GRILLFEST PÅ PARADISEPREMIEREN

Categories Paradise Hotel

Som jeg har fortalt dere før så skal Andrea og jeg noe veldig morsomt i dag. Dette skulle egentlig være hemmelig for ALLE, men Martine Lunde klarte dessverre å buste Andrea og meg, haha. Det kommer derfor ikke som et sjokk på noen, utenom dere som leser bloggen min. I kveld skal vi være reportere på premierefesten til PARADISE HOTEL 2018!!! Det vil altså si at vi skal intervjue ALLE de nye PH-deltakerne, HVOR morsomt er ikke det? Vi har skrevet ned masse spørsmål, og er klare for å grille årets Paradise deltakere. Vi skal ikke grille på den ekle måten, vi skal bare stille MASSE spørsmål og prøve å finne ut litt juicy informasjon om deltakerne. Dere har mye å glede dere til, wiii!! Vi skal være reportere for Side2, så om dere ønsker å se intervjuene må dere følge med HER i kveld, vi vil også legge ut fra Side2 sin Instagram, så følg med. 

Jeg kommer også til å legge ut masse fra premierefesten på min Snapchat, så add; Sofieeec for å følge med i kveld <3 Jeg gleder meg SÅ mye!

17 kommentarer

17 thoughts on “GRILLFEST PÅ PARADISEPREMIEREN

  1. Hvorfor lap-danser og kysser du andre på premiere festen? Ble sjokka når jeg såg mystoryen til andrea og andre. herregud du har da type

  2. Hva heter Andrea på Snapchat? Forresten så så dere kjempefine ut på den festen i går❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *