SLIK FÅR DU STØRRE RUMPE

Categories Samfunn

Jeg har ingen mirakelkur å tilby dere, rumpetruse fra Cubus eller dyre operasjoner. Nei, dette er ikke en diss til de som velger å operere seg, jeg skal heller ikke komme med pekefinger. Jeg skal ikke være en av de bloggerne som disser andre kollegaer på min blogg med fult navn, for å så snakke om hvor dårlig forbilde de er, når jeg selv er et like dårlig forbilde som henger andre ut på nett. Dette innlegget er til deg. Deg som kjøper rumpetruse og sparer til en operasjon slik at du kan få “den perfekte rumpen” 

Vet dere hva som er den beste veien til en fin rumpe? TRENE. Se på bildene over her, en ganske stor forskjell er det ikke? Hva har jeg egentlig gjort for et slikt resultat? Jo, jeg har trent. Det var ingen mirakelkur eller en tømt sparekonto. Jeg trente, spiste riktig mat og hadde en sunn livsstil. Vet dere hva det kostet meg å få en litt større rumpe? Motivasjon og 299kr i måneden. Vil du vite noe annet? DU kan også klare det.

50 kommentarer

50 thoughts on “SLIK FÅR DU STØRRE RUMPE

  1. Ganske stor forskjell?!😂 Gjør deg selv en tjeneste og slett innlegge før flere ser det 😂🤦🏼‍♀️ Du har ikke og har tydligvis aldri hatt noe rompe 😅

  2. FLOTT innlegg Sofie!! Trening kan gjøre stor forskjell, og jeg tror selv at den mestringsfølelsen man får når man oppnår resultater er større og gir en mer i lengden enn hvis man tar «snarveier». Men selvfølgelig er det opp til hver enkelt hva de gjør! Men knall at du tar dette opp! Og en ser absolutt forskjell!
    Du er utrolig dyktig!! Håper du ser det selv og ikke lar sånne dumme kommentarer ta deg! Helt greit at man er uenig, men ikke si det på så usmakelig måte! Snakk til andre på den måten du ønsker selv å bli prata til!! Og tviler på at flere av dere som kommenterer hadde takla samme omtale tilbake!
    Men nok om det! Fantastisk blogg og du er skikkelig bra! Du viser alle sidene, både de positive og de negative! Du viser at alt ikke er perfekt og det digger jeg! Du er så utrolig reflektert, og det overrasker nesten at du bare er 22! Herlig!! ❤️ Stå på videre, du er rå 😄

  3. Lol at du velger et bilde der du lå med masse sand (alle får flatere rumpe når de ligger) og på første bilde er den flat også? Så for alt vi vet kan bildet være tatt samme dag

  4. Altså unnskyld meg, det er 1 ting jeg ikke forstår!
    Alle dere som kommenterer negativt, har dere ikke noe annet liv enn å rakke ned på andre? Hva er målet med livet deres? Å få ødelagt selvtilliten til flest mennesker? Hvis dere ikke liker det Sofie skriver på bloggen sin, Så la være å gå inn og lese den, og det står ikke: Må kommentere din mening.
    Alle skal få lov til å ha sine meninger, men om dere absolutt ikke klarer å si noe fint, SÅ LA VÆRE!
    Vær som andre, slik du vil andre skal være mot deg. Det er et ordtak jeg liker veldig godt. Så siden dere er så forbanna negative mot alle andre, så vil vell dere at folk skal rakke ned på dere også? Unnskyld språket men hva faen får dere ut av det?
    Jeg blir så provosert av folk som er så jævlig mot andre, eller er det bare mot bloggere dere er sånn? Fordi Sofie faktisk er et kjent ansikt? Da kalles det sjalusi og da anbefaler jeg dere å gjøre noe med det!

  5. Makan til nedlatende kommentarer folk har her da? Det er forskjell på bildene. Jeg syntes du har veldig fin rumpe! Stå på 🙂 <3

  6. Kunne ikke brydd meg mindre om å få større rumpe, fatter ikke alt fokuset som er på det hos toppbloggere? Alle som kan burde trene ja, for helsen sin skyld. Altså, gjør hva du vil. Men dette ekstreme fokuset på større bakende er ikke sunt overhodet.

  7. Man skal jo heller ikke trene bare for å få større rumpe! Hva er egt greia med at alle top bloggere skal være så himla opptatt av rumpe?? Blir så frustrert. Skaff deg heller en jobb som bidrar til samfunnet!

  8. Man ser stor forskjell! Hun har en mer spretten og fin rumpe nå. Hun står mer framoverlent, så derfor synes ikke den «buen» under rumpa. Men man ser at den er trent og spretten. Det er det som er en fin og trent rumpe. Ikke en svær kladask som hengen på baken som blir slept bortover på bakken;)) tror innlegget var for hvordan man kunne få en fin rumpe, ikke få en Kim K ass. Det derimot er langt ifra lekkert!

  9. Tydelig at de som kommenterer over at du har flat rumpe aldri har sett ei trent rumpe, vis den hadde vert masse fett på, hadde d jo ikke vert ei trent rompe! Du er veldig pen, stå på

  10. Haha så teite noen av kommentarene er! Synest det er et flott innlegg! Få opp øynene til de som ikke tror trening fungerer🙈💪🏼

  11. holdkjeft alle dere som kommenterer nedlatende. DERE er med på å skape kroppspress og å normalisere et mobbemiljø på nett. skam dere

  12. Gratulerer med dagen alle kvinner/jenter?!
    Dette var jo er flott innlegg å velge på kvinnedagen.. flott at du poengterer trening forann plastisk kirurgi, men er målet med trening en større rompe???
    Skal vi ikke holde oss unna kroppspress og fokusere på sunne verdier?
    Hva er det med dere bloggerne og behovet for å spille kropp hele tiden?
    Slutt med innlegg som viser kropp eller promoterer et ideal.
    Selv om du forsøker det motsatte må du alltid vise kroppen din, som igjen skaper et fokus…

  13. Jeg trener hverdag og jeg vet hvordan en stramt rumpe ser ut. For de som kommenterer negativt – skjerp dere idioter

  14. Først og fremst; Gratulerer med flott resultat!
    – For veltrent er alltid bra. – Stor, derimot, er i seg selv noe de færreste ville traktet etter dersom ens personlige smak ikke ble undertrykt av hva trenden sier. Med ‘stor’, i denne sammenhengen mener jeg større enn hva som er naturlig i forhold til kroppsbygningen forøvrig, hvilket innebærer at ei stor rumpe er ‘smackers’ på en kraftig bygning, mens det (fra et objektivt ståsted) er ‘anything but’ hos motsatsen..

  15. Dødsfin rumpe! Kunne ønske jeg hadde en slik du hadde. Jeg har en sliten, lite sprett og «brei» ræv, som jeg ikke liker. Hadde gjort alt for å få en mer fast og spretten rompe. Det som er pent!

  16. Hei. Jeg synes dette var et fint innlegg. Det er ikke bare hos toppbloggerne dette fokuset på rumpen ligger, det er hos ungdommene i resten av samfunnet. Og det er ikke nødvendigvis toppbloggerne sin feil. Det å vise kroppen sin skal få være lov uansett størrelse, og ikke bare når man har «litt mer». Så ikke kjeft på at Sofie legger ut bilder av sin kropp bare fordi den er godt trent.

  17. Synes det er dårlig gjort av alle dere som slenger dritt til Sofie! 🙁 Dette fortjener ho virkelig ikke, slutt med det nå!! Stå på, Sofie❤️ Love u<3

  18. Rumpa er jo lik på begge bildene, det er bare trusene som er forskjellige… men viktig å trene ja;)

  19. Jeg blir kvalm av å lese noen av kommentarene her. Virkelig. Jeg lurer på hvem som skriver sånt. Du ser dritbra ut, og det er alltid gøy med fremgang på treninga, så flink du er!
    Garantert så er det sikkert også jenter som kommenterer dritt, og det er virkelig ekkelt at ikke vi jenter står sammen og heller bygger hverandre opp. Da hadde det vært 0 kroppspress. For gutter bryr seg i bunn og grunn ikke om detaljer ved en kvinnekropp, de hadde dyppa hvem som helst. Menn skal bare være glad vi kvinner i det hele tatt lar dem se på oss. Jeg beundrer deg som faen, for at du virkelig er stolt av deg selv, som den flotte dama du er og er fryktløs i hva du deler med så mange mennesker. Det er slike ting, store eller små, som kan gjøre en forskjell på hvordan jenter tenker om seg selv. Jeg vet ihverfall at det gjorde en forskjell for meg. Du viser hvor vakre, fryktløse og digge kvinner er. Jeg håper og tror at jeg ikke er den enste som tenker sånn her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *