrolig kul! Er den kjøpt nå nylig? Du burde kjøpe lik. Den kledde deg 🙂

  2. Å NEII! Dere var jo et så bra par! Så jo at det hadde gått litt dårlig i det siste men visste ikke at Morten var i stand til å gå så langt ved å være utro! Håper du finner deg noe bedre neste gang assa! Stakkars deg😢

  3. Bare tenkte å si til alle dere som ikke har skjønt at når hun legger ut sånn «jeg svarer» til kommentarer på ms, så må du lese i kommentarfeltet for å finne svaret på det hun har lagt ut, det står ikke i innlegget. Folk visste kansje dette men fint at flere får det med seg😊

  4. Du er superfin i den kjolen og du kledde den skikkelig!😍 Jeg digger deg såå mye❤️ Men er du og Morten fortsatt sammen?🤔 blir usikker av alt folk sier😅 Håper det for dere er GOALS😍

  5. Digger deg sykt mye❤️ Og du kledde den kjolen så godt❤️ Men jeg må bare spør fordi det går rykter om at du og Morten har slått opp og da blir jeg forvirra😅 Men håper dere ikke har gjort det for dere er bare så goals😍

  6. Har deg og Morten slått opp, eller hva foregår mellom dere? Har det skjedd noe, er det dårlig stemning? Tenker bare på alt annet som blir skrevet om dere..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *