EN GLADNYHET

Categories Samfunn

annonse – Egmont + Nelly


Jumpsuit – Bikbok

Hei dere <3 akkurat nå er jeg ferdig med å ordne til jentekveld. Anne Brith ringte meg tidligere i dag “hei, hva skal du i dag? La oss dra ut”. Jeg hadde egentlig tenkt å ha en helt rolig kveld hjemme, men fant fort ut at jeg snart må begynne å komme meg ut døren igjen. Jeg har vært mye hjemme de siste ukene, så det er virkelig på tide å ta en fest igjen. Det er liksom så ork å dra ut på vinteren, så det ender alltid med at man blir sittende inne istedenfor.

Andrea er jo også ekstremt bestemor, så det var ikke en lett oppgave å få henne med ut. Hun har allerede ombestemt seg tre ganger, og kommer sikkert til å gjøre det minst fire ganger til. Andrea er en slik person som bare må bestemme seg i siste liten, for hun har aldri lyst til å dra ut. Jeg tror uansett det vil bli en veldig morsom kveld. Resten av pærra-gjengen skal også ut, så jeg gleder meg til å møte alle sammen igjen <3 


Er det bare meg eller ser jeg sykt annerledes ut på dette bildet?

Som dere vet så var vi på møte med Egmont i går, der vi fikk vite litt om hvordan vårt nye mediehus vil jobbe sammen med oss fremover. Det er alltid koselig med slike møter, for da får man møte mennesker man kanskje ikke ser så ofte. Snapchat var også innom for å snakke med oss i går, og jeg kan love dere at jeg ikke klarte å holde kjeft om den nye oppdateringen, haha. Stakkars guttene fra Snapchat, de ble virkelig grillet av oppgitte bloggere.. MEN jeg har en veldig bra nyhet til alle dere som irriterer dere like mye over Snapchat som meg, DET KOMMER EN NY OPPDATERING. Du vil snart kunne få se ALLE du følger til venstre, slik at du slipper å swipe til høyre for å se storyene til de som ikke er vennene dine, YEEYY!!


Salget forsetter på Nelly, og dere kan nå få hele 20% rabatt på kjøpet deres ved å bruke koden “MADNESS“. Jeg har funnet så mye fine klær, og tenkte å vise dere noen av de. Jeg har fått skikkelig dilla på blomsterkjoler de siste ukene, og har derfor lagt et par stykker i handlelisten min. Jeg gleder meg SÅ mye til det begynner å bli litt varmere ute, slik at man endelig kan kle seg fint igjen, haha. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET


(Annonselenker) Kjole 1. HER (FAVORITT) / Solbriller 2. HER / Kjole. 3 HER


Kjole 1. HER (FAVORITT) / Kjole 2. HER / Genser 3. HER


Jumpsuit 1. HER / Kjole. 2 HER (FAVORITT) / Kjole 3. HER

KLIKK HER FOR  Å KOMME DIREKTE TIL SALGET 

10 kommentarer

10 thoughts on “EN GLADNYHET

  1. Jeg er ikke så fan av “kort” hår til vanlig, men jeg må få si at du er helt nydelig på håret nå! Tror aldri jeg har sett deg finere. Håper du koser deg ute i kveld😊

  2. Jeg leter og leter etter innlegget med skidressen din, men finner den IKKE 🙁 kunne du linket til den her..? :))

  3. Syns ikke det ser ut som hunden din får så mange lange turer i skogen? En hund skal også ha tilgang til og leke seg i skogen. Ikke bare rundt i byen i oslo. Går dere i det hele tatt lange turer? Går dere noen gang i skogen? En hund skal også ha tilgang til en del leker noe jeg ikke har sett så mye av heller. Jeg tror du er snill med henne men jeg lurer bare😌Er en hundeelsker og vil de skal ha det bra

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *