JEG ER HARRY MED STYGGE BRYN

Categories Personlig

Skal jeg fortelle dere de tingene jeg har fått mest kritikk for de siste årene? Klesstilen min, brynene mine og rumpa mi. Skal jeg fortelle dere hva jeg blir minst lei meg av å høre? “Du er harry”, “du har flat rumpe” og “brynene dine er så jævlig stygge”. Jeg har helt seriøst bitt immun mot å høre disse setningene, for jeg har måtte høre det i et helt år nå. Kanskje jeg er både harry, har flat rumpe og stygge bryn, men så lenge jeg er fornøyd så er det det viktigste. Beklager mye rumpesnakk på en dag, men jeg begynte plutselig å tenke på de stygge tingene andre sier om meg når jeg så på disse bildene. Ikke for at jeg synes bildene var stygge, men for at Andrea kom med en kommentar om at jeg ikke var helt heldig på de første bildene hun tok av meg. Se på bildet under, og du vil forstå. 

HAHA JEG DØR AV DETTE BILDET. Etter at jeg fikk se det selv var jeg helt enig med Andrea, og solbrillene ble tatt av med en gang, hehe.. Det er ingen hemmelighet at jeg har blitt påvirket av Morten når det kommer til klesstil. Ironisk nok da Morten ikke kler seg slik jeg egentlig liker at gutter kler seg. Morten er jo veldig chill og litt yoyo, og jeg er mer der at jeg liker gutter i skjorte. LIKEVEL har jeg klart å bli påvirket, er det ikke litt morsomt å se hvor stor innflytelse menneskene rundt deg har? 

NÅ skal jeg feire kvinnedagen med å forberede meg til mandag, da skjer det noe SYKT morsomt som jeg skal fortelle dere med engang jeg har mulig. Jeg har også kjøpt meg litt Ben and Jerry’s da jeg synes synd på meg selv etter i natt. Jeg sovnet ikke før klokken 06.00 på grunn av en veldig pratsom Kevin. Det er alltid koselig å prate, bare ikke når man skal opp tidlig dagen etter. Jeg er med andre ord veldig trøtt akkurat nå, og skal prøve å holde meg våken hele kvelden for å få jobbet litt. Vi snakkes <3 

24 kommentarer

24 thoughts on “JEG ER HARRY MED STYGGE BRYN

  1. Hei! Du er veldig god til å redigere bildene dine!! Jeg har et tips som kan gjøre at bildene dine blir lysere samtidig som du holder kontrasten. Hvis du redigerer med lightroom kan du ta highlight helt ned når du tar opp lysstyrken! Noen gnager hvis bildene er mørke vil du bli veldig gul, men da tar du bare highlightsen litt mer opp! Dette er ikke kritikk på redigeringen din, bare et lite tips!💗💗💗💗

  2. Jeg er så drittlei at folk rakker ned på deg. Du har ikke gjort noe mot dem og jeg mister respekten for folk som skriver så stygge kommentarer. Du er perfekt som du er! Veldig bra at du klarer å stå i mot de negative kommentarene. ❤️❤️

  3. Jenta som viste puppene for “likestilling” velger å ikke skrive noe på selveste kvinnedagen..Eller var det for klikk kanskje?
    <3<3
    patetisk.

  4. Jeg er ikke noe glad i deg som person etter hvordan du oppførte deg mot flere på paradise hotel. MEN du er fin akkurat som du er, du har fin rumpe. Det er overhodet ikke noe gale med brynene dine. Du er heller ikke Harry. Sykt at folk er sånn å kommenterer hvordan andre ser ut, helt unødvendig. Don?t let the hate get to you. Du er fin

  5. Hvorfor kom du hjem gråtende til andrea fordi noen hadde kalt deg harry? Lange snaps om hvor mye du hater å bli beskrevet som harry.

  6. Anonym: Jeg er så heldig å ha mennesker i livet mitt som minner meg på hva som er viktig i livet og ikke, og hun fikk meg til å forstå at noen kaller meg harry egentlig bare er en liten bagatell jeg absolutt ikke skal ta meg nær av !

  7. Petrova: Vi får håpe at du en gang endrer inntrykket av meg, for hvordan du ser mennesker der inne er veldig forskjellig på hvordan de er på utsiden. Jeg gjorde ikke bare gode ting inne på hotellet, og det er jeg fult klar over. MEN jeg har mange fine sider også, som jeg en dag håper du ser. Uansett så sier mye om deg som person som likevel klarer å skrive meg en veldig fin kommentar når jeg ikke har gitt deg et godt inntrykk av meg som person, så takk for det <3 og respekt til deg!

  8. Aldri skjønt hva folk oppnår med å sitte (mange tilfeller anonymt) bak et tastatur og lire av seg drit om andre dag inn og dag ut.
    Jeg hadde gått lei etter 2 sånne kommentarer, og heller satt meg ned å se på maling tørke.
    Kult ut at er så lite selvhøytidelig at du også kan poste bilder som ikke er 100%.

  9. Du er IKKE harry, ut i fra min forståelse av det begrepet. Syns det er modig av deg å fortsette selv om du møter mye motstand! Hadde aldri klart det selv. Blir helt sprø av at folk skal kommentere på hver minste ting..

  10. Ikke bra at folk sier det med liten ræv /flat ræv
    Ikke rart at om folk operere til større då

  11. Hei Sofie, ville bare si det at jeg håper du klarer å se forbi alle de stygge kommentarene du har fått. Du er en vakker jente med en vakker kropp! Skjønner virkelig ikke hvordan folk faktisk klarer å være så forferdelig stygg med andre!
    Media er ikke lett, men 90% av de som skriver slikt, om ikke mer er bare sjalu!! En dag vil de innse hva ord kan gjøre med en, og hvor utrolig idiotisk og dumt det er å skrive slikt! (Dessuten er de utrolig feig som velger å være anonyme!!) Jeg mener, hvis man er ute etter å fortelle noen noe stygt bør de heller ta direkte kontakt, og når de velger å skrive på nettet, sier det seg selv at de kun vil gjøre dette for å lage oppstyr og få oppmerksomhet… synd at det er sånn.
    Men nokk en gang, du er vakker akkurat som du er 😊😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *