EN SPONTAN KVELD

Categories Personlig

I går bestemte vi oss veldig spontant for å dra ut en tur, noe som endte med å bli en veldig morsom kveld. Som jeg fortalte dere i går så måtte jeg presse Andrea med ut, og kjøpte derfor vin, mat og godteri. Jeg hadde tent lys og ordnet mat til hun var hjemme fra jobb, det er virkelig roomie-poeng er det ikke? Anne Brith og Isabelle kom også etterhvert, noe som var så koselig. 

I går fikk jeg en kommentar her på bloggen som fikk meg til å freake ut. Jeg fikk beskjed om at det sto noe ille om meg på Jodel, og jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å laste ned appen for å sjekke. Jeg fant jo ingenting som var SÅÅ ille, så for alt jeg vet så hadde kanskje jodelen blitt slettet eller rapportert.  Det endte uansett med at jeg ble kalt klein på jodel, hehe oh no 🙁 it hurts so baaad. Nooot, jeg er jo kjempekleein 😀

Disse to bildene tok jeg fra Andrea da jeg ikke gadd å redigere selv, er det ikke litt morsomt å se hvor utrolig forskjellig vi redigerer? JøNå skal jeg prøve å syke meg opp til trening, så skal jeg bruke resten av kvelden til skam, godteri og jobbing. 

18 kommentarer

18 thoughts on “EN SPONTAN KVELD

  1. Her om dagen skrev du på bloggen at du hadde klikka hvis Morten hadde kyssa en annen, og igår la du jo ut på snap at han kyssa Martine??? hvorfor lar du han gjøre det

  2. AB egler seg innpå dere unge toppbloggere og skriver at hun skal hjelpe dere mot toppen😂. At det skal bli hennes jobb når hun ikke skal blogge mer! Nei takk! Ser dere ikke det selv hvor dårlige innlegg hun har??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *