BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Categories Personlig

Det er veldig lenge siden jeg har hatt “bildene som ikke kom på bloggen”. Sykt teit overskrift egentlig, for de kom jo på bloggen til slutt, hehe. Uansett, det var virkelig på tide at jeg kom med et slikt innlegg, for nå har jeg hatt en del bilder liggende i arkivet alt for lenge. ENJOY <3


På dette bildet ser det ut som at jeg har fått min første merkeveske som jeg poserer stolt sammen med, haha!

Altså…. se hvor sykt skittent hår jeg har på dette bildet, hahaha!


HVA SKJER HER?? haha


Babe? 😉


Når jeg ser dette bildet kan jeg ikke være annet enn glad for at jeg klipte håret mitt, for det her er helt seriøst krise, haha!

21 kommentarer

21 thoughts on “BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

  1. Kan du og Morten lage video hvor dere reagerer på den hotellprat videoen deres på Viafree? Så den nettopp, og dere har forandret dere ganske mye begge to synes jeg!!

  2. Herregud dere bloggere legger ut bilder dere er «styggpene» på. Selvfølgelig finnes det mye verre bilder enn det der. Slutt å post slike dumme innlegg, det er så jævla tragisk.

  3. Dette er ikke hat! <3 anbefaler deg å skifte tekst på bloggen din, se f.eks hvordan sophieelise bruker! Headern din er det også litt dårlig kvalitet på, prøver bare å hjelpe!

  4. Herregud så mange mennesker som bare lever for å kommentere dritt.. Lurer på hvor mange av de som faktisk kunne stått for å legge ut det samme. Du er IKKE stygg på de, og det har du heller ikke skrevet i innlegget … Alle kan være uheldige med poseringer og ansiktsuttrykk uten å syntes man er stygg, og dermed velge å ikke poste de offentlig.. blir så skuffa over verden

  5. Hun sier ikke at bildene hun legger ut er stygge, skjønner ikke hvorfor folk skal kritisere på alt. Det eneste hun sier er at bildene hennes ikke kom på bloggen før nå, og det er jo sant

  6. Du er en utrolig nydelig jente Sofie. Hadde vært super stolt om jeg hadde hatt ditt utsende 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *