HVA HAR SKJEDD MELLOM KEVIN OG MEG?

Categories Personlig

Hva har egentlig skjedd mellom Kevin og deg?“. “Hvorfor er han ikke på besøk mer?” Den siste tiden har det vært mye spørsmål angående Kevin og meg, for hvor ble han egentlig av? Har det vært noe drama jeg har holdt utenfor bloggen? Det er vel ingen hemmelighet at det var mye drama mellom oss deltakerne en periode, så jeg kan forstå at dere kanskje tror det har skjedd noe. 

Jeg må nok dessverre skuffe dere der, for jeg har absolutt ingenting hemmelig å fortelle dere. Kevin har fått fast jobb, og er derfor mye opptatt. Ting har forandret seg siden sist han var her, for da hadde han ingen forpliktelser hjemme. Nå derimot har han en fulltidsjobb, noe som gjør at han ikke kan komme hit like ofte. Kevin og jeg er fortsatt bestevenner, og vi har like god kontakt som vi hadde før, forskjellen er bare at han ikke er like mye sammen med oss. 

Som dere kanskje så på Snapchat i går; Sofieeec, så dro vi en tur ut på byen. Egentlig skulle vi bare ha en tacokveld med godteri og brus, men endte med å drikke alkohol istedenfor. Jeg har bestemt meg for å bli mer spontant, så derfor ble det en liten tur ut. Jeg må ærlig innrømme at utelivet i Oslo på en onsdagskveld ikke er noe å skryte av, og vi endte faktisk opp i en eller annen kjeller med masse dopa mennesker, not cool haha. 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVA HAR SKJEDD MELLOM KEVIN OG MEG?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *