MIDDAGSDATE MED “UVENNENE” MINE

Categories Personlig

Beklager sen oppdatering, men i dag har store deler av dagen gått til å være sammen med Martine og Isabelle. Jeg har jo ikke sett Martine på to måneder, så vi hadde selvfølgelig mye å ta igjen. Det er faktisk en skikkelig god følelse å vite at man har fått så mange fine vennskap etter å ha vært med på et program som egentlig bare skal skape splid mellom oss. Det er jo litt morsomt at så mange tror at vi enda er uvenner, selv om vi i et helt år nå har prøvd å fortelle dere at vi er venner. Hva er greia? haha

Sommeren før vi ble med på Paradise Hotel så møtte jeg faktisk Martine og Isabelle på Olivia. Jeg husker at jeg tenkte at Martine var litt bitch, haha. Isabelle var så imøtekommende og pratsom så hun ble helt klart min favoritt av jentene. Det skulle ikke mer enn noen minutter inne på pærra før jeg forsto at Martine og jeg hadde så mye til felles, og at hun absolutt ikke var en bitch. Vi klikket jo så godt med engang. En ting er sikkert, oppholdet mitt hadde ikke blitt det samme uten Andrea og Martine, selv om Martine plutselig skulle sende meg ut :/// 

👻 SOFIEEEC

10 kommentarer

10 thoughts on “MIDDAGSDATE MED “UVENNENE” MINE

  1. Har du tvangstanker om å ta på deg selv når du snapchat filmer deg? Typ på ansikte, haka håre osv??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *