SNAPCHAT OPPDAGET SPØKELSET BAK MEG

Categories Personlig

Jeg er ganske sikker på at både Andrea og jeg har nevnt på bloggene våre før at vi tror det spøker i leiligheten her. Det var først Andrea som begynte å kommentere det, og den eneste responsen hun fikk av meg var at hun var en drama queen. Det tok ikke lang tid før jeg satt med de samme følelsene som Andrea, og jeg tror jeg kan si med sikkerhet at Celine også merker noe. Hun kan ofte bare sitte å stirre ut i luften, uten at det er mulig å få kontakt med henne. Det ender alltid med at hun bjeffer mot stedet hun har stirret på, noe som er ganske uvanlig da Celine vanligvis ikke bjeffer. 

Selvfølgelig kan det være mange grunner til at vi opplever ubehag i leiligheten, og det kan være så enkelt som at Andrea og jeg har skremt hverandre skikkelig. Jeg tenkte likevel at jeg måtte dele noe SYKT ekkelt med dere, og det er hendelsen som skjedde på Snapchat i går. Jeg pleier ofte å ta bilder eller filmer der jeg bruker filter, og noen ganger kommer det opp et ekstra filter uten at det er noen der, slik som dette. 

Jeg har ikke tenkt over det før, helt til jeg skulle begynne å tulle med “spøkelse på Snapchat i går”. Jeg ba derfor “spøkelse” om å slukke lyset og gjøre noe creepy, og det som skjedde etterpå skremte helt seriøst dritten ut av meg. Takk gud for at Morten kom hit rett etterpå, for jeg var på vei til å løpe ut døren. Jeg er et sånt menneske som tror på at det finnes noe mer mellom himmel og jord enn hva vi kan se og forklare, og det er nok mye av grunnen til at Snapchat skremte dritten ut av meg i går. Eller var det faktisk Snapchat som oppdaget et gjenferd hjemme hos oss? Svaret vil jeg egentlig ikke vite.. haha. Add; Sofieeec for å se videoene.

SE REAKSJONEN MIN, haha. Jeg ble helt seriøst livredd, og jeg synes enda det er superskummelt. Både Morten og jeg har prøvd å få opp det samme filteret i dag uten hell, så kanskje dette skumle spøkelse kun kommer når man er hjemme alene? En ting er sikkert, no more filter når jeg er hjemme alene. Dere kan adde meg på Snapchat; SOFIEEEC for å se videoene, og hva som skjedde. 

32 kommentarer

32 thoughts on “SNAPCHAT OPPDAGET SPØKELSET BAK MEG

  1. Tenkte først det ble filter pga. vinduet, men hvorfor skal tunga komme ut da???? Creepy men spennende, vil gjerne høre mer om dette!

  2. det er ikke et spøkelse, det er filteret som anntar at vinduene er “øyne”. du får kanskje ikke filter på vinduet på dagen siden det er lyst ute, men du får det garantert opp i kveld. dette er bare filteret som tror det gjennkjenner et fjes i vinduet. kan være i hva som helst, du får sikkert opp filter på et skap med 4 vinder også.

  3. Ser du at hvis du zoomer inn på øyet på første bildet på høyre siden ser man KLART og tydelig et øye? Kankje det er pappaen din som «passer» på deg, ikke bli redd, ser ut som en god sjel<3

  4. Man ser det samme på bilde nr2 også hvis man zoomer helt inn, da er det en svak lys blå farge også

  5. det et en refleksjon fra taket inne der du sitter, mulig det er en brannalarm de over her mener er et øye.

  6. Ja det er creepy, men det med at noen ser øyner er ikke så rart. Det er meningen at øynene til noen som bruker filteret skal bli hvitere. Derfor kan det se ut som øyne i vinduet. Fortsatt creepy med tungen da, har skjedd hjemme til meg å:?

  7. Måtte gå litt nærmere inn på dette, tok opptak av snappene du la ut for å se det i saktefilm, man kan se sorte prikker som ser ut til å være øynene, bevege seg akkurat som om det var øyner, og da ditt hundefilter plutselig var mye større (ikke var på deg altså) så så jeg også antydninger til øyner. Kanskje du kan prøve selv å ta det i saktefilm hehehe unnskyld vil ikke skremme deg😫😂

  8. Er normalt at dyr reagerer på ånder siden de lettere kan se dem, samme med barn bare at ettersom vi vokser opp overser vi denne evnen😕 Så det at hunden din ser ut i gangen kan godt tyde på at det er noe der, ikke at det er negativt, ånder er overalt men de fleste er snille 🙂

  9. det er ikke et øye på bildet, det er refleksjon av røykvarsler ellernoe i taket:) og filtrene på snap klikker hele tiden, får alltid et ekstra hundefilter på hånden osv så tror ikke d er et spøkelse bak deg

  10. Mer mellom himmel og jord er det nok! Men med tanke på at ingen har klart å bevise det noen gang er det lite sannsynlig at Snapchat har klart å finne opp et filter som gjenkjenner usynlige spøkelser. Det hadde endret historien til mennesket i så fall. Er bare en glipp

  11. Hvis du zoomer inn på høyre vindu oppe i midten, ser det ut som et lite gjenferd eller er det bare meg?

  12. Er ikke det øye man ser i vinduet bare en del av filteret? Altså sånn som gjør øye mer markert eller blankt?

  13. På første bildet i de øverste rutene, og om du zoomer nærme inn ser jeg noe sykt creepy🙈🙈😂 ser ut som en jente med en hånd på venstre siden og en kropp på andre siden 😶 hvis ikke det bare er jeg som blir helt sykt revet med nå og ser syner 🙈

  14. om du zoomer inn i vinduet på det øverste bilde hær kan du se en mann stå dær stirre i kamera. sykt creepy. det vinduet til høyre øverst

  15. Det er ikke refleksjon av brannalarmen, øyet jeg ser er på bilde øverst og lenger opp i øverste vindus rutene. Jeg ser brannalarmen i bilde nr 2 ja, ser klart og tydelig at det er en brann alarm. Men øyet man kan skimte er på første bildet øverst til høyre i øverste vindus rute, det er så tydelig når man ser det at det er ikke noe tvil. Ser du det ikke så har du ikke klart å finne det. Om det kan være gjenskinn av snap filter kan jo være forklaringen på hvorfor man ser det man ser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *