SLIK VET DU AT KJÆRESTEN DIN ER UTRO

Categories Samfunn


PS: Ta dette innlegget med en liten dose humor, noe er skrevet på en veldig tullete måte. Det er ikke alltid alle som forstår slikt, så jeg velger derfor å si ifra på forhånd 🙂

👎Du har tidligere alltid hatt tilgang til telefonen hans, men nå har han plutselig byttet kode, og er veldig overbeskyttende over telefonen sin. Han prøver alltid å unngå at du skal være rundt telefonen hans. Altså.. helt ærlig, hvorfor skal han plutselig beskytte telefonen sin om han ikke har noe å skjule?

👎Om kjæresten din plutselig får seg en ny venn som heter Per, og denne Per ringer kjæresten din stadig uten at han kan ta den der og da… så er det antakeligvis ikke en Per, men Mathilde. Og denne Mathilde er elskeren til kjæresten din, HALLOO VARSELLAMPER  🆘 🆘

👎Hvis kjæresten din plutselig begynner å komme hjem med masse blomster til deg “bare for at du fortjener det”. Om dette skjer hyppig ville jeg blitt mistenksom, særlig om dette er noe som ikke har skjedd tidligere. Dette gjør han antakeligvis for å lette på samvittigheten sin. Igjen, varsellamper  🆘 🆘

👎Han er plutselig mye opptatt, og har alltid en dårlig forklaring på hvor han skal. Beklager, men jeg ville vært en badass bitch, satt meg i bilen å kjørt etter han, hehe 🙂

👎Han ønsker ikke å ha sex med deg lengre. Altså, det er helt naturlig å ikke alltid ha et behov for sex, men er det noe som skjer ofte i tillegg til at han har begynt å trekke seg litt unna deg, er det noe som er veldig rart. Kanskje han bare er usikker på forholdet, men muligheten for at han får sex et annet sted er ikke å utelukke. Det er jo tross alt ganske slitsomt å ligge med to forskjellige flere ganger om dagen, just saying.

17 kommentarer

17 thoughts on “SLIK VET DU AT KJÆRESTEN DIN ER UTRO

  1. Hei bare lurte på hvilke dager pH vises på tv? Er det på mandager bare?❤️ Om ikke, hvilke dager da? Og når begynner det? Vet at premieren er idag halv 11 men er det alltid sånn? Elsker bloggen din💕💕

  2. – I tillegg vil jeg si at det plutselig ikke er måte på til overtid på jobben hans & dusjing når han kommer hjem uansett tid el hvor han (angivelig) har vært, for ikke snakke om det som virkelig bør få bjellene til å ringe; Tlf.nr kludret ned på en resturantkvittering (normalt ville en jo lagret en ny kontakt), eim av dameparfyme & ikke minst lebestiftmerke på skjorten..
    Hva angår damers utroskap som nevnes over, skal det visstnok være dårlig med slike generelle ‘faresignaler’ fordi utro damer generelt sies å være mer utspekulert..

  3. Det der gjorde jeg når jeg var utro. I tillegg til å være bitchy og stygg da, det er også veldig vanlig. Herregud som jeg skammer meg for oppførselen min og det faktum at jeg var utro. Ikke faen om jeg skal utsette mannen min eller meg selv for noe så jævlig igjen.

  4. Hvis noen er utro kan det punktet med at han/hun unngår å ligge med deg eller kysse deg også være på grunn av at h*n føler seg skyldig eller ekkel, i og med at h*n vet at h*h har gjort noe galt

  5. Litt morsomt at du skriver «slik vet du at kjæresten din er utro», når du var det selv mot morten på premierefesten.

  6. Veldig mange brae poeng! Godt å kunne dele denne kunnskapen til andre jenter/gutter der ute, som dessverre bruker opp sin tid med en som ikke fortjener dem.
    Angående telefonen. Du reagerer om du ikke kan gå direkte på telefonen hans ved at han ønsker å ha den for seg selv og ikke dele det han har på telefonen – men er ikke dette akkurat det du ikke liker med deg selv også, om typen din hadde tatt seg retten til å bare sjekke telefonen din? Mener å huske du sa noe om at man ikke skal trenge å få på/sjekke telefonen til kjæresten sin, fordi man må stole på hverandre og ha et «privatliv» med venner.

  7. Anonym: Jo, det har du helt rett i. Det jeg tenkte på ved dette punktet her er om kjæresten plutselig blir veldig overbeskyttende over telefonen sin. Verdens dårligste eksempel, men si om du skulle spille snake på telefonen hans, så hadde han åpenbart vært veldig ukomfortabel med at du hadde vært inne på den, måtte finne frem spillet for deg, og konstant fulgt med hva du driver med på telefonen. IGJEN, SYKT dårlig eksempel, men jeg håper du forstår hva jeg mener, haha. Er nok bare jeg som er dårlig til å forklare meg !

  8. Helene: Da var Morten også utro forrige helg da han kysset Martine? haha. Så lenge Morten og jeg synes slike ting er greit, så får det være opp til oss. Kevin er bestevennen min, det går HELT fint 😀

  9. HVORFOR skal folk bry seg om at du kysset kevin? Du har jo salt før det ikke gjør noe for Morten, kan folk la det ligge NP? Herregud kjæresten min har kysset min bestevenn og jeg ser ikke på det som utroskap da hun eller hab aldri hadde gjort det om jeg syntes det var dårlig ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *