MINE NYE BRYN OG TENNER

Categories Ikke kategorisert

annonse – delvis sponset behandling

I dag har jeg vært på Beautyhouse og tatt en etterlengtet behandling, jeg har bleket tennene mine for aller første gang! Eller.. jeg har bleket de hjemme en god del, men bestemte meg for å prøve samme tannbleking som tannlegene bruker, da jeg har slitt med et slags gulskjær mellom tennene mine. Jeg har alltid fått hvitere tenner av å bleke, men gulfargen mellom tennene ville ikke forsvinne noe som har vært veldig frustrerende. Til min store lettelse forsvant de ENDELIG, og etter i dag har jeg virkelig lært at jeg må slutte å drikke så sykt mye Pepsi Max, stakkars tennene mine. 

Jeg glemte selvfølgelig å ta med kameraet mitt, så bildene ble ikke av beste kvalitet, men forskjell ser man jo så absolutt! Jeg er så fornøyd <3 Jeg tok også å fikset brynene mine i dag, som sikkert mange blogglesere blir lettet over da enkelte av dere skal kommentere alt. Dere får prøve å finne noe nytt å pirke på nå som bryna mine er on fleek 😉 SE så fine de også ble!!

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å jobbe litt, spise god mat og slappe av. Planen var egentlig å dra ut sammen med Kevin, men jeg kjenner på hele kroppen at jeg ikke ønsker å feste i dag. Jeg må uansett opp ganske tidlig i morgen da Martine, Isabelle og jeg skal på en liten roadtrip, som vi skal oppdatere dere på imorgen. Vi snakkes senere <3 

44 kommentarer

44 thoughts on “MINE NYE BRYN OG TENNER

  1. Hipp hurra! Ferdig med å snakke om den flate rumpa di for godt? Please, vi vet du sliter med den! Ikke mer nå!!

  2. Kan ikke folk heller kommentere selve innlegget enn å måtte dra inn alt annet hun noen gang har skrevet om?? Og hallooo bryn form og farge er jo helt smak og behag og avhenger av hva man liker og kler ? Lol folk er så usikre at de bare må pirke på andre !!
    Syntes de ble kjempe fine selv !!

  3. Ja det var så jævlig mye «pirk» i den kommentaren,Sofie! Skjerp deg hva faen da. Folk må få si meningen sin uten at du skal tro alt dem sier er stygt..
    Hvis hun syns bryna dine var finere før så var de det..

  4. Anonym: Hei igjen 🙂 ville bare si at jeg ip-adresser, så det er ikke noe poeng å late som du er noen andre. Du skal få lov til å synes akkurat hva du vil om bryna mine, var bare litt morsomt at du absolutt måtte kommentere noe negativt. Ha en fin dag <3

  5. Kan ikke alle slutte å klage? Bli helt gal av å lese kommentarene. Alle har forskjellig mening, og sånn er det, men om du ikke har så positivt å si, så hold det for deg selv!
    Synes det ble fint jeg!

  6. Jeg ser ikke forskjellige på tennene, men bryna de ser jeg forskjell på! Såsykt også
    Love you♥️

  7. Men gud så vakker du var på før bildet! Ser fin ut etterpå og, men ville bare fortelle at du var nydelig før du fikset på Bryn og vipper også.

  8. Så fin du ble! Syntes også at du var utrolig fin på det bildet av hele ansiktet. Øynene dine fremheves og jeg syns du har så sykt fine øyne! Var litt vanskelig å se resultatet på bryn ettersom du har sminke på resten av ansiktet og håret kom litt i veien osv:( kunne du ha tatt et bilde av hele ansiktet igjen uten sminke sonn at vi får sett resultatet skikkelig?

  9. Syykt fint!! Hva slags type vipper er det du har på det siste bildet? Er det volumvipper? 🙂

  10. Skjønner ikke hvorfor folk skal kommentere negativt haha. Føler de seg bedre eller hva er greia. Haha må bare le når folk er så usikre på seg selv at dem må kommentere negativt for å føle seg bedre. Du er nydelig og ikke hør på dem 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *