UKENS SPØRSMÅL / ABORT, PARADISE HOTEL OG SEX

Categories Personlig

Hadde du tatt abort om du ble gravid nå?
Vanskelig spørsmål. Jeg har ikke et ønske om å få barn, og jeg føler meg heller ikke klar for det. Akkurat sånn som livet mitt er nå tror jeg ikke at jeg kunne gitt et barn det han/hun trenger, så det beste er nok å være uten. Jeg har så vidt tid til å gi Celine det hun trenger, så barn er egentlig helt uaktuelt for min del. 

Har du hatt sex offentlig før?
Nei, det har jeg absolutt ikke. Jeg synes også det er en ganske spesiell ting å gjøre. Hva skjer om noen buster deg? Vil man virkelig traumatisere et annet menneske med å overraske de med sex? Not for me. 

Skal du se Paradise 2018?
SELVFØLGELIG!!! Jeg gleder meg 😀

Om du ikke hadde blogget nå, hva ville du jobbet med da? 
Da hadde jeg nok vært i Los Angeles akkurat nå. Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke ville hatt et A4 liv, og Los Angeles var jo min back up plan, wuuuhu

Pleier du å barbere lårene også?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg synes det er kjempestress å barbere leggene, så det hadde jeg nok ikke tatt meg tid til. 

Hva var dekkhistorien din da du reiste til Mexico?
Jeg hadde allerede fortalt alle vennene mine at jeg skulle til Los Angeles for å gå sminkeskole, og for dere som ikke vet det så hadde jeg kommet inn på skolen der. Jeg trakk meg derfor fra skolen, og ble med på Pærra istedenfor. Jeg hadde egentlig en ganske god historie, men alle vennene mine ble jo selvfølgelig mistenksomme siden jeg ikke var aktiv på sosiale medier på hele to måneder. Julie som er min bestevenninne visste at jeg skulle dra, og hun måtte dessverre takle mye press fra de rundt meg. De andre vennene mine ville jo vite hva som skjedde, hvor jeg var og hvorfor jeg ikke svare de, hehe. 

Går hatet du får innpå deg?
Jeg lyver om jeg sier nei, for det gjør det selvfølgelig. Jeg hare heldigvis blitt mer rustet, og føler selv at jeg takler det overraskende bra. Det er selvfølgelig noen kommentarer som treffer mer enn andre, men alt i alt går det veldig bra!

Blir du sjalu når Morten har kroppskontakt med andre jenter?
Kroppskontakt?? Om du mener klem så nei, men utenom klemmer så har ikke Morten så mye kroppskontakt med andre jenter. Hadde han hatt det derimot hadde jeg blitt forbanna, det hadde IKKE vært greit 😉

Hva var reaksjonen din når Martine Lunde slapp kula? 
Jeg hadde ingen reaksjon utenom at jeg fikk vondt i hjertet for at Kevin var så naiv. Jeg skjønte og visste at Martine kom til å slippe kula, hun hadde jo Aleks og Isabelle i juryen. Så det eneste jeg følte på var Kevin, for han fortjente jo de pengene like mye som Martine. Menmen, det er et spill og sånt skjer. 

Kan man miste jomfrudommen av å bruke tamponger? 
Man mister ikke jomfrudommen før man har sex, så nei. Kanskje du tenker på jomfruhinna? Om den forsvinner på grunn av bruk av tampong har jeg ingen anelse om, dessverre. Da jeg var yngre fortalte alle meg at man kunne miste den av å ri, om det stemmer eller ikke vet jeg heller ikke, haha. 

Hva er det beste med Oslo?
At det alltid skjer noe her, kollektivtransporten er dritbra og jeg elsker utvalget av restauranter. 

Favorittmat? 
Er det virkelig et spørsmål? TACO OFC <3

Hva mener du med at underlivet ditt er stengt?
Denne setningen følte jeg var SÅ Andrea sin, for underlivet hennes er stengt. Jeg ser jeg får mye spørsmål om alt dette rundt vaginisme, noe jeg kan forstå da veldig mange ikke vet hva dette er. Mitt underliv er ikke låst, men jeg har problemer som gjør at det er veldig vondt å ha sex. Andrea derimot klarer ikke å ha sex da hun er mer plaget enn meg. Vaginisme er kort forklart ufrivillige sammentrekninger i vagina, som gjør at mange kvinner ikke klarer å gjennomføre et samleie på grunn av smerte eller for at det rett og slett er for trangt til å komme inn.  

Kunne du dumpet Morten for Justin Bieber?
Kanskje for en natt? hehe neidaa <3

Skulle du ønske det var veien til Pærra da du var med?
Det skulle egentlig være et lignende program, men det ble avlyst av forskjellige grunner. Noen av deltakerne hadde allerede begynt å filme til programmet, men det ble avlyst dagen før de skulle filme meg, haha! Men ja, det hadde vært veldig moro å hatt et slikt program. Jeg tror også dere hadde synes det hadde vært gøy å blitt litt kjent med oss før Paradise-bobla kom å tok oss. 

Hvem av årets deltakere liker du best?
Som jeg har fortalt før så er Ine og Leo mine favoritter så langt, jeg har også begynt å like Thea veldig godt etter å ha sett på veien til Pærra. 

Hvor har du lyst til å reise AKKURAT nå?
LOS ANGELES!! Oooog jeg skal faktisk dit veldig snart, men en person jeg aldri har reist med før. Jeg gleder meg <3

Hvilken BH størrelse har du?
Dette er egentlig litt flaut å svare på, for jeg vet ikke, hehe… Etter at jeg fikk silikon sluttet jeg helt å bruke BH, men jeg tror kanskje 75 b eller c? 

31 kommentarer

31 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / ABORT, PARADISE HOTEL OG SEX

  1. hei! hvilken skole hadde du kommet inn på i LA?<3 er så utrolig mye å velge mellom der, håper du svarer<3

  2. Mine favoritter er Thea Isabel Ann Mariel og selvsagt kongen selv Carl Aksel
    Og du bruker 75 c som du sa på ph

  3. Hvorfor tar du ikke bare med deg Morten til los angeles? 🙂 det er jo en av fordelene med å ha kjæreste, man har alltid noen å reise med 😀

  4. fin du er 🙂
    Men en ting jeg har tenkt mye på, hehe, er hvordan dere toppbloggere er nødt til å gjøre bare for å vise en god fasade. Det er minus 15 ute, og der står dere i oslo påført tynn strømpenukse og uten jakke. Kan man ikke ta bilder hvor man viser at man har kledd seg GODT i kulda? det blir liksom så dumt, om u skjønner..

  5. Hva så om du på 14 år har D-cup mens Sofie har B eller C. Det spiller da ingen rolle. De stopper å vokse på et tidspunkt. Noen får små pupper og noen får store. Pupper er virkelig ikke noe man tenker noe særlig på når man blir voksen. Ikke i den forstand at man kjemper om hvem som har størst og finest pupper. Pupper er til for å gi en baby mat.

  6. Hvorfor svarer du aldri på sosiale medier? Skjønner du ikke har tid til å svare på alle de teite spm du får og mye av det dumme/slemme folk sier men hadde vært hyggelig om du svarte bitte litt for folk tar seg faktisk tid til å skrive mld til deg. :/

  7. Anonym: Hva mener du ? Jeg føler selv at jeg er veldig flink, og svarer så og si alle som skriver snaps til meg og jeg svarer i kommentarfeltet. Jeg er litt dårlig å svare på Facebook-siden min, den skal jeg ta på meg fult og helt. Instagram meldinger sjekkes ikke og godkjennes heller ikke. Jeg gjorde det i starten, og det ble rett og slett bare kaos da de jeg godkjenner kan skrive til meg 24/7. Det endte med at jeg ikke kunne svare alle, og mange ble derfor sure på meg. Det er grunnen til at jeg har sluttet med Instagram. Så om det er der du har skrevet til meg så er det grunnen til du dessverre ikke har fått svar. Du er hjertelig velkommen til å skrive her på bloggen eller på Snapchat 🙂 <3

  8. Siri: Synes ikke Los Angeles er noe kjærestested. Jeg drar dit for å feste, og gutter er dessverre ganske nedprioritert på å komme inn på de store utestedene. I tillegg så ønsker jeg å reise litt mer med venninner også, da det er viktig med variasjon 😀

  9. Bare en liten kommentar, man mister ikke jomfruhinna. Det er en elastisk hudfold som ikke pleier å “sprekke” ved tamponger eller sex. Derfor er det helt umulig å se om en jente er jomfru eller ikke 🙂

  10. Ahahha, du må nok kanskje ha iallfall en C fordi mine pupper er faen meg så små og jeg bruker B/C

  11. Hei.
    Vedlagt link har grei informasjon om det som tidligere het jomfruhinnen (misvisende ord, derfor nylig navneskifte). Kjedelige ting å gå rundt å lure på, så ville bare komme med et vennlig tips til deg og den som spurte.
    https://sml.snl.no/skjedekrans

  12. Kan du lage en rangert liste over alle paradise deltakerens 2017 fra den du liker best til den du liker minst?
    Elsker bloggen din, btw

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *