KJÆRLIGHETSSORG, PENGER OG SEX

Categories Personlig

Når gråt du sist? og hvorfor gråt du?
Godt spørsmål.. Jeg var veldig nær å gråte i går, men før det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg gråt. Jeg er en slik person som holder veldig mye inni meg, og gråter kun om jeg ikke klarer å holde det inne mer. Hvorfor jeg gråt i går forblir privat. 

Hvilken by er du født i?
TROOMSØØØ

Når hadde du sex sist?
Det kan jeg faktisk ikke huske, haha! Underlivet mitt er stengt 🙂

Hva er dine verste egenskaper?
At jeg er veldig utålmodig, og alt for rastløs. MEN det jeg misliker mest med meg selv er at jeg kan bli så dårlig humør når jeg er sliten, jeg hater å være i dårlig humør 🙁

Hva gleder du deg til AKKURAT nå?
PÅSKE, OG PÅSKETUR TIL ÅÅÅRE MED JENTENE!

Om du kunne valgt liv og utseendet til en kjendis, hvem ville det vært?
Der har jeg faktisk et dilemma, for jeg har lyst på Selena Gomez sitt liv og Kendall Jenner sitt utseendet. Jeg hadde ikke takket nei til å være den jenta Justin Bieber er helt gal etter, hehe! Men Kendall Jenner så SÅ mye penere, herregud for en vakker jente. 

Har du kjærlighetssorg?
Nei, jeg har ikke kjærlighetssorg, men jeg har hatt. 

Er penger viktig for deg?
JAAA! Jeg kan ikke forstå meg på mennesker som ikke ser viktigheten i penger. I <3 money. 

Beskriv deg selv med tre ord
Omsorgsfull, energisk og sta. 

Har du gått forhold til familien din?
Til noen av de, ja!

Hva må du bli flinkere til?
Å si nei, det er jeg ekstremt dårlig til. 

Hvor mange søsken har du?
6 stykker, haha! Vi er maaange. 

Vil du si at du er et partymenneske? 
Hehe nei, men jeg var det veldig før. Nå synes jeg det å feste er å kaste bort livet sitt, og ikke minst dagen etter. Du bruker en hel dag til å bare ligge i sengen, det har jeg ikke tid til. 

21 kommentarer

21 thoughts on “KJÆRLIGHETSSORG, PENGER OG SEX

  1. «Tenk å være den jenta justin Bieber er gal etter» så hadde du dumpa Morten om justin hadde blitt forelska i deg?😛

  2. Har du tips til en med sorg her? Har «mistet» noen jeg er veldig glad i, hun er ikke død, jeg bare ser henne veldig sjeldent. Hvordan kommer man over det?

  3. Du har jo lite søsken i forhold til meg haha. Jeg har 8 søsken og hvis jeg teller med stesøsken har jeg totalt 13😂

  4. Anonym: Kan ikke si noe annet enn at du bare må ta tiden til hjelp. Være med venner, finne på morsomme ting og gjøre ting som gjør deg lykkelig! Det finnes ingen vidunderkur, man må bare gjøre de tingene man liker 🙂

  5. leste at du er omsorgsfull, energisk og pasta hahahh, skjønner ikke helt hvor “pasta” kom fra

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *