VÅR FØRSTE DATE ETTER ET ÅR SOM KJÆRESTER

Categories Personlig


👻Mortenbotten

I går bestemte Morten og jeg oss for å gjøre noe vi aldri gjør, eller… vi gjør det ofte, men vi gjør det aldri alene. Det som er litt ironisk med det jeg skal fortelle dere nå er at vi egentlig ikke skulle gjøre det alene, helt til Andrea trakk seg. Vi var ute å spiste middag sammen. For mange kjærestepar er jo dette helt normalt, men for oss er det ikke det. Om dere ser bort fra ferier, så er dette vår første date hjemme i Norge. Er ikke det litt.. spesielt? Men hallo, dere kjenner meg. Jeg spyr av tanken på å være “normal”. Det er svært få ting med meg som er normalt, og jeg digger det. Jeg synes for det første det å dra på date er kleint, selv om det også er veldig koselig. Jeg er bare ikke så romantisk av meg, og jeg kan helt seriøst ikke noe for det. 

Som dere vet så har jeg kommet i en fase i livet/hverdagen? der jeg har bestemt meg for å teste ut nye ting. Man utvikler seg jo aldri som menneske om man skal gjøre det samme om og om igjen, og det er derfor viktig for meg å gå utenfor komfortsonen min, om det så bare er noe så lite og teit som å teste ut nye restauranter. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg IKKE har lov til å spise på en “gammel” restaurant FØR sommeren. Såå i dag testet vi en Indisk restaurant som ligger på Solli, et sted jeg virkelig vil anbefale dere. Jewel of India er navnet forresten!

Da vi kom hjem fra daten vår ble jeg møtt av noe veldig ubehagelig, en gal Andrea. Jeg vet ikke hva det går av henne om dagen, men hun oppfører seg ekstremt merkelig. Jeg tuller ikke når jeg sier at hun skremmer meg til tider, haha. Andrea av alle vet hvor mye jeg misliker romanse, også begynner hun plutselig å presse Morten og meg til å ha kjærestekveld alene. Hun begynte å tenne lys og sette på romantisk musikk, noe som rett og slett gjorde meg uvel, HAHA. Synes jeg ikke romantikk er kleint nok fra før, så er i alle fall påtvunget romantikk forbanna kleint. Jeg kjenner bare at jeg er så lei av alt maset rundt Morten og meg, og alle forventingene det er rundt det å være et kjærestepar. NEI, vi er ikke så romantiske av oss, MEN vi har det BRA SAMMEN!!! ER IKKE DET DET VIKTIGSTE? JOOOOOOOOOO. Sooo bitch please 😉

👻 SOFIEEEC

20 kommentarer

20 thoughts on “VÅR FØRSTE DATE ETTER ET ÅR SOM KJÆRESTER

  1. Det er ikke kleint å spise ute med kjæresten? Er det da også kleint å spise med kjæresten hjemme? xD

  2. Dere er så opptatte av å være unormale og ikke romantiske atte guri hahah. Er ikke sååå crazy. Men bra dere koste dere! Det er det viktigste :))

  3. Du er ikke unormal fordi du ikke er romantisk. I mine øyne virker du egentlig bare sjukt mainstream og er som alle på din alder

  4. Hvis du synes det er kleint å dra ut med kjæresten og spise så kanskje du ikke har truffet den rette? Og du er nok veldig normal når det gjelder alt annet….

  5. Leeer, har det på samme måte, spiser sjeldent ute med kjæresten, men de gå gangene vi gjør det er det faktisk veldig koselig, selv om vi liker best den private og uhøytidelige rammen med en god middag hjemme. Vi er heller ikke veldig romantiske av oss og setter mer pris på de små gleder i hverdagen 😉
    Du er forresten helt nydelig på disse bildene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *