HVORFOR LAR JEG MORTEN KYSSE EN ANNEN JENTE?

Categories Personlig

Ukens høydepunkt
Ukens høydepunkt er helt klart at det skjer så mye spennende fremover på grunn av skolen jeg snart skal begynne på 🙂 Det er bare litt over en uke til jeg er på skolebenken igjen, det vil være så utrolig rart. Jeg har ikke gått på skole siden jeg var 19 år gammel, noe som snart er 4 år siden!! Det vil uansett ikke være som å virkelig gå på skole, da dagene mine er fra torsdag til søndag hver tredje helg. Nå har jeg heldigvis en god grunn til å holde meg unna alkohol i helgene, wiihi! Som jeg sa sist, alkohol er ikke bra med tanke på jobben min og motivasjon dagen derpå.

Ukens koz
Det må være lørdagens festligheter sammen med Andrea, Anne-Brith og Isabelle. Det som toppet kvelden var selvfølgelig å møte så mange av Paradise-gjengen ute på byen. På lørdag var det nøyaktig et år siden vi festet sammen for aller første gang etter vi kom hjem fra Mexico. Jeg kan love dere at det var mer drama bak kulissene enn hva dere fikk se på TV for å si det sånn, haha. I går derimot hadde vi det bare gøy, og koste oss i hverandres selskap.

Ukens tanke
De neste månedene er det mye som skjer i livet mitt, som tvinger meg til å ta ganske store beslutninger. Det er utrolig vanskelig å vite hva som er rett og galt, og hva man burde gjøre og ikke gjøre. Jeg har vært mye frem og tilbake, og er livredd for å tråkke feil. Man vil jo aller helst ha en vei uten humper, men til syvende å sist så er det jo disse humpene som utvikler deg. Jeg har lært at det er bedre å angre på noe man har gjort, istedenfor noe man ikke har gjort. 

Ukens sang
Dette hadde jeg aldri trodd at jeg skulle skrive på bloggen, men Andrea har fått meg hekta på Taylor Swift. Denne uken er derfor “All you have to do is stay”, den er så fengende. 

Ukens shit happens
Denne uken tror jeg ikke jeg har noe å klage på, og godt er det. La oss være takknemlig for en uke der det ikke har vært noe som helst negativt, det liker jeg!

Ukens innkjøp
Jeg har heller ikke shoppet denne uken, så det blir outfit i dag også. Denne gangen får jeg får denne <3

Ukens spørsmål
Etter at jeg la ut en Snapchat der Morten og Martine kysset var det mange som reagerte (naturlig nok), så jeg tenkte jeg skulle svare på hvorfor jeg la den ut og hvorfor de kysset. Det er alltid noen som skal mene noe om alt, og det er veldig mange der ute som skal bestemme hva som er greit og ikke greit i mitt forhold. Det var også ganske sterke reaksjoner for en stund tilbake da det ble lagt ut en Snapchat der Morten var inne på badet samtidig som Martine dusjet. Altså.. jeg bryr meg ikke. Jeg er så trygg på Martine og Morten at jeg har ingen grunn til å reagere om de tuller på den måten der. Kevin og jeg har også kysset på tull etter at Morten og jeg ble sammen, og reaksjonene kom da også for å si det sånn. Hadde det vært noe mellom oss eller Martine og Morten så hadde det selvfølgelig ikke vært greit, men det er det ikke. Morten og Martine er beste venner, noe de har vært i mange år. At dere synes det er rart at de kysser forstår jeg selvfølgelig, men så lenge jeg ikke bryr meg så burde det være det viktigste. Vi har kanskje en sær humør, men det er bare sånn vi er 🙂 Jeg er ikke sint, sjalu eller fortvilet. Håper dere fikk svar på det dere lurte på.

Ukens mest leste innlegg
First Price er for fattigfolk
Ukens spørsmål
Når foreldre kaller unge jenter for knulledukker

👻 SOFIEEEC

27 kommentarer

27 thoughts on “HVORFOR LAR JEG MORTEN KYSSE EN ANNEN JENTE?

  1. Tror det heller er at dere er swingers eller dere bare er sammens for PR sin del.
    Må være hardt å være så PR kåt hele tia Sofie

  2. Hvorfor må du lyve hver gang du skal svare på kritikk? Martine og Morten ble gode venner etter paradise, de delte leilighet tidligere men hadde ikke samme forhold.

  3. Du er så tragisk og oppmerksomhetssyk at det er kvalmt. Hvem moden person hadde latt typen kysse med veninnen for å bevise noe? Bra jobbet med å få folk til å mislike deg. Harry og tragisk!

  4. Ser den at du synes det er greit at Morten og Martine kysser, fordi de har tross alt bodd sammen uten at det har skjedd noe! Men lurte derimot på hva du hadde synes dersom det hadde vært en annen deltaker fra PH, som f.eks Rebecca(?) sånn med tanke på at de hadde en «greie» der inne!
    Kommentarene over her var tragiske haha, synes du er flink! Liker bloggen din kjempe godt og er egt den eneste bloggen jeg leser daglig!:)

  5. Thea: Jaa, det er akkurat det. Jeg tenker at man må se an litt hvem det faktisk er, Martine er og har heller aldri vært en trussel for Morten og meg, de er jo bestevenner! Det er som at jeg skulle blitt lei meg for at Morten og Andrea hadde kysset, haha!

    Hadde Morten kysset en annen jente så hadde det selvfølgelig ikke vært greit. Det er ikke slik at vi går rundt å kysser på andre, men Kevin og Martine er virkelig ikke en big deal haha!

    Ja, det er litt morsomt at andre skal bestemme hva som er greit og ikke i mitt forhold! Ellers, tusen takk Thea <3 det er veldig hyggelig Ã¥ høre 😀

  6. Ååå elsker den sangen selv hahah, hadde helt dilla på den for en kort stund siden!😍
    Ser at du ikke bryr deg om at de kysset, hadde brydd meg like lite selv lol, er ikke noen trussel så hva er problemet?:PppP
    Stå på!!

  7. Det viser bare hvor moden du er – helt seriøst! At du ser at de bare er venner og at du stoler på Morten. Det er så fint! 💕

  8. Du bestemmer selv hva du skal synes er greit eller ikke. Akkurat som at vi lesere også kan ytre vår mening og det er at du er så utrolig PR kåt, aldri kan innrømme feil eller dårlig mening, må da alltid komme med nye løgner for å forsvare den patetiske oppførselen din.

  9. Haha, nån folk sei du lyg eller svara spydig på kritikk eller frekke kommentara, e derimot elska måten du svara på, får me alltid en god latter når e les 😀 har e en dårlig dag, går e alltid inn på bloggen din, før dæ e alltid nokka å flir av 🙂 stå på, du e rå! 😀

  10. Susann: Hahaha så godt å høre! Jeg svarer jo ikke de som kommer med konstruktiv kritikk på den måten, men jeg orker rett og slett ikke å bruke tid og energi på å gi utfyllende svar til de som slenger med leppa 😀

  11. Grunnen til at de kysset var vel fordi du ville ha flere lesere og kommentarer på bloggen din:-) så tror nok dette var planlagt! Det burde ikke være greit om de kysser selvom de er bestevenner;) å det tror jeg innerst inne du å syntes/vet selv.

  12. Silje: Hvorfor burde ikke det være greit? Er ikke akkurat sånn at de råklinte heller 🙂 Jeg tenker at det er opp til Morten og meg å bestemme hva som er greit og ikke i vårt forhold!

  13. Åh, kaaaaaan folk slutteeeeee å blande seg i hva som er greit og ikke, tro 😂 og ikke vær så innmari slemme når dere skriver. Sofie, JEG LIKER DEG!! Det er vi mange som gjør ❤️ Fortsett å være akkurat deg ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *